Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Unscrewed op 27-01-2013 00:22:52 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
net bijna tien, nu helemaal.
Dit -- Parkiet is mijn papa
volgens mij 8 weet niet meer preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 00:07 schreef Nestalgie het volgende:
eey unscrewed in welk topic zei ik dat ii pi ipv ui bedoelde?Dit -- Parkiet is mijn papa
Deze reeks is 10 dagen geleden ong gestart, nu topic 10 en al meetplannings
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
ik zette slotje erop want ben mod, lees maar terugquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Haha holy fuckZoals ik al zei: die meet is echt volgende week al
waar woon jij dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je dan wel een goede shop hebben, ook qua volk enzo wat zich erin begeeft, hier is 't altijd nogal aggressief enzo, en niet langer dan een halfuurtje uit te houden
Maar in bijv utrecht is toch wel een chille shop?Fuck the EBU.![]()
Meetplannings begonnen al in topic 2 volgens mijquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Onorgineel het volgende:
Deze reeks is 10 dagen geleden ong gestart, nu topic 10 en al meetplannings![]()
![]()
Stoere boiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik zette slotje erop want ben mod, lees maar terugWoord.![]()
hey, net was het bijna tien dus moest toch een opvolging daarvan doen?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord.![]()
hou je van mij als een vriend of gewoon als een mens?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik kom er helemaal niet aan toe om nog op myAT te klikken... ik blijf elke keer maar scrollen in dit topic
Fuck the EBU.![]()
nee beter kan het niet, als Groningers moeten meeten is het net zo ver naar het centrum of zuiden van het land als andersomquote:Op zondag 27 januari 2013 00:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja en als ik een meeting aanbied is Groningen te ver.
Gieren
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
als een kamoeflagequote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hou je van mij als een vriend of gewoon als een mens?![]()
Dit topic is genoeg johquote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
Ik kom er helemaal niet aan toe om nog op myAT te klikken... ik blijf elke keer maar scrollen in dit topic
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
dus je ziet me niet staan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dus je ziet me niet staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh jee, er zit een bong on het vooruitzichtdas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
fijne zaakquote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh jee, er zit een bong on het vooruitzicht
Fuck the EBU.![]()
ik ben blij als ik mijn shit eindelijk kan doorspoelenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar zo mis ik allerlei andere shitDit -- Parkiet is mijn papa
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
De snelheid van dit topic doet me met weemoed terugdenken aan de Prettige Gesprekken in EIL, zo'n 10 jaar geleden![]()
![]()
![]()
Dan kom jij mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee beter kan het niet, als Groningers moeten meeten is het net zo ver naar het centrum of zuiden van het land als andersom
Ik fix de Hertog Jan en uiteraard wat wietjes![]()
![]()
diep heDit -- Parkiet is mijn papa
Ik zie anders niet alle onz usersquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef WarmZaad het volgende:
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit![]()
ik ben hier dach en nagtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie anders niet alle onz usersDit -- Parkiet is mijn papa
maar dan kwalitatief en leuk postenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef WarmZaad het volgende:
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit
Fuck the EBU.![]()
Bohh, ik moet echt weer vaker bongenquote:das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: