Dat is vet dichtbij voor jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ver voor me.. kom jij hierheen?
Jij wilt seks met mij, en dan verwachten dat ik naar jou komquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:59 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel een beetje ver voor me.. kom jij hierheen?
heb je een auto?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij wilt seks met mij, en dan verwachten dat ik naar jou kom
Godverdomme manquote:
als ik nou de benzine betaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
NeeEn al had ik er eentje had ik geen geld voor benzine
Natuurlijk welquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt nog.nooit een high orgasme gehad¿
Dan heb ik nog steeds geen autoquote:
not sure if..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:03 schreef Trollscience het volgende:
Nes stuur pics misschien wil ik seks
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds geen autoEn ga ik nog steeds niet naar een 16 jarig fokkertje toe rijden omdat hij seks met me wil
Maar je bent wel lief hoor
Nee ik doe nooit echt wat met mezelfquote:
Haha ik denk dat je mij niet zo veel kan leren hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
ik ook niet
waz met jou?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Nestalgie het volgende:
maar voor laten we zeggen 20 euro kan ik dus neuken?
2 januari Hard Bass in het Gelredomequote:
Naja zeg, dat is geen enkel excuus. Ik kwam 3 keer terwijl jij dit topic aan het maken was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik doe nooit echt wat met mezelfDat bevredigt mijn behoeftes niet
En heb mijn sekspartner dit weekend nog gezien, dus zal nu wel weer 1 á 2 maandjes duren
Je moest eens weten, ken je het standje 'missionares'? Ik wed van niet!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik denk dat je mij niet zo veel kan leren hoorMaar een vent van 30 kan dat ook niet
Angry pirate altijd jwzquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ken je het standje 'missionares'? Ik wed van niet!
Neee ga mij niet jaloers zitten makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
2 januari Hard Bass in het Gelredome
Als ik klaar ben met feesten kom ik wel even langs, ik moet toch alleen () naar huis
Ja maar jij hebt een piemolquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Naja zeg, dat is geen enkel excuus. Ik kwam 3 keer terwijl jij dit topic aan het maken was.
Goeie shit, G!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je moest eens weten, ken je het standje 'missionares'? Ik wed van niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |