quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb LompeHork 3 kamelen gestuurd.
Ze werken als koeien kan ik je vertellen, mijn oogst is echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:50 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb LompeHork 3 kamelen gestuurd.
Je hebt al 450 euro verdiend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze werken als koeien kan ik je vertellen, mijn oogst is echt fantastisch!
Zeker, ze zijn echt fantastisch!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Je hebt al 450 euro verdiend?![]()
Wel lief zijn voor ze hoor
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.quote:
ik woon in noord holland.jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.
Dat is nog steeds het geval.
orgasmes stonedquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, ik zei idd eerder ook al dat ik zin had in seks.
Dat is nog steeds het geval.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, ze zijn echt fantastisch!
En uiteraard, ik geef ze altijd "extra liefde"dan maken ze ook meer geluid, dat is wel garpig.
Fuuuuuuckquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
orgasmes stonedseksueel fantaseren stoned
Dat is vet dichtbij voor jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ver voor me.. kom jij hierheen?
Jij wilt seks met mij, en dan verwachten dat ik naar jou komquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ver voor me.. kom jij hierheen?
heb je een auto?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij wilt seks met mij, en dan verwachten dat ik naar jou kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |