Ze heeft inderdaad aan X factor meegedaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst wel een leuke meid tijdens ''Mijn vieze vette dikke verloofde;; totdat ik laatst een heel stuk zag in een weekblad...dat ze schijnbaar al jaren er alles aan doet om door te breken als ''groot'' actrice/presentatrice.......
Schijnbaar heeft ze ookal meegedaan bij the X factor
Ik weet helemaal niks van haar, tot iedereen hier al riep dat het een aandachtsgeil ding was/is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst wel een leuke meid tijdens ''Mijn vieze vette dikke verloofde;; totdat ik laatst een heel stuk zag in een weekblad...dat ze schijnbaar al jaren er alles aan doet om door te breken als ''groot'' actrice/presentatrice.......
Schijnbaar heeft ze ookal meegedaan bij the X factor
Hij was 3e.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Juicyhil het volgende:
Ik was wat later thuis. Maar is Monsif er soms al uit?
ja ik geloof ook nog best ver gekomen toenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad aan X factor meegedaan.
Ooh. Ik dacht dat die ook in de finale zat.quote:
Ja klopt ook. Derde vanavond in de finale.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooh. Ik dacht dat die ook in de finale zat.
Aaah zo. Mooi dat die eruit isquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt ook. Derde vanavond in de finale.
Maar wel de ballen hebben het aan trekkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Godsamme Gerard.Hij weet zichzelf tot elke keer te overtreffen in nichterigheid.
Dat weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik geloof ook nog best ver gekomen toen
nee wist ik eerst ook niet hoor, zag het in een blad staan.....met een hele reeks wat ze allemaal al gedaan en geprobeerd heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van haar, tot iedereen hier al riep dat het een aandachtsgeil ding was/is.
Maar dat maakt haar schaatsen niet minder natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |