Vooral dat! Toen ik las dat Jokertje niet mee zou doen en hij zou invallen, dacht ik 'joh na 1 of 2 weken eruit, met dat stevige lijf ook'. Nou niks is minder waar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Hij heeft het wel goed gedaan. Alles vanaf nul geleerd. Ik had het echt niet achter hem gezocht.
had zij al ervaring met kunstschaatsen dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun Sterretje dan toch de winst, Laura had teveel voorsprong.
Ze heeft aan wedstrijden mee gedaan, maar ze zegt dat dat maar minimaal wasquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
had zij al ervaring met kunstschaatsen dan?
ja he, ik ook welquote:
Ik ook en volgens mij is het voor Een man moeilijker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gun Sterretje dan toch de winst, Laura had teveel voorsprong.
Oh ja dat was ik al vergeten, iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook en volgens mij is het voor Een man moeilijker.
Ik vond haar eerst wel een leuke meid tijdens ''Mijn vieze vette dikke verloofde;; totdat ik laatst een heel stuk zag in een weekblad...dat ze schijnbaar al jaren er alles aan doet om door te breken als ''groot'' actrice/presentatrice.......quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft aan wedstrijden mee gedaan, maar ze zegt dat dat maar minimaal wasEn ze verwachten van haar wel meer, maar toch.
Dat is ook wel een mens apart ja, of zij heeft ook een klein script gekregenquote:
Nou hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:16 schreef MissJ het volgende:
nou nou hoe is het toch mogelijk zeg, 52% - 48%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |