hou je van mij als een vriend of gewoon als een mens?quote:
nee beter kan het niet, als Groningers moeten meeten is het net zo ver naar het centrum of zuiden van het land als andersomquote:Op zondag 27 januari 2013 00:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja en als ik een meeting aanbied is Groningen te ver.
Gieren
als een kamoeflagequote:Op zondag 27 januari 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
hou je van mij als een vriend of gewoon als een mens?
Dit topic is genoeg johquote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
Ik kom er helemaal niet aan toe om nog op myAT te klikken... ik blijf elke keer maar scrollen in dit topic
dus je ziet me niet staan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
dus je ziet me niet staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fijne zaakquote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh jee, er zit een bong on het vooruitzicht
ik ben blij als ik mijn shit eindelijk kan doorspoelenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar zo mis ik allerlei andere shit
Dan kom jij mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:12 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nee beter kan het niet, als Groningers moeten meeten is het net zo ver naar het centrum of zuiden van het land als andersom
Ik zie anders niet alle onz usersquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef WarmZaad het volgende:
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit
ik ben hier dach en nagtquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie anders niet alle onz users
maar dan kwalitatief en leuk postenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:14 schreef WarmZaad het volgende:
In heel ONZ is het nu veel rustiger duurende de dag alleen omdat iedereen in dit topic zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |