SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
hier rijden ze met een klein trekkertje over de stoepquote:Op maandag 21 januari 2013 09:31 schreef Chandler het volgende:
Kut je was me voor....hehe
delete mijn topic dan maar....
En krijg het druk vandaag, mag het ijs gaan aanvegen en weet je wel hoeveel ijs er in de wijert ligt?
Kan je die niet ff doorsturen naar hier?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hier rijden ze met een klein trekkertje over de stoep
komen ze vanzelf wel lijkt me, denk niet dat ze alleen oosterpark sneeuwvrij willen hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:33 schreef Chandler het volgende:
[..]
Kan je die niet ff doorsturen naar hier?
zit al de hele ochtend te wachten om ze plat te zien gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef Catch22- het volgende:
kon wel goed doorfietsen, had meer last van mensen die dat niet deden dan van de sneeuw
ik? werkenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:38 schreef Chandler het volgende:
maar moest jij niet werken?
(las ik zowaar ergens..)
Nu al dronken?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik? werken
dronken zijn op maandagmorgen
nee, jij bent schijnbaar dronken als je denkt dat ik werkquote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nu al dronken?![]()
steekt gelijk een peukje op, mjam
Werken is toch iets (om trots op te zijn) moois? ik ben al weer druk aan de slag hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 09:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, jij bent schijnbaar dronken als je denkt dat ik werk
tuurlijk, maar dan moet het ook een baan zijn om trots op te zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:41 schreef Chandler het volgende:
[..]
Werken is toch iets (om trots op te zijn) moois? ik ben al weer druk aan de slag hoor![]()
niet dronken en ook niet stoned, daar kan het dus niet aan liggen
Oh, dan is dat duidelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 09:45 schreef nietzman het volgende:
GT is een beetje ons fosterparentskindje.
m'n laatste baantje was taxichauffeur en daar ben ik na 2 weken mee gestopt nadat een of andere doorgesnoven klant opeens stoer begon te doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef Chandler het volgende:
Wat deed je normaal dan? of heb je ook een lijst met beroepen die je hebt gehad (*idem hier*) LOL
Vacaturen... Plus zelf nog weer wat sites ontwikkelen, heb helaas last gehad van een 'designers block' van meer dan 2 jaarquote:Op maandag 21 januari 2013 09:46 schreef nietzman het volgende:
Oh hai Chandler.
Wat doe jij nou zo dan tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |