quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Nielson - Beauty and the Brains.
Waardeloos lied wel.
Ik mag aannemen dat ze goed inschat dat dit grietje dat dan al zou moeten kunnen, of zou ze het gewoon maar roepen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Is dat niet heel erg moeilijk wat ze nu opnoemt? Lutz en dat soort sprongen?
Ik zie wel dat ze goed schaatst, maar eigenlijk zie ik haar echt niet van die sprongen maken, af en toe is het toch nog wel een beetje onzeker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze goed inschat dat dit grietje dat dan al zou moeten kunnen, of zou ze het gewoon maar roepen?
Laatst op tv beweerde ze weer dat ze op een 'heel laag niveau' had geschaatstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Laura heeft toch ooit professioneel gekunstschaatst? Dan zou ze wel moeilijke dingen moeten kunnen, want zoiets verleer je niet.
Ik heb niks gehoord over Joan.
Ik denk dat het ook niet heel hoog is geweest. OF ze houdt zich een beetje in, dat kan ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laatst op tv beweerde ze weer dat ze op een 'heel laag niveau' had geschaatst
Dan heb je 4 streepjes voor ofzo, dus laag niveau zou ik het niet noemen en zoals zij schaatst lijkt het mij geen laag niveau. Maar ik heb er geen verstand van verder eikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Of ze is er als kind mee gestopt. Maar dan heb je nog steeds een enorm voordeel t.o.v. de anderen.
Een beetje zoals met muziekinstrumenten. Ik had mijn dwarsfluit een paar jaar niet aangeraakt, maar wist binnen een paar uur weer hoe ik de meeste noten moest spelen. Het is even graven, maar zulke dingen verleer je niet.
Dat lijkt mij nou ook zo leuk. Je kunt hier bij de Jaap Edenbaan wel les krijgen, maar dat is alleen hardschaatsen (op Noren dus) en niet kunstschaatsen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou zo graag een lesje winnen, jammer dat je dat niet als prijs kunt krijgen voor stemmen op de deelnemers ofzo
quote:‘Sterren Dansen op het IJs mist glamour’
Geplaatst op Wed 23 Jan 2013 om 16:05
Joan Haanappel, ex-kunstrijdster en ex-jurylid in de ijsdansshow Dancing on Ice van RTL 4, vindt dat de SBS 6-show Sterren Dansen op het IJs glamour mist. Dat zegt ze in Televizier. Haanappel vindt het een gemiste kans. “In Engeland, waar Sterren Dansen op het IJs vandaan komt, maken ze er een feest van! Elk jaar met kerstmis is de show één en al glamour. Maar die is met Gerard Joling als presentator af en toe ver te zoeken. En dat is jammer!“, geeft de 72-jarige dame aan.
Op deze manier levert het de sport weinig op, vindt ze. “We hadden gehoopt dat Sterren Dansen op het IJs een enorme opleving zou betekenen voor het kunstschaatsen, maar helaas. Misschien dat er in het eerste seizoen wat meer mensen zijn gaan kunstrijden, maar de hype is over.”
Dat bewijzen de lage kijkcijfers. “Het vuur is gedoofd. Men is er een beetje op uitgekeken. Op een gegeven moment waren er twee schaatsshows, op RTL 4 en SBS 6. Ze concurreerden elkaar dood en dat was eigenlijk heel jammer.”
Haanappel heeft nog altijd contact met Sjoukje Dijkstra, de andere bekende ex-kunstrijdster. “We vinden dat er een programma, De Nieuwe Sjoukje en Joan, moet komen. En ja hoor, dan willen wij gráág in de jury.”
Hij viel en Katie ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Ah shit gemist, wat gebeurde er? Ik zat even in een ander topic te typen.
wat?quote:
Die vrouw in de jury?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Martine is een hele aantrekkelijke dame maar dacht dat zij een jaar of 35 was.
Blijkt ze 28 te zijn.
Dat!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Oh zij! Huh die had ik ook geen 28 gegeven.
Of het is een 9 - 10 of het is een 1 - 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Van jurering en dat soort dingen kijk ik al lang niet meer op bij dit soort programma's.
Met die eendebek?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
heee jongens wie is die gaby
ik denk dat ik verliefd ben
Snel schaatsen leren dan maar he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoop dat ze dat mij kan lerenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat mij kan leren![]()
![]()
![]()
Tja, dat doet topsport met jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Martine is een hele aantrekkelijke dame maar dacht dat zij een jaar of 35 was.
Blijkt ze 28 te zijn.
Zolang ze maar goed in bed is, kan de rest me weinig schelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]Ze ziet er niet uit als een goeie schaatslerares.
Heb jij daar les in nodig dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed in bed is, kan de rest me weinig schelen.
Ja, wat verwacht je anders van een fokker?quote:
Altijd wel een leuke voor de showquote:
Durf je wel? Dat is dan ook maar de vraag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je anders van een fokker?
Warmoesstraat? Of Reguliersdwars? Hij lijkt me meer een type voor de tweede.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Altijd wel een leuke voor de show
Ben hem wel eens een paar keer tegengekomen op plekken waar veel homo's komen. Maar ik ben geen homo hoor. Maar daar was hij ook zeg maar.
Nog ergerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Warmoesstraat? Of Reguliersdwars? Hij lijkt me meer een type voor de tweede.
Voor haar heb ik wel herpes over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Durf je wel? Dat is dan ook maar de vraag.
Amstel? Meer weet ik er niet eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor haar heb ik wel herpes over.
Dat ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Maver24 het volgende:
Gabi en Jarno hadden er uit moeten gaan,
Gaby Blaaser. Ze heeft blijkbaar ook in de FHM gestaan. Google maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor haar heb ik wel herpes over.
Neuh maar ik kwam nog weleens in de stadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn jullie homo-ontmoetingsplaatsexperts?
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn jullie homo-ontmoetingsplaatsexperts?
[..]
Gaby Blaaser. Ze heeft blijkbaar ook in de FHM gestaan. Google maar.
Nope.quote:
Wie wel?quote:
Jaquote:
Paul en Christophequote:
Die Nederlandse Justin Bieber-gast had er van mij wel uit gemogen.quote:
Gaby kreeg een 5 van Martine, dus het publiek had waarschijnlijk medelijden met haar waardoor ze niet in de skate-off belandde.quote:
Ah dankje... helaas gaat het zo...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gaby kreeg een 5 van Martine, dus het publiek had waarschijnlijk medelijden met haar waardoor ze niet in de skate-off belandde.
Jarno en Katie vielen en Jarno ging bijna van z'n stokje, dus die heeft ook veel sympathiestemmen gekregen.
spangasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Maver24 het volgende:
Gabi en Jarno hadden er uit moeten gaan,
ah jij bent die monsifquote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ay-dumpt-toyboy.htmlquote:Scheve ogen bij schaatsen
Sterren dansen op het ijs is weer bezig. De deelnemers trainen zich helemaal suf. Weinig bekende gezichten in de show en vooral: weinig kijkers. SBS is ontevreden en trok producent Reinout Oerlemans aan zijn jasje. Die bedacht een truc en haalde oud Baywatch-ster Pamela Anderson naar Nederland.
Recent danste 'Pammie' in Engeland op de schaats, totdat haar borsten uit haar schaatsjurkje floepten. Ze werd weggestemd. Reinout liet Pamela hier éénmalig een schaatsshowtje opvoeren (met een iets steviger jurkje aan).
Helaas mocht het niet baten; de kijkcijfers bleven laag. Volgens Weekend kreeg de blonde ster zeker 50.000 euro voor haar rondje. En dat bedrag zet volgens het blad kwaad bloed bij de andere deelnemers.
Zij beginnen met een laag bedrag dat kan oplopen tot vierduizend euro in de eindrondes. Ze trainen uren per dag, zeven dagen in de week. En dan een halve ton voor Pamela Anderson. Als de omroep zo oneerlijk met de deelnemers omgaat, moet straks de stekker uit het programma. Niet omdat de kijkcijfers te laag zijn, maar omdat niemand nog wil meedoen.
Dat ja. Zij was toch een gast en geen deelnemer? Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ay-dumpt-toyboy.html
Ben ik nou gek, het is toch normaal dat Pamela meer krijgt dan al die onbekende schaatsers die meedoen?
Het heeft toch ook geen moer met elkaar te maken?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
hmm denk gewoon dat ze nog ff alle pijlen op het programma willen richten om enigzins nog ff de aandacht te trekken ..en dan van zulke nietszeggende berichten naar buiten brengen
Geef mij Laura maar tien keer liever dan die vissebek.... en waarom verpesten ze Tess steeds zo qua look? Dat van dat haar is onderhand iets van jaaaren terug en ziet er niet uit. Jammer, ze doet nl in het programma toch niets anders dan mooi staan zijn.quote:
Scheer je weg met die wansmaak van je.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Geef mij Laura maar tien keer liever dan die vissebek....
Smaken verschillen, ik houd meer van exotisch en niet van zo'n neurotisch blondjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Scheer je weg met die wansmaak van je.
D'r borsten komen er wel goed in uitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Dat pakje van dat meisje kan niet kleiner.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
D'r borsten komen er wel goed in uit
Ja dat had ze gisteren ook alquote:
Dat is een record voor SBS6quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn wij nog de enige 2 die kijken
Ik zat dat ook te kijken, totdat Trijntje Oosterhuis kwam.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb Laura ook gemist, ik zat eerst Toppop te kijken.
Blijkbaar. Ik ken geen liedjes van hem. Maar ik ben ook niet bepaald de doelgroep.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
Die monsif was toch 'de Nederlandse Justin Bieber'?
Ik zag het hier destijds in KLB langskomen geloof ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ken geen liedjes van hem. Maar ik ben ook niet bepaald de doelgroep.
De laatste weken is er geen hol meer aan, die zaterdagavond op tvquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:31 schreef Samson het volgende:
Ik heb het een tijdje terug alweer uitgezet en kijk liever een herhaling Tosh.O. Ik weet niet wat het is met die sterren op het ijs. Op de een of andere manier boeit het me echt voor geen meter wie het wint of hoe goed ze schaatsen. Misschien omdat het concept gewoon niet de tijd weerstaat.
Ik kijk nog liever naar een kotsend paard.quote:
Ik dacht dat het daarbij alleen maar over kotsende paarden ging.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een kotsend paard.
Zo ongeveer wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daarbij alleen maar over kotsende paarden ging.
Overloperquote:
Dat is morgen pas schatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overloper![]()
Ik zit te wachten op Undercover in Nederland.
Haha, idd, dat is nog spannender dan dat geschaatsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daarbij alleen maar over kotsende paarden ging.
Ah, er is nog iemand die kijkt, morgen: kijkcijfers SDOHIJ: 1!!!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Martine.Dat was minstens een 9 waard.
Ik hoop niet dat Oerlemans dit leest want zonder het te weten geef je ineens gratis een miljardenidee cadeauquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef L3viathan het volgende:
Ik zeg kotsende paarden dansen op het ijs voor volgend seizoen.
Ja verdoriequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterretje, Laura en Monsif in de finale.
Beetje gladjakkertje ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Samson het volgende:
Ik vind die Monsif maar een eng mannetje
Ik ben eigenlijk voor geen van deze drie. Sterretje doet zn best maar vind ik toch niet goed genoeg en had ie van tevoren niet ff die pens eraf kunnen trainen? Laura schaatst als de beste maar voor haar was het niet iets nieuws, dus dat is niet eerlijk vergelijken en Monsif vind ik een eng ventjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterretje, Laura en Monsif in de finale.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 3 februari 2013 12:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor geen van deze drie. Sterretje doet zn best maar vind ik toch niet goed genoeg en had ie van tevoren niet ff die pens eraf kunnen trainen? Laura schaatst als de beste maar voor haar was het niet iets nieuws, dus dat is niet eerlijk vergelijken en Monsif vind ik een eng ventje
Dat wisten ze idd heus wel van tevoren, dus ze hadden haar met al die ervaring gewoon niet mee moeten laten doen. Voor de kijkcijfers heeft dat ook niet geholpen. Ik denk trouwens dat Nance wel in haar vuistje lacht. Zij deed tenminste nog mee aan een succesvol programma. Voor Tess is dit wel een afgang.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Dan vond ik persoonlijk Paul beter (en leuker en meer entertaining) dan Sterretje bijvoorbeeld.
Laura kon het al goed, dus da's te gemakkelijk als die wint en nou ja, dan Monsif maar winnen ofzo..
Maar ik had Christophe en Paul er langer in willen houden dan Sterretje iig. En misschien zelfs wel langer dan Laura, omdat Christophe en Paul nul schaatservaring hadden en zij veel, dus in verhouding zijn zij beiden veel meer vooruit gegaan. Maar dat kunnen ze naar de kijkers toe zeker niet maken om haar er uit te gooien omdat ze het zo als een volleerd kunstschaatser doet
Sterretje is volgens mij al wat afgevallen, voordat hij aan deze reeks begon had hij nog een dikkere pens..dus kun je nagaan...verder vind ik het maar een flut programma met allemaal uitgerangeerde c artiestenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor geen van deze drie. Sterretje doet zn best maar vind ik toch niet goed genoeg en had ie van tevoren niet ff die pens eraf kunnen trainen? Laura schaatst als de beste maar voor haar was het niet iets nieuws, dus dat is niet eerlijk vergelijken en Monsif vind ik een eng ventje
Dan zie je hoe goed bewegen voor iemand is, en gewoon een fit en slank JONG, hij is jong, koppiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij ziet er zo veel beter uit, veel fitter. Hij lijkt weer op de Sterretje van Oh Oh Cherso seizoen 1.
Dr mag nog wel 10k af hoor....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zie je hoe goed bewegen voor iemand is, en gewoon een fit en slank JONG, hij is jong, koppie
Ja maar het begin is gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn kat is er ook niet blij mee. Ze vernielt uit protest haar mand.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Agossiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Vooral dat! Toen ik las dat Jokertje niet mee zou doen en hij zou invallen, dacht ik 'joh na 1 of 2 weken eruit, met dat stevige lijf ook'. Nou niks is minder waar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Hij heeft het wel goed gedaan. Alles vanaf nul geleerd. Ik had het echt niet achter hem gezocht.
had zij al ervaring met kunstschaatsen dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun Sterretje dan toch de winst, Laura had teveel voorsprong.
Ze heeft aan wedstrijden mee gedaan, maar ze zegt dat dat maar minimaal wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
had zij al ervaring met kunstschaatsen dan?
ja he, ik ook welquote:
Ik ook en volgens mij is het voor Een man moeilijker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun Sterretje dan toch de winst, Laura had teveel voorsprong.
Oh ja dat was ik al vergeten, iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook en volgens mij is het voor Een man moeilijker.
Ik vond haar eerst wel een leuke meid tijdens ''Mijn vieze vette dikke verloofde;; totdat ik laatst een heel stuk zag in een weekblad...dat ze schijnbaar al jaren er alles aan doet om door te breken als ''groot'' actrice/presentatrice.......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft aan wedstrijden mee gedaan, maar ze zegt dat dat maar minimaal wasEn ze verwachten van haar wel meer, maar toch.
Dat is ook wel een mens apart ja, of zij heeft ook een klein script gekregenquote:
Nou hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:16 schreef MissJ het volgende:
nou nou hoe is het toch mogelijk zeg, 52% - 48%
Ze heeft inderdaad aan X factor meegedaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst wel een leuke meid tijdens ''Mijn vieze vette dikke verloofde;; totdat ik laatst een heel stuk zag in een weekblad...dat ze schijnbaar al jaren er alles aan doet om door te breken als ''groot'' actrice/presentatrice.......
Schijnbaar heeft ze ookal meegedaan bij the X factor
Ik weet helemaal niks van haar, tot iedereen hier al riep dat het een aandachtsgeil ding was/is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst wel een leuke meid tijdens ''Mijn vieze vette dikke verloofde;; totdat ik laatst een heel stuk zag in een weekblad...dat ze schijnbaar al jaren er alles aan doet om door te breken als ''groot'' actrice/presentatrice.......
Schijnbaar heeft ze ookal meegedaan bij the X factor
Hij was 3e.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik was wat later thuis. Maar is Monsif er soms al uit?
ja ik geloof ook nog best ver gekomen toenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad aan X factor meegedaan.
Ooh. Ik dacht dat die ook in de finale zat.quote:
Ja klopt ook. Derde vanavond in de finale.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooh. Ik dacht dat die ook in de finale zat.
Aaah zo. Mooi dat die eruit isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt ook. Derde vanavond in de finale.
Maar wel de ballen hebben het aan trekkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Godsamme Gerard.Hij weet zichzelf tot elke keer te overtreffen in nichterigheid.
Dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik geloof ook nog best ver gekomen toen
nee wist ik eerst ook niet hoor, zag het in een blad staan.....met een hele reeks wat ze allemaal al gedaan en geprobeerd heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van haar, tot iedereen hier al riep dat het een aandachtsgeil ding was/is.
Maar dat maakt haar schaatsen niet minder natuurlijk.
Dat nieuwe programma van hem en Gordon gaat echt leuk worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:22 schreef Juicyhil het volgende:
God, Gerardook nog met die veren presenteren
Daar kijk ik ook wel naar uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van hem en Gordon gaat echt leuk worden.
Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nieuwe programma van hem en Gordon gaat echt leuk worden.
http://frontpage.fok.nl/review/418527/1/1/50/interview-sterretje-aka-dj-tony-star.htmlquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat erg, ik ga sterretje zowat aardig vinden
ja zijn vriendinnenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef ocho het volgende:
Laura doet me een beetje denken aan Yolanthe Cabau.
Vooral.die tandenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef ocho het volgende:
Laura doet me een beetje denken aan Yolanthe Cabau.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/review/418527/1/1/50/interview-sterretje-aka-dj-tony-star.html
Mijn interview met hem
Dit. Vooral in Oh Oh Tirol was het een eikel, maar hij is hij juist sympathiek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat erg, ik ga sterretje zowat aardig vinden
Dat tandvlees.quote:
Huh ik wist weer van niksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
Nou, kom maar met dat huwelijksaanzoek!
Maar iedereen riep de hele tijd een huwelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ja wat denk je nou. Hij kent haar amper manDan ga je toch niet iemand ten huwelijk vragen.
Dat zei hij zelf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar iedereen riep de hele tijd een huwelijk
En hij ontkende het ook niet dat hij het zou doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
ja wat denk je nou. Hij kent haar amper manDan ga je toch niet iemand ten huwelijk vragen.
Dan had ze nee gezegd natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar iedereen riep de hele tijd een huwelijk
hihi perfecte omschrijving wel, ben het ermee eensquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Die Laura doet me denken aan die Sylvia van ANTM en ook die dove, een kruisingEn een beetje Yo, maar dat is enkel het gebit.
Niet weer hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |