ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:30 schreef Maver24 het volgende:
Gabi en Jarno hadden er uit moeten gaan,
ah jij bent die monsifquote:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ay-dumpt-toyboy.htmlquote:Scheve ogen bij schaatsen
Sterren dansen op het ijs is weer bezig. De deelnemers trainen zich helemaal suf. Weinig bekende gezichten in de show en vooral: weinig kijkers. SBS is ontevreden en trok producent Reinout Oerlemans aan zijn jasje. Die bedacht een truc en haalde oud Baywatch-ster Pamela Anderson naar Nederland.
Recent danste 'Pammie' in Engeland op de schaats, totdat haar borsten uit haar schaatsjurkje floepten. Ze werd weggestemd. Reinout liet Pamela hier éénmalig een schaatsshowtje opvoeren (met een iets steviger jurkje aan).
Helaas mocht het niet baten; de kijkcijfers bleven laag. Volgens Weekend kreeg de blonde ster zeker 50.000 euro voor haar rondje. En dat bedrag zet volgens het blad kwaad bloed bij de andere deelnemers.
Zij beginnen met een laag bedrag dat kan oplopen tot vierduizend euro in de eindrondes. Ze trainen uren per dag, zeven dagen in de week. En dan een halve ton voor Pamela Anderson. Als de omroep zo oneerlijk met de deelnemers omgaat, moet straks de stekker uit het programma. Niet omdat de kijkcijfers te laag zijn, maar omdat niemand nog wil meedoen.
Dat ja. Zij was toch een gast en geen deelnemer? Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ay-dumpt-toyboy.html
Ben ik nou gek, het is toch normaal dat Pamela meer krijgt dan al die onbekende schaatsers die meedoen?
Het heeft toch ook geen moer met elkaar te maken?
Op vrijdag 1 februari 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
hmm denk gewoon dat ze nog ff alle pijlen op het programma willen richten om enigzins nog ff de aandacht te trekken ..en dan van zulke nietszeggende berichten naar buiten brengen
Geef mij Laura maar tien keer liever dan die vissebek.... en waarom verpesten ze Tess steeds zo qua look? Dat van dat haar is onderhand iets van jaaaren terug en ziet er niet uit. Jammer, ze doet nl in het programma toch niets anders dan mooi staan zijn.quote:
Scheer je weg met die wansmaak van je.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Geef mij Laura maar tien keer liever dan die vissebek....
Smaken verschillen, ik houd meer van exotisch en niet van zo'n neurotisch blondjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Scheer je weg met die wansmaak van je.
D'r borsten komen er wel goed in uitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Dat pakje van dat meisje kan niet kleiner.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
D'r borsten komen er wel goed in uit
Ja dat had ze gisteren ook alquote:
Dat is een record voor SBS6quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn wij nog de enige 2 die kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |