Overloperquote:
Dat is morgen pas schatquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Overloper![]()
Ik zit te wachten op Undercover in Nederland.
Haha, idd, dat is nog spannender dan dat geschaatsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daarbij alleen maar over kotsende paarden ging.
Ah, er is nog iemand die kijkt, morgen: kijkcijfers SDOHIJ: 1!!!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Martine.Dat was minstens een 9 waard.
Ik hoop niet dat Oerlemans dit leest want zonder het te weten geef je ineens gratis een miljardenidee cadeauquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:53 schreef L3viathan het volgende:
Ik zeg kotsende paarden dansen op het ijs voor volgend seizoen.
Ja verdoriequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterretje, Laura en Monsif in de finale.
Beetje gladjakkertje ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:57 schreef Samson het volgende:
Ik vind die Monsif maar een eng mannetje
Ik ben eigenlijk voor geen van deze drie. Sterretje doet zn best maar vind ik toch niet goed genoeg en had ie van tevoren niet ff die pens eraf kunnen trainen? Laura schaatst als de beste maar voor haar was het niet iets nieuws, dus dat is niet eerlijk vergelijken en Monsif vind ik een eng ventjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Sterretje, Laura en Monsif in de finale.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 3 februari 2013 12:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor geen van deze drie. Sterretje doet zn best maar vind ik toch niet goed genoeg en had ie van tevoren niet ff die pens eraf kunnen trainen? Laura schaatst als de beste maar voor haar was het niet iets nieuws, dus dat is niet eerlijk vergelijken en Monsif vind ik een eng ventje
Dat wisten ze idd heus wel van tevoren, dus ze hadden haar met al die ervaring gewoon niet mee moeten laten doen. Voor de kijkcijfers heeft dat ook niet geholpen. Ik denk trouwens dat Nance wel in haar vuistje lacht. Zij deed tenminste nog mee aan een succesvol programma. Voor Tess is dit wel een afgang.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde
Dan vond ik persoonlijk Paul beter (en leuker en meer entertaining) dan Sterretje bijvoorbeeld.
Laura kon het al goed, dus da's te gemakkelijk als die wint en nou ja, dan Monsif maar winnen ofzo..
Maar ik had Christophe en Paul er langer in willen houden dan Sterretje iig. En misschien zelfs wel langer dan Laura, omdat Christophe en Paul nul schaatservaring hadden en zij veel, dus in verhouding zijn zij beiden veel meer vooruit gegaan. Maar dat kunnen ze naar de kijkers toe zeker niet maken om haar er uit te gooien omdat ze het zo als een volleerd kunstschaatser doet
Sterretje is volgens mij al wat afgevallen, voordat hij aan deze reeks begon had hij nog een dikkere pens..dus kun je nagaan...verder vind ik het maar een flut programma met allemaal uitgerangeerde c artiestenquote:Op zondag 3 februari 2013 12:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor geen van deze drie. Sterretje doet zn best maar vind ik toch niet goed genoeg en had ie van tevoren niet ff die pens eraf kunnen trainen? Laura schaatst als de beste maar voor haar was het niet iets nieuws, dus dat is niet eerlijk vergelijken en Monsif vind ik een eng ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |