wie stemt er voor tinychat?quote:
waarschijnlijk niemandquote:
Terecht. Dat mag ook eens gezegd worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik bekijk trouwens elke dag minstens vier keer m'n eigen fotoboek omdat ik mezelf zo'n baas vind.
link?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Terecht. Dat mag ook eens gezegd worden.
en daar kijk je vier keer naar?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Staat verder niks bijzonders in: Fotoboek van VMSDKR
Ik doe altijd even al me haartjes goed, gezicht wassen speciaal voordat de cam aan gaat enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te pussy om tinychat te doen omdat ik als vrouwmensch veel te onzeker ben over mijn uiterlijk
zegt het schattige snoetjequote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ben te pussy om tinychat te doen omdat ik als vrouwmensch veel te onzeker ben over mijn uiterlijk
hoef je je niet voor te shamenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
Ik gun Unscrewed gewoon de egoboost niet als ik me op de cam toonquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Moira. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouw plaatje lijkt alsof een 3D versie van dat skelet nog een keer erachter draait, maar eigenlijk is het gewoon een wolkjequote:
ik heb hetzelfde toetsenbord!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik gun Unscrewed gewoon de egoboost niet als ik me op de cam toon
Misschien ben ik wel heel lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |