Ik slik de pil gek genoeg op dit moment, snap ook niet waarom ineens.. Wel maand doorgesliktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mirenaspiraaltje
zou nu eigenlijk ook ongesteld moeten zijn, maar heb nergens last van
Klinkt steeds beter...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt, behalve gratis tanken
Ik kon bij het 1e tankstation 'onbeperkt' uit literflessen cola, sinas en water drinken, en rond een uur of 6 warme snacks opvreten die niet verkocht werden, anders lagen ze er te lang in, maar de kipsticks en kroketten enzo waren altijd nog goed te vretenen bij het 2e tankstation kon ik elke 3 uur iets uitkiezen van ongeveer 2 euro. Als je 6 uur moest werken nam je dus een flesje drinken en een zakje snoep of chips om de werktijd mee door te komen
Dus zo gul zijn ze nou ook weer nietKreeg wel een kerstpakket though
Als TS dien je een nieuwe te draaien en het goede voorbeeld te gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
te moeilijken ik wil wat langer met m'n wiet doen dan een week
Ik had ook altijd van die gekke shit. Daarom: mirenaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik slik de pil gek genoeg op dit moment, snap ook niet waarom ineens.. Wel maand doorgeslikt
Mja, ik ben nogal gefixeerd op drums en Tool is baas wat dat betreftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Muziek is wel lekker af en toe. Deze was iets te down voor mij
TV hadden we niet, en tankstations zijn de best beveiligde 'detailhandel'-branche. Maar verder is 't wel chill jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Klinkt steeds beter...
En dan als je kassa helemaal vol zit, ff een mattie bellen om je te laten overvallen.
Of gewoon vrouwen verhandelen aan vrachtwagenchauffeurs als bijverdienste
Hele dag snacken, tv kijken, stoel zitten, naar buiten staren, sjonge jonge dat is echt wat voor mij!!!!!
Tool sowiesoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal gefixeerd op drums en Tool is baas wat dat betreft
Jongens ik ben al zo'n beetje elke avond stonedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als TS dien je een nieuwe te draaien en het goede voorbeeld te geven
Ik ben nu 23 haha maar heb er normaal weinig problemen mee. Wel vorige maand kots misselijk geweest na 2 maand doorslikken (ook heftig ongesteld geweest, niet normaal!). Maar nu ineens doorbraak. Hmpf ik vind het niet coolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ook altijd van die gekke shit. Daarom: mirena
Gewoon via de huisarts doorverwezen worden naar de gynaecoloog en zeggen dat je onregelmatig en hevig ongesteld wordt en last hebt van buikkrampen en bang bent dat je de pil een keer zal vergeten en ongewenst zwanger zal raken, en dan vergoeden ze (t/m je 23e) hem 'op medische indicatie'
jij wist best hoe oud ik was hihi, hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef aight1 het volgende:
wow moira ben jij van '92ik dacht veel ouder
ik ben niet stoned maar wel vergeetachtigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij wist best hoe oud ik was hihi, hoe oud ben jij dan?
Deze conversatie hebben we vast al eens eerder gevoerd
De week is bijna omquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
te moeilijken ik wil wat langer met m'n wiet doen dan een week
Zo'n mirena lijkt me behoorlijk a-relaxed eigenlijk. Maar goed als kerel kan ik er weinig over zeggen,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ook altijd van die gekke shit. Daarom: mirena
Gewoon via de huisarts doorverwezen worden naar de gynaecoloog en zeggen dat je onregelmatig en hevig ongesteld wordt en last hebt van buikkrampen en bang bent dat je de pil een keer zal vergeten en ongewenst zwanger zal raken, en dan vergoeden ze (t/m je 23e) hem 'op medische indicatie'
Nee ok maar ik kan mijn tablet toch wel meenemen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
TV hadden we niet, en tankstations zijn de best beveiligde 'detailhandel'-branche. Maar verder is 't wel chill ja
Ik mis het welMaar die manager was echt een mongool
Ohh ik ben toch zo blij dat ik van dat gezeik af benquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nu 23 haha maar heb er normaal weinig problemen mee. Wel vorige maand kots misselijk geweest na 2 maand doorslikken (ook heftig ongesteld geweest, niet normaal!). Maar nu ineens doorbraak. Hmpf ik vind het niet coolbf is er vast ook niet blij mee haha
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik ben niet stoned maar wel vergeetachtigdacht dat je 23 ofzo was
ik 22
dus is goede zaak
hoezo dan? ik kan er niks negatiefs aan bedenkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo'n mirena lijkt me behoorlijk a-relaxed eigenlijk. Maar goed als kerel kan ik er weinig over zeggen,
Ah nee dat laatste ga ik niet doen haha. Maar ik bedenk me nu dat ik ook totaal niet bang ben om zwanger te raken.. in tegendeel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohh ik ben toch zo blij dat ik van dat gezeik af ben
Ik kon het altijd plannen om ongesteld te worden op de dagen dat ik zóóó graag zeks wou en eindelijk seks kón hebbenOf het dan uiteindelijk toch doen maar dan zit je weer met die vieze zooi
Ja ik begrijp het ook wel. Maar ik moet er echt voor in de stemming zijn zeg maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, ik ben nogal gefixeerd op drums en Tool is baas wat dat betreft
Ja hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:17 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Nee ok maar ik kan mijn tablet toch wel meenemen dan?
Ik ga eens kijken of er werk te vinden is in die richting!
Welk benzinemerk is t meest chill dan? Esso, Shell, BP?
Kweenie, zo'n ding in je lijf gewoon. Maar sowieso kan ik er weinig over zeggen want piemel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
hoezo dan? ik kan er niks negatiefs aan bedenken
Wat wil je laten testen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah nee dat laatste ga ik niet doen haha. Maar ik bedenk me nu dat ik ook totaal niet bang ben om zwanger te raken.. in tegendeel.Vraag me af of je dat kan laten testten en zo ja hoe duur dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |