Redelijk, vandaar ook de "quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha klinkt wel als een zieke situatie als ik 't zo allemaal droog opnoem
Ahja er zit natuurlijk een heel verhaal achterquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk, vandaar ook de "", zal ongetwijfeld gezellig zijn geweest, maar och
Nee nee, ik bedoelde dat ik dat crappy gevoel de volgende ook wel heb juist bij de soorten die ik het lekkerst vind.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, als je mij kan adviseren sta ik open voor opties, wil wel eens een weekendje stoned doorbrengen in plaats van alcohol.
[..]
Ze is voor jou
Daarom, boeit me ook verder nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahja er zit natuurlijk een heel verhaal achterMaar dat ga ik allemaal maar niet opnoemen
Oh zo! Meh, als iemand nog wiet tegen komt wat lekker is zonder crappy gevoel in de ochtend wil ik het wel weten danquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoelde dat ik dat crappy gevoel de volgende ook wel heb juist bij de soorten die ik het lekkerst vind.
Dus ik mag Moira hebben?
Als ik nog een keer wat tegenkom laat ik het hier wetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom, boeit me ook verder niet
[..]
Oh zo! Meh, als iemand nog wiet tegen komt wat lekker is zonder crappy gevoel in de ochtend wil ik het wel weten dan
Ja, dat mag
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb LompeHork 3 kamelen gestuurd.
Ze werken als koeien kan ik je vertellen, mijn oogst is echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb LompeHork 3 kamelen gestuurd.
Je hebt al 450 euro verdiend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze werken als koeien kan ik je vertellen, mijn oogst is echt fantastisch!
Zeker, ze zijn echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je hebt al 450 euro verdiend?![]()
Wel lief zijn voor ze hoor
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.quote:
ik woon in noord holland.jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.
Dat is nog steeds het geval.
orgasmes stonedquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.
Dat is nog steeds het geval.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, ze zijn echt fantastisch!
En uiteraard, ik geef ze altijd "extra liefde"dan maken ze ook meer geluid, dat is wel garpig.
Fuuuuuuckquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
orgasmes stonedseksueel fantaseren stoned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |