Angry piratequote:
oh.. wat nog meer dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je nog geen seks mee hoor
je mag wel mee, er is nog een kaartje over en het is altijd leuk om met onbekenden te spacenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neee ga mij niet jaloers zitten makenIk wilde altijd nog eens naar een groot pillenfeest oid maar ik heb geen geld en niemand om mee te gaan
maar met m'n (ex)vriend ga ik wss wel naar defqon
Overigens ben ik écht niet van dat soort muziek, maar alleen als ik wappie ben
filthy ninjaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
je mag wel mee, er is nog een kaartje over en het is altijd leuk om met onbekenden te spacen
kost wel 60 euro dus sparen
Hoe is dat niet erotischquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Angry pirate
De angry pirate is als een vrouw je aan het pijpen is, je tijdens het klaarkomen in haar oog spuit en gelijktijdig hard tegen haar scheen schopt. De vrouw zal hierop boos reageren en je met een gesloten oog en een manke poot achterna rennen zoals een Angry Pirate (Boze piraat).__! hoe is dat erotisch?
poepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn apparaat werkt niet hetzelfde als het jouwequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja en? Jouw apparaat bezit ook de betreffende functionaliteitIk kan niet sparenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
je mag wel mee, er is nog een kaartje over en het is altijd leuk om met onbekenden te spacen
kost wel 60 euro dus sparenAlles wat ik verdien moet gelijk weer weg ivm leningen aan mn ouders die het geld nodig hebben om het huis niet uit gezet te worden
Fuck the EBU.
haha echt he dat heb ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:12 schreef Midnight_snack het volgende:
Dit topic gaat veuls te snel voor mij nu
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
poepwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar mijn apparaat werkt niet hetzelfde als het jouwe
[..]
Ik kan niet sparenAlles wat ik verdien moet gelijk weer weg ivm leningen aan mn ouders die het geld nodig hebben om het huis niet uit gezet te worden
![]()
![]()
Alleen de bediening verschiltquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar mijn apparaat werkt niet hetzelfde als het jouwe
[..]
Ik M&M's, toblerone, chips. Hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohjaaa ik heb nog chocola-creme-biscuitjes
Ga studeren, krijg je tantoeveel geld met arme oudersquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet sparenAlles wat ik verdien moet gelijk weer weg ivm leningen aan mn ouders die het geld nodig hebben om het huis niet uit gezet te worden
alles wat ik ook het liefst binnen handbereik heb als ik stoned benquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik M&M's, toblerone, chips. Hihi
Heb vorig jaar gestudeerd en werk dit jaar omdat ik vorig jaar nauwelijks kon betalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ga studeren, krijg je tantoeveel geld met arme ouders
Zusje hihi.. Je bent 20 las ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
alles wat ik ook het liefst binnen handbereik heb als ik stoned ben
Je bent echt mijn verloren zuster
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zusje hihi.. Je bent 20 las ikIk ben 23 haha
STONER KUNSTquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:17 schreef Mano_ het volgende:
Jointje gedraaid op de tablet (ideale draaitafel voor op de bank trouwens) met Paint for Cats
[ afbeelding ]
Heerlijke espresso er bij en genieten maar
Deze post herinnert mij eraan dat ik nog wat oreos met witte chocolade eromheen heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik M&M's, toblerone, chips. Hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |