Met wiet had ik het minder, vooral bij mildere wiet (die je ook niet echt voelt, als roker zijnde), misschien dat nog eens doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Met bepaalde wietsoorten(of hasj) heb ik dit soms ook wel ja.
Ik dacht dat je het tegen mij hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ík adolescent ben? Op je 20e ben je geen puber, maar een adolescent.
Hihi, hoor je er ook tussen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vroeg het me alleen af
Je bent wel schattigquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen mij had
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent wel schattigIk val op mannen die al bijna tegen de 30 aan lopen
Alles eens een keer geprobeerd hebben, toch?quote:
Ik wil echt niet meer terug naar alles onder de 25quote:
Ik heb wel vaker een getrouwde man geneuktquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je op mij gaat vallen schopt m'n vrouw je aars trouwensmaar dan wel schattig enzo.
Ik wil eigenlijk helemaal niet verder naar de 30quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
Ik wil echt niet meer terug naar alles onder de 25
Dan blijf je toch eeuwig 28?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet verder naar de 30
en.een.minderjarige stoner?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een getrouwde man geneuktEn later werd 't m'n vriend
Geen grapquote:
Eh, ja, maar ik ben dan zeg maar wel trouw aan m'n partnerquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een getrouwde man geneuktEn later werd 't m'n vriend
Het was ook een trioquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eh, ja, maar ik ben dan zeg maar wel trouw aan m'n partner
Heb het trouwens helaas wel bij het meest lekkere spul, dat het de volgende dag wat nawerkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met wiet had ik het minder, vooral bij mildere wiet (die je ook niet echt voelt, als roker zijnde), misschien dat nog eens doen.
[..]
Gewoon volhouden, als mensen met je verjaardag zeggen "gefeliciteerd met je 29e verjaardag!", en dan zeggen "wat? nee joh haha het is pas mijn 28e verjaardag" en dan zeggen ze "oh ik dacht dat je vorig jaar 28 was geworden. nou gefeliciteerd met je 28e verjaardag dan, he!" ha ha ha ha haquote:
Moeten we allebij nietquote:
Hm, als je mij kan adviseren sta ik open voor opties, wil wel eens een weekendje stoned doorbrengen in plaats van alcohol.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Heb het trouwens helaas wel bij het meest lekkere spul, dat het de volgende dag wat nawerkt.
Ze is voor jouquote:
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
echt?ook een stoner van FOK!?
We waren ook aan de XTCquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moeten we allebij nietlijkt mij echt niets, echt.
Ben je een beetje lekker dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
voor alles moet een eerste keer zijn he
Je was toch 15?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
voor alles moet een eerste keer zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |