ik zo'n beetje wel jaquote:
Heb je ook nog echt je eigen reeks daar gepostquote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze banner
ONZ / [TopTopics] van de maand discussietopic.
Dit topic nomineren!![]()
Sowiesoquote:Op zondag 27 januari 2013 00:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Heb je ook nog echt je eigen reeks daar gepost
tyron is echt een geniale gastquote:
Ik heb al 4 Grolsch'jes opquote:Op zondag 27 januari 2013 00:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jap, still going strong![]()
![]()
Oh, en tijd voor bier, dat geouwehoer over Hertog maakt dorstig
Sorry, mijn stem ligt toch bij Bert en z'n tandenborstelquote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze banner
ONZ / [TopTopics] van de maand discussietopic.
Dit topic nomineren!![]()
quote:
In VBL valt er wel mee te praten volgens mij. Maar zodra hij een voet in ONZ zet typt hij ineens als een volslagen idioot.quote:
Lekkerquote:Op zondag 27 januari 2013 00:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jap, still going strong![]()
![]()
Oh, en tijd voor bier, dat geouwehoer over Hertog maakt dorstig
Ik volg ONZ ook te weinig door dit topicquote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Sorry, mijn stem ligt toch bij Bert en z'n tandenborstel
dat is geniaal, vooral als je stoned bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In VBL valt er wel mee te praten volgens mij. Maar zodra hij een voet in ONZ zet typt hij ineens als een volslagen idioot.
Ik vind er niks aan. Maar ik ben ook niet echt stoned. Gewoon chill nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dat is geniaal, vooral als je stoned bent.
hoe is hij in vblquote:Op zondag 27 januari 2013 00:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In VBL valt er wel mee te praten volgens mij. Maar zodra hij een voet in ONZ zet typt hij ineens als een volslagen idioot.
vallende bil vlaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |