quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
gothic cynthia
http://lookaturlife.livejournal.com/56768.html
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik was net aan het eten en nu stik ik in mijn broodje..Dankje Moira
ik heb nog bolletjes en ontbijtspek op deze kamer liggen maar ik heb geen zin om op te staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
verdoemde veel honger dus ik ga maar even improviseren in de keuken, met wat er te vinden is
Ik ga nu die filmpjes checken. Schijnt dus in 't Engels te zijn? Ben benieuwdquote:
Succes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
verdoemde veel honger dus ik ga maar even improviseren in de keuken, met wat er te vinden is
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu die filmpjes checken. Schijnt dus in 't Engels te zijn? Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risicoYour beauty never ever scared me.
Is dat die uit het modellen-topic? Dan ga ik er niet op klikkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
gothic cynthia
http://lookaturlife.livejournal.com/56768.html
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico![]()
Ik ben blij dat ik op dit moment niet zit te eten of drinken.Woord.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat die uit het modellen-topic? Dan ga ik er niet op klikken
Is een lekkertje hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat die uit het modellen-topic? Dan ga ik er niet op klikken
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Godver, wat een schonheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico![]()
![]()
Niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vooralsnog zou ik het er niet op kunnen
Naja scheelt ze is toch verloofd (quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Nee sorry, met vlagen kan ik best flexibel zijn, maar dit
Arme kerelquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja scheelt ze is toch verloofd ()
FOTOquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
Ik ga ff wat wiet in Wilfred gooien (mijn bong)
Yes yes.quote:
Neequote:
Ik zit sinds 1 januari thuisquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef CodeRood het volgende:
Werken jullie stoners eigenlijk vraag ik me af?
Ben nu na 7 maanden "Koos Werkloos" weer begonnen als revalidatie-arts.
Valt na 1 dag toch weer effe vies tegen met al die kreupele randdebielen.
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef CodeRood het volgende:
Werken jullie stoners eigenlijk vraag ik me af?
Ben nu na 7 maanden "Koos Werkloos" weer begonnen als revalidatie-arts.
Valt na 1 dag toch weer effe vies tegen met al die kreupele randdebielen.
vetquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen ie nog schoon was
[ afbeelding ]
halloquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Yes yes.
[..]
Nee![]()
Ik ben er niet goed in, een joint draaien van 2 kleine vloeitjes dus dat ga ik niet hier posten want dan gaat mijn internet reputatie naar de haaien
Nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen ie nog schoon was
[ afbeelding ]
Relaxte kamer!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen ie nog schoon was
[ afbeelding ]
Ok, ja ik had sinds 1 mei WW. Heb de kantjes ervan afgelopen bij het UWV.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zit sinds 1 januari thuis
Nu werkzoekend dus, maar druk van het UWV/CWI is er totaal niet meer. Dat was 3 jaar geleden wel anders
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef Studeur het volgende:
Ik hoest me kapot, bedenk me net dat ik dit een maand geleden voor het laatst deed
Omg stoner (en drugs) meet bij jou thuisquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
mn vrienden noemen het de drugszolder
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Ok, ja ik had sinds 1 mei WW. Heb de kantjes ervan afgelopen bij het UWV.
Moest vier verplichte sollicitaties doen, vulde al die maanden gewoon maar wat in.
Reageer ik 1 keer serieus op een vacature, nemen ze me nog aan ook
Mja...geld moet ook rollen.
is goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omg stoner (en drugs) meet bij jou thuis
Ik heb me altijd afgevraagd wat iemand op een tankstation fulltime verdient?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha
Ik heb vorig jaar gestudeerd en werkte bij een tankstation als bijbaantje in de avonduren en in het weekend.
Dit jaar werk ik bij een grote schoenen- en kledingdiscounter (de enige die nog niet aan de grond ligt, ra ra welke zou het zijn) met een 12-32 uren contract. Was het beste wat ik kon krijgen na 2 maanden op tientallen plekken m'n CV achterlaten etc. Werk er gemiddeld denk ik 20/25 uur, komende 2/3 weken maar 12
Wel leuk om te doen zo een jaartje en met die uren
En een leuk team collega's
Nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
is goed
klein zoldertje maar overal zitruimte, er passen makkelijk 10 man in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |