Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Draaitechniek van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaitechniek van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaitechniek van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaikunsten van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Draaiskills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 24-01-2013 23:30:22 ]Fuck the EBU.![]()
Verzoekje in FB topic gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS] #4 - Stoned de BNN IQ-test doen :D
Oké kunnen jullie nu de TT veranderen in "te stoned voor een TT"?
Want dat ben ik blijkbaarFuck the EBU.![]()
Sukkelquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Fuck, laatste grote vloei gescheurd![]()
Nou moet ik met kleintjes aan de slag
Fuck the EBU.![]()
Hoi liefjuuuuhquote:
Jij ook stoned?
Dit is trouwens echt geniaal
Zit helemaal los te gaan op dat refrein
Fuck the EBU.![]()
die stomme IQ test, ik ben hem nu wel zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
Zo stoned dat ik vergeten ben de TT te veranderen
![]()
![]()
Ging gister ook al misHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kut is dat om stoned te doen he?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
die stomme IQ test, ik ben hem nu wel zat
Fuck the EBU.![]()
nee sorry ben geen stoner van jouw niveauquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoi liefjuuuuh
Jij ook stoned?
Dit is trouwens echt geniaal
Zit helemaal los te gaan op dat refreinmaar ik steun je in je proces
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Haha liefdequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee sorry ben geen stoner van jouw niveaumaar ik steun je in je proces
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:04 schreef Midnight_snack het volgende:
Vanaf nu iedere dag de iq test doen
Fuck the EBU.![]()
Ben hier nog niet skaffa genoeg voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
GIET IT OAN GIET IT OAN NEE IT GIET NET OAN
Woord.![]()
Ik ben hier te skaffa voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
GIET IT OAN GIET IT OAN NEE IT GIET NET OAN
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Bohhh het blijft hangen gekquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ben hier nog niet skaffa genoeg voorFuck the EBU.![]()
mensen die stoned zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ben hier nog niet skaffa genoeg voorHaha!quote:Ik ben hier precies skaffa genoeg voor
Fuck the EBU.![]()
Echt vet hequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:10 schreef Mano_ het volgende:
Woa, gaat lekker vlot zoNummertje 4 alweer!
Ik had niet verwacht dat het nog zo'n druk bezocht topic zou worden, wel gehoopt natuurlijkMaar had ook niet verwacht dat het een reeks zou worden, en ook gehoopt, hihihi
Jeej mijn topic![]()
Fuck the EBU.![]()
Je bent een heldinquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt vet he
Ik had niet verwacht dat het nog zo'n druk bezocht topic zou worden, wel gehoopt natuurlijkMaar had ook niet verwacht dat het een reeks zou worden, en ook gehoopt, hihihi
Jeej mijn topic
Woord.![]()
+1 voor de Pink Floydquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Impect het volgende:
Ik ga waterpas, in slaap vallen met Pink Floyd.
Slaap lekker iedereen!![]()
![]()
Welterusten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Impect het volgende:
Ik ga waterpas, in slaap vallen met Pink Floyd.
Slaap lekker iedereen!Was gezellig
Horkquote:Jij ook stoned?
Fuck the EBU.![]()
Nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nooit meer eigenlijk, maar wel Floyd-liefhebber. Ik post hier gewoon omdat het kan.
Maar je moet maar weer eens doen dan, oude tijden herleven en zulks
Fuck the EBU.![]()
Omdat ik dan kan herkennen wie de stoners zijn en wie nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo altijd die ui's met vaste bezoekers?
Fuck the EBU.![]()
je scrollt steeds terug naar de OP?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik dan kan herkennen wie de stoners zijn en wie niet![]()
![]()
Niets nieuws, niets mis mee ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo altijd die ui's met vaste bezoekers?Ik twijfel, ik voel me altijd een beetje crappy na een goede joint (hasj wordt geprefereerd trouwens, wiet vind ik erg mild). Soms denk ik er wel eens aan een blokje te halen, maar dan haak ik af.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Maar je moet maar weer eens doen dan, oude tijden herleven en zulks![]()
Ik onthou het elke keer als ik langs de OP scrollquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je scrollt steeds terug naar de OP?Jij bent hier bijvoorbeeld nog niet geweest, dat weet ik omdat ik jouw UI niet herken uit de OP
Och kind ik ben zo geniaal
Fuck the EBU.![]()
Crappy, de volgende dag ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets nieuws, niets mis mee ook
[..]
Ik twijfel, ik voel me altijd een beetje crappy na een goede joint (hasj wordt geprefereerd trouwens, wiet vind ik erg mild). Soms denk ik er wel eens aan een blokje te halen, maar dan haak ik af.Woord.![]()
Pussy.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel, ik voel me altijd een beetje crappy na een goede joint (hasj wordt geprefereerd trouwens, wiet vind ik erg mild). Soms denk ik er wel eens aan een blokje te halen, maar dan haak ik af.Fuck the EBU.![]()
ik meen mij te herinneren dat een bepaalde SC waar ik altijd kom dat niet mocht. Dus niks niets nieuws. Maar ok, dan weet ik datquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel, ik voel me altijd een beetje crappy na een goede joint (hasj wordt geprefereerd trouwens, wiet vind ik erg mild). Soms denk ik er wel eens aan een blokje te halen, maar dan haak ik af.![]()
![]()
Si. Droge bek en gewoon naar. Doe ik liever een peuk en een biertje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Crappy, de volgende dag ofzo?Puberquote:Ach, de ene SC is de andere niet, weetjetochquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik meen mij te herinneren dat een bepaalde SC waar ik altijd kom dat niet mocht. Dus niks niets nieuws. Maar ok, dan weet ik dat![]()
![]()
UIs doen het niet mobiel, net als de smilies
Zo maar even achter de pc kruipen om van de functionaliteit van hetbforum te genieten![]()
![]()
Dat kun je aanzetten, die UIs en smileys in settings.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:30 schreef Mano_ het volgende:
UIs doen het niet mobiel, net als de smilies
Zo maar even achter de pc kruipen om van de functionaliteit van hetbforum te genietenWoord.![]()
Ik ben 20quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si. Droge bek en gewoon naar. Doe ik liever een peuk en een biertje.
[..]
Puber
[..]
Ach, de ene SC is de andere niet, weetjetoch
Adolescent
Fuck the EBU.![]()
Ik ben echt geen held in draaien met kleine voei (ja shaggies)quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:00 schreef Midnight_snack het volgende:
Fuck, laatste grote vloei gescheurd![]()
Nou moet ik met kleintjes aan de slagYour beauty never ever scared me.![]()
Omdat dat te maken heeft met kliekjesvorming ofzo is dat dan, toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik meen mij te herinneren dat een bepaalde SC waar ik altijd kom dat niet mocht. Dus niks niets nieuws. Maar ok, dan weet ik dat
Dit heeft niks te maken met een kliekje, iedereen die open staat voor wiet en stoners is welkomMaar zo is het toch ook gewoon leuk om te zien hoe veel mensen er hier al vaker stoned mee posten terwijl de reeks pas een paar dagen bestaat
![]()
Fuck the EBU.![]()
Met bepaalde wietsoorten(of hasj) heb ik dit soms ook wel ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si. Droge bek en gewoon naar. Doe ik liever een peuk en een biertje.
[..]
Ach, de ene SC is de andere niet, weetjetochWoord.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HOE noem je mij nou?kom zeg, ik loop tegen de dertig aan
(
)
Ik zeg toch dat ík adolescent ben? Op je 20e ben je geen puber, maar een adolescent.
Fuck the EBU.![]()
Held!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat kun je aanzetten, die UIs en smileys in settings.![]()
![]()
![]()
ik vroeg het me alleen afquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat dat te maken heeft met kliekjesvorming ofzo is dat dan, toch?
Dit heeft niks te maken met een kliekje, iedereen die open staat voor wiet en stoners is welkomMaar zo is het toch ook gewoon leuk om te zien hoe veel mensen er hier al vaker stoned mee posten terwijl de reeks pas een paar dagen bestaat
![]()
![]()
![]()
Met wiet had ik het minder, vooral bij mildere wiet (die je ook niet echt voelt, als roker zijnde), misschien dat nog eens doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Met bepaalde wietsoorten(of hasj) heb ik dit soms ook wel ja.Ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ík adolescent ben? Op je 20e ben je geen puber, maar een adolescent.![]()
![]()
Hihi, hoor je er ook tussen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vroeg het me alleen af
Fuck the EBU.![]()
Je bent wel schattigquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen mij hadIk val op mannen die al bijna tegen de 30 aan lopen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent wel schattigIk val op mannen die al bijna tegen de 30 aan lopen
Als je op mij gaat vallen schopt m'n vrouw je aars trouwensmaar dan wel schattig enzo.
![]()
Alles eens een keer geprobeerd hebben, toch?quote:Ik wil echt niet meer terug naar alles onder de 25quote:
Fuck the EBU.![]()
Ik heb wel vaker een getrouwde man geneuktquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je op mij gaat vallen schopt m'n vrouw je aars trouwensmaar dan wel schattig enzo.
En later werd 't m'n vriend
Fuck the EBU.![]()
Ik wil eigenlijk helemaal niet verder naar de 30quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
Ik wil echt niet meer terug naar alles onder de 25
Woord.![]()
Dan blijf je toch eeuwig 28?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet verder naar de 30
Fuck the EBU.![]()
en.een.minderjarige stoner?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een getrouwde man geneuktEn later werd 't m'n vriend
![]()
![]()
Geen grapquote:Eh, ja, maar ik ben dan zeg maar wel trouw aan m'n partnerquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een getrouwde man geneuktEn later werd 't m'n vriend
![]()
![]()
Het was ook een trioquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eh, ja, maar ik ben dan zeg maar wel trouw aan m'n partner
Fuck the EBU.![]()
Heb het trouwens helaas wel bij het meest lekkere spul, dat het de volgende dag wat nawerkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met wiet had ik het minder, vooral bij mildere wiet (die je ook niet echt voelt, als roker zijnde), misschien dat nog eens doen.
[..]Woord.![]()
Gewoon volhouden, als mensen met je verjaardag zeggen "gefeliciteerd met je 29e verjaardag!", en dan zeggen "wat? nee joh haha het is pas mijn 28e verjaardag" en dan zeggen ze "oh ik dacht dat je vorig jaar 28 was geworden. nou gefeliciteerd met je 28e verjaardag dan, he!" ha ha ha ha haquote:Fuck the EBU.![]()
Moeten we allebij nietquote:lijkt mij echt niets, echt.
Hm, als je mij kan adviseren sta ik open voor opties, wil wel eens een weekendje stoned doorbrengen in plaats van alcohol.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Heb het trouwens helaas wel bij het meest lekkere spul, dat het de volgende dag wat nawerkt.Ze is voor jouquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 22:43:57 ]![]()
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
echt?ook een stoner van FOK!?
Haha nee dat niet
Fuck the EBU.![]()
We waren ook aan de XTCquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moeten we allebij nietlijkt mij echt niets, echt.
Fuck the EBU.![]()
Ben je een beetje lekker dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
voor alles moet een eerste keer zijn heFuck the EBU.![]()
Je was toch 15?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
voor alles moet een eerste keer zijn heFuck the EBU.![]()
Redelijk, vandaar ook de "quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha klinkt wel als een zieke situatie als ik 't zo allemaal droog opnoem", zal ongetwijfeld gezellig zijn geweest, maar och
![]()
![]()
Ahja er zit natuurlijk een heel verhaal achterquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk, vandaar ook de "", zal ongetwijfeld gezellig zijn geweest, maar och
Maar dat ga ik allemaal maar niet opnoemen
Fuck the EBU.![]()
Nee nee, ik bedoelde dat ik dat crappy gevoel de volgende ook wel heb juist bij de soorten die ik het lekkerst vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, als je mij kan adviseren sta ik open voor opties, wil wel eens een weekendje stoned doorbrengen in plaats van alcohol.
[..]
Ze is voor jou
Dus ik mag Moira hebben?
Woord.![]()
Daarom, boeit me ook verder nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahja er zit natuurlijk een heel verhaal achterMaar dat ga ik allemaal maar niet opnoemen
Oh zo! Meh, als iemand nog wiet tegen komt wat lekker is zonder crappy gevoel in de ochtend wil ik het wel weten danquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoelde dat ik dat crappy gevoel de volgende ook wel heb juist bij de soorten die ik het lekkerst vind.
Dus ik mag Moira hebben?
Ja, dat mag![]()
![]()
Als ik nog een keer wat tegenkom laat ik het hier wetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom, boeit me ook verder niet
[..]
Oh zo! Meh, als iemand nog wiet tegen komt wat lekker is zonder crappy gevoel in de ochtend wil ik het wel weten dan
Ja, dat mag![]()
Enne, bedankt hoor
Woord.![]()
Ik heb alleen zo'n crappy gevoel als ik op één avond écht te veel geblowd heb, maar ik rook eigenlijk nooit meer dan 2 op een avondEn dan zorg ik ook wel dat ik de dag erna niks te doen heb
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb LompeHork 3 kamelen gestuurd.
Fuck the EBU.![]()
Ze werken als koeien kan ik je vertellen, mijn oogst is echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb LompeHork 3 kamelen gestuurd.![]()
Je hebt al 450 euro verdiend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze werken als koeien kan ik je vertellen, mijn oogst is echt fantastisch!![]()
Wel lief zijn voor ze hoor
Woord.![]()
Zeker, ze zijn echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je hebt al 450 euro verdiend?![]()
Wel lief zijn voor ze hoor
En uiteraard, ik geef ze altijd "extra liefde"dan maken ze ook meer geluid, dat is wel garpig.
![]()
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.quote:
Dat is nog steeds het geval.Fuck the EBU.![]()
ik woon in noord holland.jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.
Dat is nog steeds het geval.![]()
orgasmes stonedquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.
Dat is nog steeds het geval.seksueel fantaseren stoned
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, ze zijn echt fantastisch!
En uiteraard, ik geef ze altijd "extra liefde"dan maken ze ook meer geluid, dat is wel garpig.
Woord.![]()
Fuuuuuuckquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
orgasmes stonedseksueel fantaseren stoned
Fuck the EBU.![]()
Dat is vet dichtbij voor jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ver voor me.. kom jij hierheen?![]()
![]()
Jij wilt seks met mij, en dan verwachten dat ik naar jou komquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ver voor me.. kom jij hierheen?
Fuck the EBU.![]()
heb je een auto?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij wilt seks met mij, en dan verwachten dat ik naar jou kom![]()
Godverdomme manquote:
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
als ik nou de benzine betaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
NeeEn al had ik er eentje had ik geen geld voor benzine
![]()
Natuurlijk welquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt nog.nooit een high orgasme gehad¿Zondag nog
Fuck the EBU.![]()
Dan heb ik nog steeds geen autoquote:En ga ik nog steeds niet naar een 16 jarig fokkertje toe rijden omdat hij seks met me wil
Maar je bent wel lief hoor
Fuck the EBU.![]()
not sure if..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Trollscience het volgende:
Nes stuur pics misschien wil ik seks![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds geen autoEn ga ik nog steeds niet naar een 16 jarig fokkertje toe rijden omdat hij seks met me wil
Maar je bent wel lief hoor
ik ook niet![]()
![]()
Nee ik doe nooit echt wat met mezelfquote:Dat bevredigt mijn behoeftes niet
En heb mijn sekspartner dit weekend nog gezien, dus zal nu wel weer 1 á 2 maandjes duren
Fuck the EBU.![]()
Haha ik denk dat je mij niet zo veel kan leren hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
ik ook nietMaar een vent van 30 kan dat ook niet
Fuck the EBU.![]()
waz met jou?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Nestalgie het volgende:
maar voor laten we zeggen 20 euro kan ik dus neuken?Fuck the EBU.![]()
2 januari Hard Bass in het Gelredomequote:
Als ik klaar ben met feesten kom ik wel even langs, ik moet toch alleen () naar huis
Naja zeg, dat is geen enkel excuus. Ik kwam 3 keer terwijl jij dit topic aan het maken was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik doe nooit echt wat met mezelfDat bevredigt mijn behoeftes niet
En heb mijn sekspartner dit weekend nog gezien, dus zal nu wel weer 1 á 2 maandjes duren
Woord.![]()
Je moest eens weten, ken je het standje 'missionares'? Ik wed van niet!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik denk dat je mij niet zo veel kan leren hoorMaar een vent van 30 kan dat ook niet
![]()
Angry pirate altijd jwzquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ken je het standje 'missionares'? Ik wed van niet!
Woord.![]()
Neee ga mij niet jaloers zitten makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
2 januari Hard Bass in het Gelredome
Als ik klaar ben met feesten kom ik wel even langs, ik moet toch alleen () naar huis
Ik wilde altijd nog eens naar een groot pillenfeest oid maar ik heb geen geld en niemand om mee te gaan
maar met m'n (ex)vriend ga ik wss wel naar defqon
Overigens ben ik écht niet van dat soort muziek, maar alleen als ik wappie ben
Fuck the EBU.![]()
Ja maar jij hebt een piemolquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Naja zeg, dat is geen enkel excuus. Ik kwam 3 keer terwijl jij dit topic aan het maken was.Goeie shit, G!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ken je het standje 'missionares'? Ik wed van niet!Fuck the EBU.![]()
Angry piratequote:
De angry pirate is als een vrouw je aan het pijpen is, je tijdens het klaarkomen in haar oog spuit en gelijktijdig hard tegen haar scheen schopt. De vrouw zal hierop boos reageren en je met een gesloten oog en een manke poot achterna rennen zoals een Angry Pirate (Boze piraat).__! hoe is dat erotisch?
![]()
oh.. wat nog meer dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je nog geen seks mee hoor![]()
je mag wel mee, er is nog een kaartje over en het is altijd leuk om met onbekenden te spacenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neee ga mij niet jaloers zitten makenIk wilde altijd nog eens naar een groot pillenfeest oid maar ik heb geen geld en niemand om mee te gaan
maar met m'n (ex)vriend ga ik wss wel naar defqon
Overigens ben ik écht niet van dat soort muziek, maar alleen als ik wappie ben
kost wel 60 euro dus sparenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
filthy ninjaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
je mag wel mee, er is nog een kaartje over en het is altijd leuk om met onbekenden te spacen
kost wel 60 euro dus sparen![]()
![]()
Hoe is dat niet erotischquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Angry pirate
De angry pirate is als een vrouw je aan het pijpen is, je tijdens het klaarkomen in haar oog spuit en gelijktijdig hard tegen haar scheen schopt. De vrouw zal hierop boos reageren en je met een gesloten oog en een manke poot achterna rennen zoals een Angry Pirate (Boze piraat).__! hoe is dat erotisch?
Woord.![]()
poepquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn apparaat werkt niet hetzelfde als het jouwequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja en? Jouw apparaat bezit ook de betreffende functionaliteitIk kan niet sparenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
je mag wel mee, er is nog een kaartje over en het is altijd leuk om met onbekenden te spacen
kost wel 60 euro dus sparenAlles wat ik verdien moet gelijk weer weg ivm leningen aan mn ouders die het geld nodig hebben om het huis niet uit gezet te worden
Fuck the EBU.![]()
haha echt he dat heb ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:12 schreef Midnight_snack het volgende:
Dit topic gaat veuls te snel voor mij nu
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
poepwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar mijn apparaat werkt niet hetzelfde als het jouwe
[..]
Ik kan niet sparenAlles wat ik verdien moet gelijk weer weg ivm leningen aan mn ouders die het geld nodig hebben om het huis niet uit gezet te worden
![]()
![]()
![]()
Alleen de bediening verschiltquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar mijn apparaat werkt niet hetzelfde als het jouwe
[..]
Woord.![]()
Ik M&M's, toblerone, chips. Hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohjaaa ik heb nog chocola-creme-biscuitjesYour beauty never ever scared me.![]()
Ga studeren, krijg je tantoeveel geld met arme oudersquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet sparenAlles wat ik verdien moet gelijk weer weg ivm leningen aan mn ouders die het geld nodig hebben om het huis niet uit gezet te worden
alles wat ik ook het liefst binnen handbereik heb als ik stoned benquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik M&M's, toblerone, chips. Hihi
Je bent echt mijn verloren zuster
Fuck the EBU.![]()
Heb vorig jaar gestudeerd en werk dit jaar omdat ik vorig jaar nauwelijks kon betalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ga studeren, krijg je tantoeveel geld met arme oudersom een of andere vage reden kreeg ik maar 18 euro aanvullende beurs
Fuck the EBU.![]()
Zusje hihi.. Je bent 20 las ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
alles wat ik ook het liefst binnen handbereik heb als ik stoned ben
Je bent echt mijn verloren zusterIk ben 23 haha
Your beauty never ever scared me.![]()
Jointje gedraaid op de tablet (ideale draaitafel voor op de bank trouwens) met Paint for Cats![]()
Heerlijke espresso er bij en genieten maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zusje hihi.. Je bent 20 las ikIk ben 23 haha
Fuck the EBU.![]()
STONER KUNSTquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:17 schreef Mano_ het volgende:
Jointje gedraaid op de tablet (ideale draaitafel voor op de bank trouwens) met Paint for Cats
[ afbeelding ]
Heerlijke espresso er bij en genieten maar![]()
Fuck the EBU.![]()
Deze post herinnert mij eraan dat ik nog wat oreos met witte chocolade eromheen heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik M&M's, toblerone, chips. Hihi
brb
Woord.![]()
Soms als ik héél stoned ben en ik de vraag krijg 'hoe oud ben je?' dan denk ik best vaak dat ik 21 ben haha! Alleen kom ik er dan na 5 minuten achter dat ik 23 ben lolquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Verdomme, geen lekker eten in huis, net nu ik daar zin in heb. Nu moet ik het doen met droge toastjes met kaas.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Damn die dingen zijn lekker! Hier alleen nog doritos en stroopwafelsquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Deze post herinnert mij eraan dat ik nog wat oreos met witte chocolade eromheen heb.
brb![]()
![]()
Je blowt sinds je 21e?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms als ik héél stoned ben en ik de vraag krijg 'hoe oud ben je?' dan denk ik best vaak dat ik 21 ben haha! Alleen kom ik er dan na 5 minuten achter dat ik 23 ben lolHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Aah..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Studeur het volgende:
Verdomme, geen lekker eten in huis, net nu ik daar zin in heb. Nu moet ik het doen met droge toastjes met kaas.
Haha nee 18de. Vind het denk ik gewoon een mooie leeftijd ofzo lolquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Op een soort 9gag facebookpagina van mn oude school heeft dit gewoon 109 likes van leerlingen:
(dit is mn oude school dus)
Er werd daar dan ook echt alleen maar geblowd, leuke vwo school
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms als ik héél stoned ben en ik de vraag krijg 'hoe oud ben je?' dan denk ik best vaak dat ik 21 ben haha! Alleen kom ik er dan na 5 minuten achter dat ik 23 ben lolDan moet je net doen alsof dat precies is waar je zin in hebt en er gewoon fokking van genieten omdat het fokking lekker isquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Studeur het volgende:
Verdomme, geen lekker eten in huis, net nu ik daar zin in heb. Nu moet ik het doen met droge toastjes met kaas.
Fuck the EBU.![]()
Die zijn zeker lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Damn die dingen zijn lekker! Hier alleen nog doritos en stroopwafels![]()
Maar doritos en stroopwafels ook! (alleen niet tegelijk)
Woord.![]()
Ik kan ook helemaal los gaan op crackers met kaasquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Studeur het volgende:
Verdomme, geen lekker eten in huis, net nu ik daar zin in heb. Nu moet ik het doen met droge toastjes met kaas.![]()
Geen enkel probleem
Woord.![]()
toepasselijke usernamequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik kan ook helemaal los gaan op crackers met kaas![]()
Geen enkel probleem
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet meer laten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was net aan het eten en nu stik ik in mijn broodje..Dankje Moira
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
gothic cynthia
http://lookaturlife.livejournal.com/56768.html![]()
Woord.![]()
verdoemde veel honger dus ik ga maar even improviseren in de keuken, met wat er te vinden is
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik was net aan het eten en nu stik ik in mijn broodje..Dankje Moira
Fuck the EBU.![]()
ik heb nog bolletjes en ontbijtspek op deze kamer liggen maar ik heb geen zin om op te staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
verdoemde veel honger dus ik ga maar even improviseren in de keuken, met wat er te vinden is
ik wil ook een peuk klikken maar dan moet ik ook bewegen
Fuck the EBU.![]()
Ik ga nu die filmpjes checken. Schijnt dus in 't Engels te zijn? Ben benieuwdquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Succes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
verdoemde veel honger dus ik ga maar even improviseren in de keuken, met wat er te vinden isWoord.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu die filmpjes checken. Schijnt dus in 't Engels te zijn? Ben benieuwd
Ook echt met dat handje en gezichtsuitdrukking alsof ze echt zo vet aan het uithalen is en dan dat muizenstemmetje
Fuck the EBU.![]()
Je bent vergeten 'op eigen risico' erbij te zetten. Straks klikken anderen het aan en stikken ze net als mij in hun broodje kaasYour beauty never ever scared me.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risicoYour beauty never ever scared me.![]()
Is dat die uit het modellen-topic? Dan ga ik er niet op klikkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
gothic cynthia
http://lookaturlife.livejournal.com/56768.html![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico![]()
Ik ben blij dat ik op dit moment niet zit te eten of drinken.Woord.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat die uit het modellen-topic? Dan ga ik er niet op klikken
Maar Cynthia is al een oude fok-hypeFuck the EBU.![]()
Is een lekkertje hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat die uit het modellen-topic? Dan ga ik er niet op klikkenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Godver, wat een schonheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico![]()
![]()
![]()
Niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vooralsnog zou ik het er niet op kunnen
Naja scheelt ze is toch verloofd (quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee sorry, met vlagen kan ik best flexibel zijn, maar dit)
Arme kerelquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja scheelt ze is toch verloofd ()
Woord.![]()
FOTOquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
Ik ga ff wat wiet in Wilfred gooien (mijn bong)
Fuck the EBU.![]()
Werken jullie stoners eigenlijk vraag ik me af?
Ben nu na 7 maanden "Koos Werkloos" weer begonnen als revalidatie-arts.
Valt na 1 dag toch weer effe vies tegen met al die kreupele randdebielen.![]()
Yes yes.quote:Neequote:![]()
Ik ben er niet goed in, een joint draaien van 2 kleine vloeitjes dus dat ga ik niet hier posten want dan gaat mijn internet reputatie naar de haaien
Woord.![]()
Ik zit sinds 1 januari thuisquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef CodeRood het volgende:
Valt na 1 dag toch weer effe vies tegen met al die kreupele randdebielen.
Nu werkzoekend dus, maar druk van het UWV/CWI is er totaal niet meer. Dat was 3 jaar geleden wel anders![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef CodeRood het volgende:
Valt na 1 dag toch weer effe vies tegen met al die kreupele randdebielen.
Ik heb vorig jaar gestudeerd en werkte bij een tankstation als bijbaantje in de avonduren en in het weekend.
Dit jaar werk ik bij een grote schoenen- en kledingdiscounter (de enige die nog niet aan de grond ligt, ra ra welke zou het zijn) met een 12-32 uren contract. Was het beste wat ik kon krijgen na 2 maanden op tientallen plekken m'n CV achterlaten etc. Werk er gemiddeld denk ik 20/25 uur, komende 2/3 weken maar 12
Wel leuk om te doen zo een jaartje en met die uren
En een leuk team collega's
Fuck the EBU.![]()
vetquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen ie nog schoon was
[ afbeelding ]een spacekamer
Fuck the EBU.![]()
Ik hoest me kapot, bedenk me net dat ik dit een maand geleden voor het laatst deedHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
halloquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Yes yes.
[..]
Nee![]()
Ik ben er niet goed in, een joint draaien van 2 kleine vloeitjes dus dat ga ik niet hier posten want dan gaat mijn internet reputatie naar de haaienheb je mijn tutorial in de OP gelezen
Die heb ik expres gepost zodat mensen niet bang waren dat ze de enige faalhaas zijn
Fuck the EBU.![]()
Nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen ie nog schoon was
[ afbeelding ]
Woord.![]()
Relaxte kamer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen ie nog schoon was
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ok, ja ik had sinds 1 mei WW. Heb de kantjes ervan afgelopen bij het UWV.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zit sinds 1 januari thuis
Nu werkzoekend dus, maar druk van het UWV/CWI is er totaal niet meer. Dat was 3 jaar geleden wel anders
Moest vier verplichte sollicitaties doen, vulde al die maanden gewoon maar wat in.
Reageer ik 1 keer serieus op een vacature, nemen ze me nog aan ook
Mja...geld moet ook rollen.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef Studeur het volgende:
Ik hoest me kapot, bedenk me net dat ik dit een maand geleden voor het laatst deed
Fuck the EBU.![]()
Omg stoner (en drugs) meet bij jou thuisquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
mn vrienden noemen het de drugszolder
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ok, ja ik had sinds 1 mei WW. Heb de kantjes ervan afgelopen bij het UWV.
Moest vier verplichte sollicitaties doen, vulde al die maanden gewoon maar wat in.
Reageer ik 1 keer serieus op een vacature, nemen ze me nog aan ook
Mja...geld moet ook rollen.![]()
Vroegah moest je 4 sollicitaties per week doen en dan elke week een gesprek met de jobcoach![]()
Gelijk ook een competentietest moeten doen en alles. Nu doen ze dat pas na een jaar ofzo en heb je het eerste half jaar geen enkel gesprek![]()
![]()
is goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg stoner (en drugs) meet bij jou thuis
klein zoldertje maar overal zitruimte, er passen makkelijk 10 man inHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik heb me altijd afgevraagd wat iemand op een tankstation fulltime verdient?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha
Ik heb vorig jaar gestudeerd en werkte bij een tankstation als bijbaantje in de avonduren en in het weekend.
Dit jaar werk ik bij een grote schoenen- en kledingdiscounter (de enige die nog niet aan de grond ligt, ra ra welke zou het zijn) met een 12-32 uren contract. Was het beste wat ik kon krijgen na 2 maanden op tientallen plekken m'n CV achterlaten etc. Werk er gemiddeld denk ik 20/25 uur, komende 2/3 weken maar 12
Wel leuk om te doen zo een jaartje en met die uren
En een leuk team collega's
Lijkt me best chill werk, beetje naar buiten staren, klok kijken en af en toe een meid versieren.
Mag je ook de hele dag snacken en pakjes peuken roken en zo?![]()
Nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
is goed
klein zoldertje maar overal zitruimte, er passen makkelijk 10 man inWanneer?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
is goed
klein zoldertje maar overal zitruimte, er passen makkelijk 10 man in![]()
![]()
Gadverdamme, ik heb net een stuk nagel verbrand bij het aansteken van een kaars. Ruikt echt smerigYour beauty never ever scared me.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Vroegah moest je 4 sollicitaties per week doen en dan elke week een gesprek met de jobcoach![]()
Gelijk ook een competentietest moeten doen en alles. Nu doen ze dat pas na een jaar ofzo en heb je het eerste half jaar geen enkel gesprek
Ja khad 17 maanden recht op WW, dus had t veel langer moeten trekken eigenlijk.![]()
Ja gelezen en je handen zien er heel zacht uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
halloheb je mijn tutorial in de OP gelezen
Die heb ik expres gepost zodat mensen niet bang waren dat ze de enige faalhaas zijn
![]()
Maar ik ben echt über slecht met het draaien met twee kleine vloeitjes en het ding was gewoongeweg scheef![]()
Bovendien is de helft al op nu
Woord.![]()
Och, gewoon opsparen die maandenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Serieus?
Ja khad 17 maanden recht op WW, dus had t veel langer moeten trekken eigenlijk.Kan je over een tijdje weer lekker vakantie pakken
![]()
Deal maken met je baas: in de rustige maanden ontsla je me, daarna neem je me weer aan![]()
![]()
Fulltime weet ik niet, part-time is het afhankelijk waar je werkt. Heb anderhalf jaar bij een tankstation gewerkt (van m'n 17e tot m'n 19e) en dat verdiende 4,85 ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wat iemand op een tankstation fulltime verdient?
Lijkt me best chill werk, beetje naar buiten staren, klok kijken en af en toe een meid versieren.
Mag je ook de hele dag snacken en pakjes peuken roken en zo?En daarna een half jaar bij een ander en dat verdiende 5,50.
Maar zal verder ook wel geen vetpot zijn.
Chill is het zeker, beide stations waar ik heb gewerkt (niet aan de snelweg, dat is veel strenger) waren heel chill en kon ik gewoon eten (niet direct achter de kassa maar een paar stappen opzij) en bij de achterdeur roken enzo. Ik weet nog dat ik bij m'n gesprek bij de eerste vroeg hoe ik pauze's kon hebben als ik alleen moest werken, zeidie "je hebt altijd pauze". Nou dat is eigenlijk ook zo, behalve als je klanten hebt of ff vracht moet inladen of schoon moet maken ofzoMaar gaat wel vervelen, hoor
Fuck the EBU.![]()
haha zachte handjes ftwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja gelezen en je handen zien er heel zacht uit![]()
Maar ik ben echt über slecht met het draaien met twee kleine vloeitjes en het ding was gewoongeweg scheef![]()
Bovendien is de helft al op nu![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Gadverdamme, ik heb net een stuk nagel verbrand bij het aansteken van een kaars. Ruikt echt smerigReminds me, heb ooit in 1 grote vuurbal al het haar op m'n armen en gezicht verbrand. Incl. neushaar, die geur bleef echt dagen hangen
![]()
![]()
Ik heb zo'n kenkerpijn in m'n voeten, tenen, knieën en benen he. Echt kutwerk dan wel weer dat je 9 uur lang alleen maar moet staan en lopen
Fuck the EBU.![]()
Dat is een goede tip inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Och, gewoon opsparen die maandenKan je over een tijdje weer lekker vakantie pakken
![]()
Deal maken met je baas: in de rustige maanden ontsla je me, daarna neem je me weer aan
Ja, mijn nieuwe bazin was sowieso al gelijk verliefd op me, dus zodra ik die heb gepaald, ga ik daar vast nog wel een topic over schrijven![]()
![]()
kusje eropquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zo'n kenkerpijn in m'n voeten, tenen, knieën en benen he. Echt kutwerk dan wel weer dat je 9 uur lang alleen maar moet staan en lopen
Woord.![]()
Klinkt goed...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fulltime weet ik niet, part-time is het afhankelijk waar je werkt. Heb anderhalf jaar bij een tankstation gewerkt (van m'n 17e tot m'n 19e) en dat verdiende 4,85 ofzoEn daarna een half jaar bij een ander en dat verdiende 5,50.
Maar zal verder ook wel geen vetpot zijn.
Chill is het zeker, beide stations waar ik heb gewerkt (niet aan de snelweg, dat is veel strenger) waren heel chill en kon ik gewoon eten (niet direct achter de kassa maar een paar stappen opzij) en bij de achterdeur roken enzo. Ik weet nog dat ik bij m'n gesprek bij de eerste vroeg hoe ik pauze's kon hebben als ik alleen moest werken, zeidie "je hebt altijd pauze". Nou dat is eigenlijk ook zo, behalve als je klanten hebt of ff vracht moet inladen of schoon moet maken ofzoMaar gaat wel vervelen, hoor
Beetje de hele dag je matties vervelen op whatsapp, pornoboekjes lezen, fokken en gratis tanken.
Ik ga er eens over nadenken! bedankt voor de info!![]()
![]()
verdomme dit wou ik net posten, zit helemaal weg te spacen hier, die bongquote:
Nieuwe maken dan!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
lekkah, ik ben al weer wat aan het vernuchterenWoord.![]()
Alles wat je opnoemt, behalve gratis tankenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klinkt goed...
Beetje de hele dag je matties vervelen op whatsapp, pornoboekjes lezen, fokken en gratis tanken.
Ik ga er eens over nadenken! bedankt voor de info!
Ik kon bij het 1e tankstation 'onbeperkt' uit literflessen cola, sinas en water drinken, en rond een uur of 6 warme snacks opvreten die niet verkocht werden, anders lagen ze er te lang in, maar de kipsticks en kroketten enzo waren altijd nog goed te vretenen bij het 2e tankstation kon ik elke 3 uur iets uitkiezen van ongeveer 2 euro. Als je 6 uur moest werken nam je dus een flesje drinken en een zakje snoep of chips om de werktijd mee door te komen
Dus zo gul zijn ze nou ook weer nietKreeg wel een kerstpakket though
Fuck the EBU.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Godver ik wil zoveel en dat kan niet..naja zoveel..
![]()
Muziek is wel lekker af en toe. Deze was iets te down voor mijquote:
Woord.![]()
Mirenaspiraaltjequote:
zou nu eigenlijk ook ongesteld moeten zijn, maar heb nergens last van
Fuck the EBU.![]()
Ik slik de pil gek genoeg op dit moment, snap ook niet waarom ineens.. Wel maand doorgesliktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mirenaspiraaltje
zou nu eigenlijk ook ongesteld moeten zijn, maar heb nergens last vanYour beauty never ever scared me.![]()
Klinkt steeds beter...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt, behalve gratis tanken
Ik kon bij het 1e tankstation 'onbeperkt' uit literflessen cola, sinas en water drinken, en rond een uur of 6 warme snacks opvreten die niet verkocht werden, anders lagen ze er te lang in, maar de kipsticks en kroketten enzo waren altijd nog goed te vretenen bij het 2e tankstation kon ik elke 3 uur iets uitkiezen van ongeveer 2 euro. Als je 6 uur moest werken nam je dus een flesje drinken en een zakje snoep of chips om de werktijd mee door te komen
Dus zo gul zijn ze nou ook weer nietKreeg wel een kerstpakket though
En dan als je kassa helemaal vol zit, ff een mattie bellen om je te laten overvallen.
Of gewoon vrouwen verhandelen aan vrachtwagenchauffeurs als bijverdienste
Hele dag snacken, tv kijken, stoel zitten, naar buiten staren, sjonge jonge dat is echt wat voor mij!!!!!![]()
Als TS dien je een nieuwe te draaien en het goede voorbeeld te gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
te moeilijken ik wil wat langer met m'n wiet doen dan een week
Woord.![]()
Ik had ook altijd van die gekke shit. Daarom: mirenaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slik de pil gek genoeg op dit moment, snap ook niet waarom ineens.. Wel maand doorgeslikt
Gewoon via de huisarts doorverwezen worden naar de gynaecoloog en zeggen dat je onregelmatig en hevig ongesteld wordt en last hebt van buikkrampen en bang bent dat je de pil een keer zal vergeten en ongewenst zwanger zal raken, en dan vergoeden ze (t/m je 23e) hem 'op medische indicatie'
Fuck the EBU.![]()
Mja, ik ben nogal gefixeerd op drums en Tool is baas wat dat betreftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Muziek is wel lekker af en toe. Deze was iets te down voor mij![]()
![]()
TV hadden we niet, en tankstations zijn de best beveiligde 'detailhandel'-branche. Maar verder is 't wel chill jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klinkt steeds beter...
En dan als je kassa helemaal vol zit, ff een mattie bellen om je te laten overvallen.
Of gewoon vrouwen verhandelen aan vrachtwagenchauffeurs als bijverdienste
Hele dag snacken, tv kijken, stoel zitten, naar buiten staren, sjonge jonge dat is echt wat voor mij!!!!!
Ik mis het welMaar die manager was echt een mongool
Fuck the EBU.![]()
wow moira ben jij van '92ik dacht veel ouder
Tool sowiesoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal gefixeerd op drums en Tool is baas wat dat betreft![]()
![]()
Jongens ik ben al zo'n beetje elke avond stonedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als TS dien je een nieuwe te draaien en het goede voorbeeld te gevenEn het is al na 12 uur geweest
Fuck the EBU.![]()
Ik ben nu 23 haha maar heb er normaal weinig problemen mee. Wel vorige maand kots misselijk geweest na 2 maand doorslikken (ook heftig ongesteld geweest, niet normaal!). Maar nu ineens doorbraak. Hmpf ik vind het niet coolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ook altijd van die gekke shit. Daarom: mirena
Gewoon via de huisarts doorverwezen worden naar de gynaecoloog en zeggen dat je onregelmatig en hevig ongesteld wordt en last hebt van buikkrampen en bang bent dat je de pil een keer zal vergeten en ongewenst zwanger zal raken, en dan vergoeden ze (t/m je 23e) hem 'op medische indicatie'bf is er vast ook niet blij mee haha
jij wist best hoe oud ik was hihi, hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef aight1 het volgende:
wow moira ben jij van '92ik dacht veel ouder
Deze conversatie hebben we vast al eens eerder gevoerd
Fuck the EBU.![]()
ik ben niet stoned maar wel vergeetachtigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij wist best hoe oud ik was hihi, hoe oud ben jij dan?
Deze conversatie hebben we vast al eens eerder gevoerddacht dat je 23 ofzo was
ik 22
dus is goede zaak
De week is bijna omquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
te moeilijken ik wil wat langer met m'n wiet doen dan een week
![]()
![]()
Zo'n mirena lijkt me behoorlijk a-relaxed eigenlijk. Maar goed als kerel kan ik er weinig over zeggen,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ook altijd van die gekke shit. Daarom: mirena
Gewoon via de huisarts doorverwezen worden naar de gynaecoloog en zeggen dat je onregelmatig en hevig ongesteld wordt en last hebt van buikkrampen en bang bent dat je de pil een keer zal vergeten en ongewenst zwanger zal raken, en dan vergoeden ze (t/m je 23e) hem 'op medische indicatie'
Woord.![]()
Nee ok maar ik kan mijn tablet toch wel meenemen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
TV hadden we niet, en tankstations zijn de best beveiligde 'detailhandel'-branche. Maar verder is 't wel chill ja
Ik mis het welMaar die manager was echt een mongool
Ik ga eens kijken of er werk te vinden is in die richting!
Welk benzinemerk is t meest chill dan? Esso, Shell, BP?![]()
Ohh ik ben toch zo blij dat ik van dat gezeik af benquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nu 23 haha maar heb er normaal weinig problemen mee. Wel vorige maand kots misselijk geweest na 2 maand doorslikken (ook heftig ongesteld geweest, niet normaal!). Maar nu ineens doorbraak. Hmpf ik vind het niet coolbf is er vast ook niet blij mee haha
Ik kon het altijd plannen om ongesteld te worden op de dagen dat ik zóóó graag zeks wou en eindelijk seks kón hebbenOf het dan uiteindelijk toch doen maar dan zit je weer met die vieze zooi
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik ben niet stoned maar wel vergeetachtigdacht dat je 23 ofzo was
ik 22
dus is goede zaak
Fuck the EBU.![]()
hoezo dan? ik kan er niks negatiefs aan bedenkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo'n mirena lijkt me behoorlijk a-relaxed eigenlijk. Maar goed als kerel kan ik er weinig over zeggen,
Fuck the EBU.![]()
Ah nee dat laatste ga ik niet doen haha. Maar ik bedenk me nu dat ik ook totaal niet bang ben om zwanger te raken.. in tegendeel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohh ik ben toch zo blij dat ik van dat gezeik af ben
Ik kon het altijd plannen om ongesteld te worden op de dagen dat ik zóóó graag zeks wou en eindelijk seks kón hebbenOf het dan uiteindelijk toch doen maar dan zit je weer met die vieze zooi
Vraag me af of je dat kan laten testten en zo ja hoe duur dat is
Ja ik begrijp het ook wel. Maar ik moet er echt voor in de stemming zijn zeg maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal gefixeerd op drums en Tool is baas wat dat betreftWoord.![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Nee ok maar ik kan mijn tablet toch wel meenemen dan?
Ik ga eens kijken of er werk te vinden is in die richting!
Welk benzinemerk is t meest chill dan? Esso, Shell, BP?Ik zou BP doen, Shell is vaak te 'streng' imo en Esso zou dat ook best eens kunnen zijn. Maar verschilt heel erg per tankstation, de ene Shell is chill en de andere BP is kut.
Ik denk niet dat je veel zult vinden, iedereen is werkloos en luiEn als ze al zoeken zoekt men parttimers
Fuck the EBU.![]()
Kweenie, zo'n ding in je lijf gewoon. Maar sowieso kan ik er weinig over zeggen want piemel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoezo dan? ik kan er niks negatiefs aan bedenkenWoord.![]()
Wat wil je laten testen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah nee dat laatste ga ik niet doen haha. Maar ik bedenk me nu dat ik ook totaal niet bang ben om zwanger te raken.. in tegendeel.Vraag me af of je dat kan laten testten en zo ja hoe duur dat is
Fuck the EBU.![]()
Of ik uberhaubt kinderen kan krijgen.. Ben al zovaak door de oog van de naald gekropen, daar maak ik me toch wel zorgen omquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Je merkt/voelt er niks van, het scheelt juist een hele hoop gezeur voor 5 jaar langquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:21 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Kweenie, zo'n ding in je lijf gewoon. Maar sowieso kan ik er weinig over zeggen want piemel.
Hoewel, als je diep graait kun je het uitsteekseltje buiten je baarmoedermond voelen
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: