Echt vet hequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:10 schreef Mano_ het volgende:
Woa, gaat lekker vlot zoNummertje 4 alweer!
Je bent een heldinquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt vet he
Ik had niet verwacht dat het nog zo'n druk bezocht topic zou worden, wel gehoopt natuurlijkMaar had ook niet verwacht dat het een reeks zou worden, en ook gehoopt, hihihi
Jeej mijn topic![]()
+1 voor de Pink Floydquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Impect het volgende:
Ik ga waterpas, in slaap vallen met Pink Floyd.
Slaap lekker iedereen!
Welterusten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Impect het volgende:
Ik ga waterpas, in slaap vallen met Pink Floyd.
Slaap lekker iedereen!
Horkquote:
Nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nooit meer eigenlijk, maar wel Floyd-liefhebber. Ik post hier gewoon omdat het kan.
Omdat ik dan kan herkennen wie de stoners zijn en wie nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo altijd die ui's met vaste bezoekers?
je scrollt steeds terug naar de OP?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat ik dan kan herkennen wie de stoners zijn en wie niet
Niets nieuws, niets mis mee ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo altijd die ui's met vaste bezoekers?
Ik twijfel, ik voel me altijd een beetje crappy na een goede joint (hasj wordt geprefereerd trouwens, wiet vind ik erg mild). Soms denk ik er wel eens aan een blokje te halen, maar dan haak ik af.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Maar je moet maar weer eens doen dan, oude tijden herleven en zulks
Ik onthou het elke keer als ik langs de OP scrollquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je scrollt steeds terug naar de OP?
Crappy, de volgende dag ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets nieuws, niets mis mee ook
[..]
Ik twijfel, ik voel me altijd een beetje crappy na een goede joint (hasj wordt geprefereerd trouwens, wiet vind ik erg mild). Soms denk ik er wel eens aan een blokje te halen, maar dan haak ik af.
Pussy.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel, ik voel me altijd een beetje crappy na een goede joint (hasj wordt geprefereerd trouwens, wiet vind ik erg mild). Soms denk ik er wel eens aan een blokje te halen, maar dan haak ik af.
ik meen mij te herinneren dat een bepaalde SC waar ik altijd kom dat niet mocht. Dus niks niets nieuws. Maar ok, dan weet ik datquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Si. Droge bek en gewoon naar. Doe ik liever een peuk en een biertje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Crappy, de volgende dag ofzo?
Puberquote:
Ach, de ene SC is de andere niet, weetjetochquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik meen mij te herinneren dat een bepaalde SC waar ik altijd kom dat niet mocht. Dus niks niets nieuws. Maar ok, dan weet ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |