Dat!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
Oh zij! Huh die had ik ook geen 28 gegeven.
Of het is een 9 - 10 of het is een 1 - 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Van jurering en dat soort dingen kijk ik al lang niet meer op bij dit soort programma's.
Met die eendebek?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
heee jongens wie is die gaby
ik denk dat ik verliefd ben
Snel schaatsen leren dan maar he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:23 schreef Juicyhil het volgende:
heee jongens wie is die gaby
ik denk dat ik verliefd ben
Ik hoop dat ze dat mij kan lerenquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat mij kan leren![]()
![]()
![]()
Tja, dat doet topsport met jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Martine is een hele aantrekkelijke dame maar dacht dat zij een jaar of 35 was.
Blijkt ze 28 te zijn.
Zolang ze maar goed in bed is, kan de rest me weinig schelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]Ze ziet er niet uit als een goeie schaatslerares.
Heb jij daar les in nodig dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang ze maar goed in bed is, kan de rest me weinig schelen.
Ja, wat verwacht je anders van een fokker?quote:
Altijd wel een leuke voor de showquote:
Durf je wel? Dat is dan ook maar de vraag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je anders van een fokker?
Warmoesstraat? Of Reguliersdwars? Hij lijkt me meer een type voor de tweede.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Altijd wel een leuke voor de show
Ben hem wel eens een paar keer tegengekomen op plekken waar veel homo's komen. Maar ik ben geen homo hoor. Maar daar was hij ook zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |