Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 27-01-2013 00:22:52 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
net bijna tien, nu helemaal.
Dit -- Parkiet is mijn papa
volgens mij 8 weet niet meer preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef Nestalgie het volgende:
eey unscrewed in welk topic zei ik dat ii pi ipv ui bedoelde?Dit -- Parkiet is mijn papa
Deze reeks is 10 dagen geleden ong gestart, nu topic 10 en al meetplannings
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
ik zette slotje erop want ben mod, lees maar terugquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Haha holy fuckZoals ik al zei: die meet is echt volgende week al
waar woon jij dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je dan wel een goede shop hebben, ook qua volk enzo wat zich erin begeeft, hier is 't altijd nogal aggressief enzo, en niet langer dan een halfuurtje uit te houden
Maar in bijv utrecht is toch wel een chille shop?Fuck the EBU.![]()
Meetplannings begonnen al in topic 2 volgens mijquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Deze reeks is 10 dagen geleden ong gestart, nu topic 10 en al meetplannings![]()
![]()
Stoere boiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik zette slotje erop want ben mod, lees maar terugWoord.![]()
hey, net was het bijna tien dus moest toch een opvolging daarvan doen?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord.![]()
hou je van mij als een vriend of gewoon als een mens?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik kom er helemaal niet aan toe om nog op myAT te klikken... ik blijf elke keer maar scrollen in dit topic
Fuck the EBU.![]()
nee beter kan het niet, als Groningers moeten meeten is het net zo ver naar het centrum of zuiden van het land als andersomquote:Op zondag 27 januari 2013 00:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja en als ik een meeting aanbied is Groningen te ver.
Gieren
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
als een kamoeflagequote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hou je van mij als een vriend of gewoon als een mens?![]()
Dit topic is genoeg johquote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
Ik kom er helemaal niet aan toe om nog op myAT te klikken... ik blijf elke keer maar scrollen in dit topic
dus je ziet me niet staan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dus je ziet me niet staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh jee, er zit een bong on het vooruitzichtdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
fijne zaakquote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh jee, er zit een bong on het vooruitzicht
Fuck the EBU.![]()
ik ben blij als ik mijn shit eindelijk kan doorspoelenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar zo mis ik allerlei andere shitDit -- Parkiet is mijn papa
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit
De snelheid van dit topic doet me met weemoed terugdenken aan de Prettige Gesprekken in EIL, zo'n 10 jaar geleden![]()
![]()
![]()
Dan kom jij mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee beter kan het niet, als Groningers moeten meeten is het net zo ver naar het centrum of zuiden van het land als andersom
Ik fix de Hertog Jan en uiteraard wat wietjes![]()
![]()
diep heDit -- Parkiet is mijn papa
Ik zie anders niet alle onz usersquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef WarmZaad het volgende:
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit![]()
ik ben hier dach en nagtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie anders niet alle onz usersDit -- Parkiet is mijn papa
maar dan kwalitatief en leuk postenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef WarmZaad het volgende:
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit
Fuck the EBU.![]()
Bohh, ik moet echt weer vaker bongenquote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
als ik kijk naar de andere dagcijfer posts kan deze iedere minuut komen rond 0:17Dit -- Parkiet is mijn papa
ben je al zo'n oldbie, ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Mano_ het volgende:
De snelheid van dit topic doet me met weemoed terugdenken aan de Prettige Gesprekken in EIL, zo'n 10 jaar geleden![]()
Fuck the EBU.![]()
ja ? ik ben wel tevredenquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Zal morgen eens een foto van mijn bong en pijp plaatsen :pdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Same here, dusquote:Op zondag 27 januari 2013 00:15 schreef Midnight_snack het volgende:
Door dit topic ben ik de rest van Fok! vergeten![]()
Is dat dan een goed teken?
Fuck the EBU.![]()
jij bent obsessed, gastquote:Op zondag 27 januari 2013 00:15 schreef Unscrewed het volgende:
als ik kijk naar de andere dagcijfer posts kan deze iedere minuut komen rond 0:17waarom?
Fuck the EBU.![]()
heey vmsdkrquote:Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik steek een klare op en dan ga ik slapen.![]()
quote:quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Jazeker, een heel goed teken zelfsquote:Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Same here, dus![]()
Is dat dan een goed teken?
Woord.![]()
waarom 2
Mwa.. met dikke pauzes er tussen, dat wel. M'n eerste account was van 2001, laatst nog eens wat crap terug gelezen. Wat kan een mens veranderenquote:![]()
Nu sinds een paar maanden weer wat actiever aan het worden, en toen kwam jij met je top-topic![]()
![]()
![]()
nog even wat meer mensen fixen want met 2 man meetenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan kom jij mooi
Ik fix de Hertog Jan en uiteraard wat wietjes
Addingquote:
Jeejquote:Op zondag 27 januari 2013 00:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Jazeker, een heel goed teken zelfs
Nooooh ik ben gezakt naar #31
Fuck the EBU.![]()
obseessed!quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Oohw dat komt wel goedquote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nog even wat meer mensen fixen want met 2 man meetenhahaha
Anders is het te lame xd
Groningen topic effe oproep plaatsen![]()
![]()
quote:hou van je
Jeej ik vind het echt leuk dat het zo'n succes isquote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa.. met dikke pauzes er tussen, dat wel. M'n eerste account was van 2001, laatst nog eens wat crap terug gelezen. Wat kan een mens veranderen![]()
Nu sinds een paar maanden weer wat actiever aan het worden, en toen kwam jij met je top-topic![]()
![]()
Waar blijft de nominatie voor TTT![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:
goedzo.quote:
het is ook "op een schaal van 1-100, hoeveel % leven heb ik?"
ik 2% en dat klopt want heb nog gegeten enzo tussendoor.Dit -- Parkiet is mijn papa
unscrewed haal ff die enter daar weg dan, er moet een spatie tussen de ui's, geen enter
Fuck the EBU.![]()
ik voor user van de dag? ja? ja? JA? nee dus
sorryquote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
unscrewed haal ff die enter daar weg dan, er moet een spatie tussen de ui's, geen enter
Eigen regel voor de VMSDKR. Geen probleem.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
unscrewed haal ff die enter daar weg dan, er moet een spatie tussen de ui's, geen enter![]()
![]()
link naar groningen topic?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oohw dat komt wel goedhahaha
Anders is het te lame xd
Groningen topic effe oproep plaatsenhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eigen regel voor de VMSDKR. Geen probleem.jammer joh
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eigen regel voor de VMSDKR. Geen probleem.waar staat het eigenlijk voor?
Fuck the EBU.![]()
Veelquote:
Mannen
Sucken
Dikke
Kanker
RukkersDit -- Parkiet is mijn papa
Awhquote:![]()
of was je gewoon random op je bord aan het tikkenquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Nergens voor, 't is een aaneenschakeling van wat medeklinkers in kapitalen. Maar zonder specifieke betekenis.quote:![]()
Daar komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:24 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of was je gewoon random op je bord aan het tikken![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer.
is fok een verzamel plek voor kuddeschapen?Dit -- Parkiet is mijn papa
ik zo'n beetje wel jaquote:
Heb je ook nog echt je eigen reeks daar gepostquote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze banner
ONZ / [TopTopics] van de maand discussietopic.
Dit topic nomineren!![]()
Woord.![]()
Sowiesoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Heb je ook nog echt je eigen reeks daar gepost
Fuck the EBU.![]()
tyron is echt een geniale gastquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb al 4 Grolsch'jes opquote:Op zondag 27 januari 2013 00:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jap, still going strong![]()
![]()
Oh, en tijd voor bier, dat geouwehoer over Hertog maakt dorstig
Sorry, mijn stem ligt toch bij Bert en z'n tandenborstelquote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze banner
ONZ / [TopTopics] van de maand discussietopic.
Dit topic nomineren!![]()
![]()
![]()
quote:
Maar ik dacht serieus dat ik diezelfde avond nog een slotje zou krijgenVond 't wel een chill idee maar had niet gedacht dat het zo'n succes zou worden
Dus jullie zijn chill
Fuck the EBU.![]()
In VBL valt er wel mee te praten volgens mij. Maar zodra hij een voet in ONZ zet typt hij ineens als een volslagen idioot.quote:![]()
Lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 00:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jap, still going strong![]()
![]()
Oh, en tijd voor bier, dat geouwehoer over Hertog maakt dorstig![]()
![]()
Ik volg ONZ ook te weinig door dit topicquote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sorry, mijn stem ligt toch bij Bert en z'n tandenborstel
Fuck the EBU.![]()
dat is geniaal, vooral als je stoned bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In VBL valt er wel mee te praten volgens mij. Maar zodra hij een voet in ONZ zet typt hij ineens als een volslagen idioot.
Ik vind er niks aan. Maar ik ben ook niet echt stoned. Gewoon chill nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dat is geniaal, vooral als je stoned bent.![]()
Ik flikker om van de slaap, wekkertje gaat vroeg.
Mensen het gaat u allen goed.
Smooksze en drink lekker
Ik zal aan jullie denken![]()
![]()
hoe is hij in vblquote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In VBL valt er wel mee te praten volgens mij. Maar zodra hij een voet in ONZ zet typt hij ineens als een volslagen idioot.![]()
vallende bil vlaquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Daar typt hij wel normaal; hoofdletters, punten, argumenten die ergens op slaan etc.quote:
Hier niet.![]()
welterustenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smooksze en drink lekker
Ik zal aan jullie denken
Fuck the EBU.![]()
Haha die dingen doe ik ook altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef Mano_ het volgende:
Godver, ik zit nu al een uur met m'n koptelefoon op, maar zonder muziek![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Dus hij gebruikt zijn prefrontale cortex?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar typt hij wel normaal; hoofdletters, punten, argumenten die ergens op slaan etc.
Hier niet.Dit -- Parkiet is mijn papa
Houdoe he!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smooksze en drink lekker
Trustequote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smooksze en drink lekker
Ik zal aan jullie denken
Woord.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus hij gebruikt zijn prefrontale cortex?![]()
kom ik nu slim over bij jou?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat is het leven mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef Mano_ het volgende:
Godver, ik zit nu al een uur met m'n koptelefoon op, maar zonder muziek![]()
![]()
![]()
Doeiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smooksze en drink lekker
Dat wordt morgen 15 topics terug lezen![]()
![]()
yesh.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bij wie, mij? Ja man, geen probleem.
dus waar blijft die beschrijving over mij?
Die kenmerken van -supergirl- kon ik zo opnoemen omdat ik haar overal en nergens zie posten. Maar om jouw e-karakter te beschrijven moet ik eerst een analyse maken van je postgeschiedenis.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
yesh.
dus waar blijft die beschrijving over mij?![]()
dan zul je veel ONZ zienquote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die kenmerken van -supergirl- kon ik zo opnoemen omdat ik haar overal en nergens zie posten. Maar om jouw e-karakter te beschrijven moet ik eerst een analyse maken van je postgeschiedenis.Dit -- Parkiet is mijn papa
nee grapje analyseer mij maar niet gebaseerd op welke post op FOK dan ookquote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die kenmerken van -supergirl- kon ik zo opnoemen omdat ik haar overal en nergens zie posten. Maar om jouw e-karakter te beschrijven moet ik eerst een analyse maken van je postgeschiedenis.ik laat hier nou niet bepaald mijn filosofische kant zien
Je dwaalt erin weg hahaquote:![]()
trek mijn piemel dan maarquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Doe ik ook niet, ik typ alleen met nette woorden zodat ik intelligent lijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
nee grapje analyseer mij maar niet gebaseerd op welke post op FOK dan ookik laat hier nou niet bepaald mijn filosofische kant zien
![]()
Haha, ja ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 00:37 schreef Moira. het volgende:
ja echt he haha zat net ook ff paar minuten gewoon vaag voor me uit te staren lol![]()
![]()
Heeft er hier iemand ervaring met lachgas? Vriend van me doet dat wel eens met een paar andere maten van 'm en dat schijnt wel grappig te zijn.![]()
Godver nou heb echt trekquote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Net een portie kibbeling uit te oven gehaald
Woord.![]()
Zo, hier zou ik ook wel trek in hebben al tijdje niet gehadquote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Net een portie kibbeling uit te oven gehaald![]()
![]()
ik laat maar aan een iemand mijn filosofische kant zien omdat mensen mijn gedachtes niet comprehenden. ze snappen niet wat er uit de box is.. maar wat niet weet wat niet deert dus laat maar lekker hun leven lijden (quote:Op zondag 27 januari 2013 00:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik typ alleen met nette woorden zodat ik intelligent lijk.) in de box
dat is wel heel slechtquote:
Mwa, op zich zelf is het niet echt bijzonder. Als je stoned bent is het wel lachen, maar als je tript is het echt geniaalquote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef VMSDKR het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met lachgas? Vriend van me doet dat wel eens met een paar andere maten van 'm en dat schijnt wel grappig te zijn.![]()
![]()
Neger, wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik laat maar aan een iemand mijn filosofische kant zien omdat mensen mijn gedachtes niet comprehenden. ze snappen niet wat er uit de box is.. maar wat niet weet wat niet deert dus laat maar lekker hun leven lijden () in de box
Toch maar eens proberen dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mwa, op zich zelf is het niet echt bijzonder. Als je stoned bent is het wel lachen, maar als je tript is het echt geniaal![]()
is het erg dat ik met z'n alle wil cammen op skype?
lijkt me veel gezelliger
Dat is echt schitterend!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:39 schreef VMSDKR het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met lachgas? Vriend van me doet dat wel eens met een paar andere maten van 'm en dat schijnt wel grappig te zijn.
Echt vaag gewoon, moeilijk te omschrijven. Alles klinkt een beetje alsof het geluid uit een oude 8bit-computer komt ofzo, vage shit.
Oh en als je ver gaat en het licht uit gaat snap je hoe de wereld in elkaar steekt en allesAlleen een minuut later als je weer helemaal wakker bent ben je het weer kwijt
![]()
![]()
![]()
inb4 tinychat en topic is stilquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
is het erg dat ik met z'n alle wil cammen op skype?
lijkt me veel gezelliger![]()
![]()
Duurt ook maar heel kort he, hooguit een halve minuut ofzo. Je voelt je gewoon heel licht en vaak moet je dan lachenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Neger, wat?
[..]
Toch maar eens proberen dan.Als je stoned bent, kun je je daarmee wel vermaken
![]()
![]()
Staat op de lijst.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Duurt ook maar heel kort he, hooguit een halve minuut ofzo. Je voelt je gewoon heel licht en vaak moet je dan lachenAls je stoned bent, kun je je daarmee wel vermaken
![]()
![]()
wie stemt er voor tinychat?quote:
waarschijnlijk niemandquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Terecht. Dat mag ook eens gezegd worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik bekijk trouwens elke dag minstens vier keer m'n eigen fotoboek omdat ik mezelf zo'n baas vind.![]()
link?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Terecht. Dat mag ook eens gezegd worden.Dit -- Parkiet is mijn papa
en daar kijk je vier keer naar?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Staat verder niks bijzonders in: Fotoboek van VMSDKR
Ik ben te pussy om tinychat te doen omdat ik als vrouwmensch veel te onzeker ben over mijn uiterlijk
Fuck the EBU.![]()
Ik doe altijd even al me haartjes goed, gezicht wassen speciaal voordat de cam aan gaat enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te pussy om tinychat te doen omdat ik als vrouwmensch veel te onzeker ben over mijn uiterlijk![]()
![]()
zegt het schattige snoetjequote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te pussy om tinychat te doen omdat ik als vrouwmensch veel te onzeker ben over mijn uiterlijkhupsakee gewoon doen. desnoods zet je je cam op je handen en speel je met je tenen
hoef je je niet voor te shamenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te pussy om tinychat te doen omdat ik als vrouwmensch veel te onzeker ben over mijn uiterlijk![]()
Ik gun Unscrewed gewoon de egoboost niet als ik me op de cam toonquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te pussy om tinychat te doen omdat ik als vrouwmensch veel te onzeker ben over mijn uiterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jouw plaatje lijkt alsof een 3D versie van dat skelet nog een keer erachter draait, maar eigenlijk is het gewoon een wolkjequote:
ik heb hetzelfde toetsenbord!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik gun Unscrewed gewoon de egoboost niet als ik me op de cam toon
Misschien ben ik wel heel lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! wie houd ik voor de gek.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik lachde.. weet niet waarom.. het antwoord is: dezelfde.quote:
gastquote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik lachde.. weet niet waarom.. het antwoord is: dezelfde.![]()
![]()
is dat niet zo'n standaard dell toetsenbord gemaakt in china die aan ieder bedrijf dus ook dell word geleverd maar dus niet alleen dell dus totaal redundant dat ik dell zei?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
WTF? Ik ook man. Alles precies op dezelfde plek.Dit -- Parkiet is mijn papa
ik schrans altijd als een zieke als ik stoned benquote:Op zondag 27 januari 2013 00:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zoals het hoort: gewoon van de reep bijten![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
kan je een private chatroom maken waar iedereen kan cammen/chattenquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
ja is die er al danquote:Op zondag 27 januari 2013 00:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
kan je een private chatroom maken waar iedereen kan cammen/chatten
Fuck the EBU.![]()
MEN / Meisjesnamenlepeltopic #149
leuke topicDit -- Parkiet is mijn papa
waarom altijd een huil posticonquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
MEN / Meisjesnamenlepeltopic #149
leuke topic![]()
Is een Logitech van mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
is dat niet zo'n standaard dell toetsenbord gemaakt in china die aan ieder bedrijf dus ook dell word geleverd maar dus niet alleen dell dus totaal redundant dat ik dell zei?
Ik had een keer een glas whisky over m'n laptop gegooid. Helemaal lachen enzo, tot ik na een minuut besefte dat ik dat ding nog wel nodig ging hebben voor m'n opleiding. Helemaal in paniek, kwartier dat ding droog staan feunen maar deed niks meer.
Volgende ochtend weer geprobeerd, en ging weer aan. Toetsenbord helemaal zoet en plakkerig van de whisky. Dus maar nieuwe gehaald, een externe. Oud 22" scherm ernaast en weer klaar.![]()
hij is depriquote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom altijd een huil posticonFuck the EBU.![]()
kan iemand dit even uitleggen?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom altijd een huil posticonDit -- Parkiet is mijn papa
wel eerlijk zijn nuquote:
waarom niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn vorige postmaar jemag die links niet in topics zetten ofzo
Fuck the EBU.![]()
![]()
kleine kinderen i thinkquote:Op zondag 27 januari 2013 00:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer ff vergetenmaar was iets
goed gedaan !quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is een Logitech van mij.
Ik had een keer een glas whisky over m'n laptop gegooid. Helemaal lachen enzo, tot ik na een minuut besefte dat ik dat ding nog wel nodig ging hebben voor m'n opleiding. Helemaal in paniek, kwartier dat ding droog staan feunen maar deed niks meer.
Volgende ochtend weer geprobeerd, en ging weer aan. Toetsenbord helemaal zoet en plakkerig van de whisky. Dus maar nieuwe gehaald, een externe. Oud 22" scherm ernaast en weer klaar.
geluk dat ie het nog deed dan.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb daarstraks een vrij lange gepost naar je geschreven. Langer dan ik normaal schrijf. Ik zou het enorm op prijs stellen als je 'm nou ook ff quote zodat het niet allemaal voor niks was.quote:![]()
sorry kon me niet goed concentreren door de wietquote:Op zondag 27 januari 2013 00:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks een vrij lange gepost naar je geschreven. Langer dan ik normaal schrijf. Ik zou het enorm op prijs stellen als je 'm nou ook ff quote zodat het niet allemaal voor niks was.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik kwoot je nog wel een keer maar nu langer een seconde dit duurt wel even.Dit -- Parkiet is mijn papa
beter gaan we gewoon allemaal chatten in dat tinychat topic, dat is veel makkelijker.
En dan zien we wel wie nog de cam aandoet enzo
Fuck the EBU.![]()
Moet ik dan registreren?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
beter gaan we gewoon allemaal chatten in dat tinychat topic, dat is veel makkelijker.
En dan zien we wel wie nog de cam aandoet enzo![]()
Ah, die van mij is een Dell, dus misschien zijn ze gewoon van dezelfde fabrikant.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is een Logitech van mij.
Volgende ochtend weer geprobeerd, en ging weer aan. Toetsenbord helemaal zoet en plakkerig van de whisky. Dus maar nieuwe gehaald, een externe. Oud 22" scherm ernaast en weer klaar.
Dan heb je nog wel geluk dat hij het deed, ik heb een keer cola over mijn laptop heen gegooid en toen deed ie het wel alleen zaten er allemaal gele/rode/blauwe strepen op het beeld.Dus moest ook een extern monitoortje erop aansluiten.
Gelukkig heb ik inmiddels een bazen desktop, wat veel beter is dan een laptop als je niet de deur uit moet imo.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ben maar een arme student. Maar ik hou 't ding schoon dus hij is vrij snel. Windows 98 layout alles.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, die van mij is een Dell, dus misschien zijn ze gewoon van dezelfde fabrikant.
Dan heb je nog wel geluk dat hij het deed, ik heb een keer cola over mijn laptop heen gegooid en toen deed ie het wel alleen zaten er allemaal gele/rode/blauwe strepen op het beeld.Dus moest ook een extern monitoortje erop aansluiten.
Gelukkig heb ik inmiddels een bazen desktop, wat veel beter is dan een laptop als je niet de deur uit moet imo.![]()
Ik ook, betaal hem af per maand.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben maar een arme student. Maar ik hou 't ding schoon dus hij is vrij snel. Windows 98 layout alles.Weet je hoeveel moeite die kwoot me heeft gekost.
allemaal voor jou
Echte liefde gaat door post en quote.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook, betaal hem af per maand.Weet je hoeveel moeite die kwoot me heeft gekost.
allemaal voor jou
![]()
Daar heb je gelijk in, wat wij hier hebben is real babe.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Echte liefde gaat door post en quote.
Mijn browser is vast gelopen.
Nouja, je behoort wel gewoon achteraan in de rij te sluiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, wat wij hier hebben is real babe.![]()
Waarom? Ik ben vrij speciaal. Exceptions are there to be made.quote:Op zondag 27 januari 2013 01:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, je behoort wel gewoon achteraan in de rij te sluiten.
slaap lekker iedereen
Truston!quote:Op zondag 27 januari 2013 01:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
foute boel!
Ik ga lekkah tukken
Slaap lekkah!![]()
![]()
ALF?quote:
Trusten was leuk enzovoorts.![]()
Jeugdsentiment enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ALF?
Trusten was leuk enzovoorts.![]()
![]()
Truste!![]()
Trustenquote:Op zondag 27 januari 2013 02:58 schreef Impect het volgende:
Te veel gemist vanavond, morgenvroeg maar even terug lezen. Welterusten!![]()
Nummer 10? Damn dit gaat snel zeg. Heb in 't weekend amper tijd om te checken hihi, behalve s'nachts zoals nuYour beauty never ever scared me.![]()
en paaldansersquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Shit. Heb mn blunt gisteravond op het dakterras gelegd. Oepsie! Ik heb hem maar als een dood vogeltje op de verwarming gelegd. Ik zal eerlijk tegen jullie zijn. Het ziet er niet goed uit voor hem. Hij heeft veel vocht opgenomen en er zijn interne scheuringen. We kunnen op dit moment alleen maar hopen..."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger![]()
Zo ik ben weer lekker in Groningen.
Effe vreterij fixen en dan de stad in
Oh ja schijt, fiets fixen in hoeverre dat lukt
met een gebroken asSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met vloetjes de scheurtjes afplakkenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:44 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Shit. Heb mn blunt gisteravond op het dakterras gelegd. Oepsie! Ik heb hem maar als een dood vogeltje op de verwarming gelegd. Ik zal eerlijk tegen jullie zijn. Het ziet er niet goed uit voor hem. Hij heeft veel vocht opgenomen en er zijn interne scheuringen. We kunnen op dit moment alleen maar hopen...
en niet op de verwarming leggen, hierdoor droogt je
bluntvloei uit.![]()
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ga elders de nazi uithangen
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo ik ben weer lekker in Groningen.
Effe vreterij fixen en dan de stad in
Oh ja schijt, fiets fixen in hoeverre dat lukt
met een gebroken asZeg je nou dat je het achterwiel van je huisgenoot gaat jatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.![]()
Nou ja ik ga hem vandaag even lenen en vanavond zet ik hem weerquote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je het achterwiel van je huisgenoot gaat jatten?
terug in zijn fiets![]()
![]()
![]()
![]()
honten > kaddenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alles is die die hont die kad die alles.
Gewoon houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ja ik ga hem vandaag even lenen en vanavond zet ik hem weer
terug in zijn fiets![]()
![]()
Woord.![]()
Eenten in je huis.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exzakt.!
Kaavi'aas
Coneindjuhs
Eenten
Pouwun
Juistem. Gewoon vergeten jwzquote:Op zondag 27 januari 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Net zoiets als, de zadel van een ander lenen en nooit meer terug geven![]()
Woord.![]()
Inderdaad.quote:
WeeZee eentquote:Ik zou het nog echt vergeten ook xdquote:Op zondag 27 januari 2013 13:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Juistem. Gewoon vergeten jwz![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:44 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dus. Nog 40 topics voor de meetInderdaad.
"[ONZ STONERS] #11 - Nog maar 39 te gaan!"
Is toch wel een goeie TT?
Ja ken welquote:Op zondag 27 januari 2013 13:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Inderdaad.
"[ONZ STONERS] #11 - Nog maar 39 te gaan!"
Is toch wel een goeie TT?Woord.![]()
Slotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 27-01-2013 13:56:43 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: