welterustenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik flikker om van de slaap, wekkertje gaat vroeg.
Mensen het gaat u allen goed.
Smooksze en drink lekker
Ik zal aan jullie denken
Haha die dingen doe ik ook altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef Mano_ het volgende:
Godver, ik zit nu al een uur met m'n koptelefoon op, maar zonder muziek![]()
Dus hij gebruikt zijn prefrontale cortex?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar typt hij wel normaal; hoofdletters, punten, argumenten die ergens op slaan etc.
Hier niet.
Houdoe he!quote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smooksze en drink lekker
Ik zal aan jullie denken
Trustequote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smooksze en drink lekker
Ik zal aan jullie denken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Precies.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus hij gebruikt zijn prefrontale cortex?
kom ik nu slim over bij jou?quote:
Wat is het leven mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef Mano_ het volgende:
Godver, ik zit nu al een uur met m'n koptelefoon op, maar zonder muziek![]()
Doeiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Smooksze en drink lekker
Ik zal aan jullie denken
yesh.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bij wie, mij? Ja man, geen probleem.
Die kenmerken van -supergirl- kon ik zo opnoemen omdat ik haar overal en nergens zie posten. Maar om jouw e-karakter te beschrijven moet ik eerst een analyse maken van je postgeschiedenis.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
yesh.
dus waar blijft die beschrijving over mij?
dan zul je veel ONZ zienquote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die kenmerken van -supergirl- kon ik zo opnoemen omdat ik haar overal en nergens zie posten. Maar om jouw e-karakter te beschrijven moet ik eerst een analyse maken van je postgeschiedenis.
nee grapje analyseer mij maar niet gebaseerd op welke post op FOK dan ookquote:Op zondag 27 januari 2013 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die kenmerken van -supergirl- kon ik zo opnoemen omdat ik haar overal en nergens zie posten. Maar om jouw e-karakter te beschrijven moet ik eerst een analyse maken van je postgeschiedenis.
Je dwaalt erin weg hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |