ben je al zo'n oldbie, ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Mano_ het volgende:
De snelheid van dit topic doet me met weemoed terugdenken aan de Prettige Gesprekken in EIL, zo'n 10 jaar geleden![]()
ja ? ik ben wel tevredenquote:
Same here, dusquote:Op zondag 27 januari 2013 00:15 schreef Midnight_snack het volgende:
Door dit topic ben ik de rest van Fok! vergeten
jij bent obsessed, gastquote:Op zondag 27 januari 2013 00:15 schreef Unscrewed het volgende:
als ik kijk naar de andere dagcijfer posts kan deze iedere minuut komen rond 0:17
heey vmsdkrquote:Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik steek een klare op en dan ga ik slapen.
quote:
quote:
Jazeker, een heel goed teken zelfsquote:Op zondag 27 januari 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Same here, dus![]()
Is dat dan een goed teken?
Mwa.. met dikke pauzes er tussen, dat wel. M'n eerste account was van 2001, laatst nog eens wat crap terug gelezen. Wat kan een mens veranderenquote:
nog even wat meer mensen fixen want met 2 man meetenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan kom jij mooi
Ik fix de Hertog Jan en uiteraard wat wietjes
Addingquote:
Jeejquote:Op zondag 27 januari 2013 00:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Jazeker, een heel goed teken zelfs
obseessed!quote:
Oohw dat komt wel goedquote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nog even wat meer mensen fixen want met 2 man meeten
quote:
Jeej ik vind het echt leuk dat het zo'n succes isquote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mwa.. met dikke pauzes er tussen, dat wel. M'n eerste account was van 2001, laatst nog eens wat crap terug gelezen. Wat kan een mens veranderen![]()
Nu sinds een paar maanden weer wat actiever aan het worden, en toen kwam jij met je top-topic![]()
quote:
goedzo.quote:
sorryquote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
unscrewed haal ff die enter daar weg dan, er moet een spatie tussen de ui's, geen enter
Eigen regel voor de VMSDKR. Geen probleem.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
unscrewed haal ff die enter daar weg dan, er moet een spatie tussen de ui's, geen enter
link naar groningen topic?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oohw dat komt wel goedhahaha
Anders is het te lame xd
Groningen topic effe oproep plaatsen
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eigen regel voor de VMSDKR. Geen probleem.
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eigen regel voor de VMSDKR. Geen probleem.
Veelquote:
Awhquote:
of was je gewoon random op je bord aan het tikkenquote:
Nergens voor, 't is een aaneenschakeling van wat medeklinkers in kapitalen. Maar zonder specifieke betekenis.quote:
Daar komt het eigenlijk wel op neer.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:24 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of was je gewoon random op je bord aan het tikken
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |