SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!Net toen je dacht dat je veilig was..
Hier ben je zo lang bezig de zooi te farmen die je zelf nodig hebt dat je weinig tot niks overhoudt voor AHquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:55 schreef KataStrofe het volgende:
Bij ons is het juist andersom, alles is zo cheap dat het de moeite niet eens meer is om dingen erop te zetten, want heel rijk wordt je er niet van
dat is zeker kut. Kun je geen dailies doen en daarvan een item kopen, of wat blue ofzo upgraden (2 blue's is 1ilevel)quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:59 schreef Xetran het volgende:
Het is weer zo ver: Een necklace die slechter is dan welke ik nu al heb, en voor de derde keer dezelfde shoulders van LFR
Ik moest nog 3 item levels voor terrace. Duurt eeuwen zo.
Ja, maar dan moet ik eerst nog revered worden in Golden Lotus voordat ik ook maar in de meesten kan beginnen. Ik kan met engineering ook wel die goggles maken, maar 1,6k gold is een beetje veel geld voor een matige upgradequote:Op woensdag 23 januari 2013 17:00 schreef Olment het volgende:
[..]
dat is zeker kut. Kun je geen dailies doen en daarvan een item kopen, of wat blue ofzo upgraden (2 blue's is 1ilevel)
Dit dus. Als die goggles je net dat kleine beetje geven is het een nice upgrade.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:06 schreef lifeblind het volgende:
Naja, als je door die matige upgrade wel content kan doen waar je betere gear kan krijgen, weet ik nog zo net niet of 't echt matig is
Professions zijn alleen duur als je zelf te lui bent om het zelf te farmenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:38 schreef KataStrofe het volgende:
Lame titelmaar ik kon zo ff niks verzinnen
Hoezo? Jij vindt dat iemand die soms mee gaat, net zoveel "recht" heeft op een item dan iemand die vaak mee gaat? Of wat bedoel jequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:42 schreef Olment het volgende:
Trouwens Maureen, ik zag op jullie site van Nomads dat jullie gebruik maken van DKP? dat klopt? Want vind het maar een naadje systeem xD
Frustrerendquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ugh, wat heb ik een hekel aan ninja's. Een bepaalde dungeon zeker 10 keer gedaan voor een bepaalde healing trinket ( ik loop nog rond met een trinket van ilvl 414 volgens mij ). In die 10 keer is hij nooit gedropt. Vandaag dropt hij. Vervolgens wint een mage hem, die vervolgens meteen leaved. Zijn logica in de whisper naar mij : ''Ja, ik kon needen, dus dan doe ik het ook''. '' Als ik het niet nodig had, dan had Blizzard me niet laten needen! ''. Serieus, wat een logica. De equip op de trinket had het over healing spells..
Ja, ik krijg binnenkort vast betere trinkets, maar op dit moment had ik hem hard nodig om aan LFR te kunnen beginnen. Argh. En mages hadden volgens hem vooral spirit nodig, want hij ging altijd out of mana..ik heb zelf een mage, en ik ben daar nog nooit onder de 90% mana uitgekomen, lol
Dat had ik dus een aantal keer geprobeerd, maar hij dropte gewoon steeds niet. Gelukkig had ik vandaag geluk. Na m'n vorige post heb ik m nog een keer gedaan en toen dropte hij zowaar nog een keer en deze keer won ik wel. LFR nu dus beschikbaarquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frustrerend
Alleen gaan met mensen die je kent geen optie?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dat had ik dus een aantal keer geprobeerd, maar hij dropte gewoon steeds niet. Gelukkig had ik vandaag geluk. Na m'n vorige post heb ik m nog een keer gedaan en toen dropte hij zowaar nog een keer en deze keer won ik wel. LFR nu dus beschikbaar
Ow, gratz.. Heb ook lang erover gedaaan voor ik beide healing trinkets had :Squote:Op woensdag 23 januari 2013 19:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat had ik dus een aantal keer geprobeerd, maar hij dropte gewoon steeds niet. Gelukkig had ik vandaag geluk. Na m'n vorige post heb ik m nog een keer gedaan en toen dropte hij zowaar nog een keer en deze keer won ik wel. LFR nu dus beschikbaar
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Ow, gratz.. Heb ook lang erover gedaaan voor ik beide healing trinkets had :S
Alsof gold haalbaar is...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
ben al de hele avond aan het zoeken meeste mensen vragen dan minmaal om 6/9 gold. ik zij nog silver of bronze is ook goed.
Dit probleem heb ik ook gehad. 25 mensen online en niemand die wat zegt, hooguit 3-4 man als iemand een achie haalt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:58 schreef Chevalric het volgende:
Tja, casual guild, dan krijg je dat.
Het is ook wel typisch, ze beweren dat ze een social guild zijn, maar ik probeer nu al elke keer als ik online kom een guild groepje te krijgen voor een heroic of scenario. Meeste reacties zijn "mja, ik ben nu even bezig met m'n farm" of iets anders in die richting. En ook de guild chat is niet bijzonder levendig, dus iedereen is gewoon lekker voor zichzelf bezig, maar "we zitten wel in een groot guild".
Hm, misschien dat het me toch meer irriteert dan dat ik dacht.
ja je kunt (als je guildless bent) zo'n lijst doorscrollen waar de guilds zich promoten. Alleen staan hier dus alle guilds van de realm in, ook dode guilds, 1man guilds en andere crap.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Chevalric het volgende:
Tja, ik heb al geprobeerd om zo'n guild te vinden, maar ik moet zeggen dat dat best lastig is, omdat alle guild info verspreid zit. Je hebt niet een soort van "vacature" site waar alle guilds hun recruitments op zetten.
Of kijk op je realm forum op battle.net, meestal staat daar wel een aantal topics van de actievere guilds die aant recruteren zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Olment het volgende:
ja je kunt (als je guildless bent) zo'n lijst doorscrollen waar de guilds zich promoten. Alleen staan hier dus alle guilds van de realm in, ook dode guilds, 1man guilds en andere crap.Ik vind die lijst persoonlijk kut om door te zoeken Pak een alt en ga met die beetje guildshoppen. Kijk waar het leuk social is en vraag of er een raidteam is met evt een spot op de dagen dat je wilt/kunt raiden.
Ik gebruik het als ik oproepdienst hebt, en dus weggeroepen kan worden. Maar dat is zo afgesproken met de raidleader.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:50 schreef GI het volgende:
Tentative, daar heb ik zon schurft aan. "Als ik zin heb kom ik wel".
Eens. Zouden ze eens wat op moeten verzinnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Alleen staan hier dus alle guilds van de realm in, ook dode guilds, 1man guilds en andere crap.
Ik vind die lijst persoonlijk kut om door te zoeken
Bij ons in de guild kijken we niet eens naar Tentative.. Belangrijk vinden we dat je komt als je accepted hebt. bij Tentative ga ik er vanuit dat ze niet komen en reserveer ik geen spot. Als je als tentative hebt gesigned en je bent er, dan is de kans dat je een spot krijgt nog steeds geen 100% aangezien je niet als accepted hebt gesigned.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik gebruik het als ik oproepdienst hebt, en dus weggeroepen kan worden. Maar dat is zo afgesproken met de raidleader.
De rest die het meer dan een paar keer misbruikt, kan een vaste plek wel op z'n buik schrijven.
Of je gebruikt de search op http://www.wowprogress.com/ . Per realm zoeken kan ook via http://www.wowprogress.com/realms/rank/euquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef Chevalric het volgende:
Tja, ik heb al geprobeerd om zo'n guild te vinden, maar ik moet zeggen dat dat best lastig is, omdat alle guild info verspreid zit. Je hebt niet een soort van "vacature" site waar alle guilds hun recruitments op zetten.
Werkt alleen als de guilds zich hier hebben ingeschreven. Zie dat onze GM dat niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Of je gebruikt de search op http://www.wowprogress.com/ . Per realm zoeken kan ook via http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu
We zitten doorgaans op 30 accepted, en we hebben er maar 25 nodig. Tentative zijn dus meestal de pineut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij ons in de guild kijken we niet eens naar Tentative.. Belangrijk vinden we dat je komt als je accepted hebt. bij Tentative ga ik er vanuit dat ze niet komen en reserveer ik geen spot. Als je als tentative hebt gesigned en je bent er, dan is de kans dat je een spot krijgt nog steeds geen 100% aangezien je niet als accepted hebt gesigned.
Hier kan iedereen in de guild zich redelijk in vinden.
Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
We zitten doorgaans op 30 accepted, en we hebben er maar 25 nodig. Tentative zijn dus meestal de pineut.
Dan heb je een prutsgmquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Werkt alleen als de guilds zich hier hebben ingeschreven. Zie dat onze GM dat niet gedaan heeft.
Congrats ^^ Ik ben denk ik als ik de dailies van vandaag heb gedaan honored, en ik ben het nu al zat aan het worden, die dailies, haha. Wel een leuke gold boostquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gisteren eindelijk exalted met Golden Lotus. Nu al die andere nog
Eigenlijk wel ja. Iemand die "geen leven heeft" of geen werk/school whatever om welke rede dan ook, die de hele dag online is en voor elke raid signed en komt heeft in mijn ogen net zo veel recht op loot dan iemand die de hele dag werkt en af en toe kan raiden als die tijd heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:14 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hoezo? Jij vindt dat iemand die soms mee gaat, net zoveel "recht" heeft op een item dan iemand die vaak mee gaat? Of wat bedoel je
En die mensen die maar af en toe meegaan ,zie je nooit signen voor progressie avondenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Iemand die "geen leven heeft" of geen werk/school whatever om welke rede dan ook, die de hele dag online is en voor elke raid signed en komt heeft in mijn ogen net zo veel recht op loot dan iemand die de hele dag werkt en af en toe kan raiden als die tijd heeft.
Vind het DKP systeem maar beetje een coregroep voortrekken en de mensen die af en toe social/casual mee raiden worden dan in het niets gesteld.
Met dit systeem ga je mensen "verplichten" om toch maar te komen omdat ze anders niet genoeg punten kunnen verzamelen de keren dat ze mee gaan om er uberhaupt loot voor te krijgen.
dkp
Dus de mensen die aan hun rep werken en daar ook gear kopen ,krijgen dus minder als mensen die nix aan hun rep doen en in LFR gear mee gaan raiden ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ben ook geen fan van dkp.
Hoe ze het nu bij ons doen is dat je in 1e instantie alleen mag rollen op BiS items. Als het item voor niemand BiS is kan je nog voor upgrade rollen. Als er meer dan 1 is, kijken ze voor wie het de hoogste upgrade is (kom je van een blue of LFR versie, of heb je al iets van de normal runs)
Daarna komen nog OS rolls.
Trials kregen voorheen nog loot als er echt niemand wat nodig had, of als iedereen in de raid vond dat ze het verdiend hadden. Maar de afgelopen weken zijn er net iets teveel trials verdwenen nadat ze wat leuke gear verzameld hadden. Dus nu is de afspraak dat ze helemaal geen gear krijgen tot ze raiders zijn (wat meestal binnen 1 of 2 resets zo is).
Yup.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus de mensen die aan hun rep werken en daar ook gear kopen ,krijgen dus minder als mensen die nix aan hun rep doen en in LFR gear mee gaan raiden ?
Jaa.. dat als je langer dan 1min afk bent gelijk -10dkp krijgt en dat soort onzin. Deden ze in een van mijn vorige guilds.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef cherrycoke het volgende:
DKP points worden meestal abused door de officers niet doen dus
Aan -dkp doen wij helemaal nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Jaa.. dat als je langer dan 1min afk bent gelijk -10dkp krijgt en dat soort onzin. Deden ze in een van mijn vorige guilds.
Geen food bij voor raid? -10dkp, geen flask? same.. Maak je een fout in bossfight, -25dkp.
Je stond al negatief met dkp voordat je ook maar 1 boss had gekilled :S
mwa, al met al heb ik er slechte ervaringen mee en voel me niet geneigd om het weer te gaan testen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Aan -dkp doen wij helemaal niet
Bij Nomads krijg je 4 dkp aan het begin van de raid en kun je die items die voor de rest nutteloos zijn gewoon voor 1 dkp kopen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
mwa, al met al heb ik er slechte ervaringen mee en voel me niet geneigd om het weer te gaan testen.
Stel voorbeeld:
Iemand die nieuw is joined de guild en kan mee raiden.
Wanneer krijgt hij zijn points? na of voor de raid? En wat als er zeg 3-4 items zijn die hij goed kan gebruiken,, krijgt die ze dan omdat ze hem improved of worden ze DE'd omdat hij de dkp niet heeft om ze te kopen?
Voor de raid krijg je 4 punten. Als het de'd zou worden dan hoeft niemand het niet behalve die nieuwe persoon,dus kan hij alle items voor 1 punt krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
mwa, al met al heb ik er slechte ervaringen mee en voel me niet geneigd om het weer te gaan testen.
Stel voorbeeld:
Iemand die nieuw is joined de guild en kan mee raiden.
Wanneer krijgt hij zijn points? na of voor de raid? En wat als er zeg 3-4 items zijn die hij goed kan gebruiken,, krijgt die ze dan omdat ze hem improved of worden ze DE'd omdat hij de dkp niet heeft om ze te kopen?
Was nix mis met die dkp tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij Nomads krijg je 4 dkp aan het begin van de raid en kun je die items die voor de rest nutteloos zijn gewoon voor 1 dkp kopen.
Dat dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
In de guilds waar ik in zat werden er alleen grappen gemaakt over -dkp.
Maarja, het is een noodzakelijk kwaad en beter dan een lootcouncil, want dat werkt helemaal misbruik en vriendjespolitiek in de hand.
Het liefst zit ik in een guild waar je gewoon door need/greed, goed nadenken en sociaal zijn aan je loot komt. Dit werkt ook prima, mits de groep een beetje hecht is. Ik had bijvoorbeeld 3 raids gemist ivm studie, toen dropte er een piece die de restodruid graag wilde, maar ik als balance ook. Alleen uit beleefdheis pass je daar dan op, omdat die healer al 3 weken lang probeerde dat item te krijgen.
Maarja, als je veel mensen recruit en randoms hebt, dan zit het dus ook vol met lootwhores en mensen die niet zo sociaal zijn, dan is DKP een prima systeem.
Klopt, ik vond het daar goed werken. Beste DKP systeem in een guild die ik tegen ben gekomen eigenlijk. Zat in andere guilds waar er inderdaad items disenchant werden, omdat nieuwe raiders geen dkp hadden. Of dat ze daarvoor naar OS rolls gingenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:27 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Was nix mis met die dkp tochJij kreeg je items ook in DS toen je pas op eind cata mee ging
Alleen dropte er niet zo veel voor sapstengel toen
En vaak zat wordt er ook door een "vaste" raider gezegd,geef maar aan die "nieuwe" aangezien hij/zij er meer aan heeftquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ik vond het daar goed werken. Beste DKP systeem in een guild die ik tegen ben gekomen eigenlijk. Zat in andere guilds waar er inderdaad items disenchant werden, omdat nieuwe raiders geen dkp hadden. Of dat ze daarvoor naar OS rolls gingen
Daar hebben we gelukkig geen last van, omdat er een redelijk vast team is dat alle raids mee gaat. Als je meerdere keren niet mee kan zonder goede reden, dan ben je weer social ipv raider.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Maureentje het volgende:
En btw zou er niet aan moeten denken dat ik moest gaan rollen op Light of the cosmos trinket van elegon,aangezien ik altijd onder de 10 rollZou je zien dat die trinket dan gaat naar iemand die verder nooit mee gaat. Is dat dan helpen bij progressie aan de raid groep ??? Dkp is prima
Dat geld alleen voor items die geen BiS zijn op dat moment voor iemand.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dus de mensen die aan hun rep werken en daar ook gear kopen ,krijgen dus minder als mensen die nix aan hun rep doen en in LFR gear mee gaan raiden ?
Dit idd, je wil toch als team verder komen, dan gun je mekaar toch ook de gear? Das uiteindelijk ook beter voor jou, want meer progress = meer loot = meer gear. Tuurlijk wil je zelf een gaaf pakkie, maar als je wekelijks je runs doet krijg je die epics vanzelf wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Het liefst zit ik in een guild waar je gewoon door need/greed, goed nadenken en sociaal zijn aan je loot komt. Dit werkt ook prima, mits de groep een beetje hecht is.
Dit idd. In mijn ogen kun je beter soms wat passen voor een ander terwijl het voor jezelf ook een upgrade is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Dit idd, je wil toch als team verder komen, dan gun je mekaar toch ook de gear? Das uiteindelijk ook beter voor jou, want meer progress = meer loot = meer gear. Tuurlijk wil je zelf een gaaf pakkie, maar als je wekelijks je runs doet krijg je die epics vanzelf wel.
Ik zat in een raidingguild met een lootcouncil. En ik ben vrouw. En ja, het was 'zo'n lootcouncil'. Ik schaamde me wel eens dat ik zo vaak wat kreegquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
In de guilds waar ik in zat werden er alleen grappen gemaakt over -dkp.
Maarja, het is een noodzakelijk kwaad en beter dan een lootcouncil, want dat werkt helemaal misbruik en vriendjespolitiek in de hand.
Je kunt altijd gaan recruiten voor een nieuwe tankquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb ik ook wel es gedaan. Had net een item gewonnen, dropte de volgende boss ook iets. Mocht de andere dps het hebben van me!
Wij gaan waarschijnlijk dit weekend verhuizen. Eén van onze tanks heeft geen zin meer om te wachten, dus die gaat dit weekend, no matter what. En tjah, zonder één van onze tanks, kunnen we niets meer!
Niet dus, want Bloodfeather is helemaal dood. Daarom verhuizen we ook!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Je kunt altijd gaan recruiten voor een nieuwe tank
Echt kut dat blizzard weinig tot niks doet aan het uitsterven van realmpopulation. Komen aanzetten met dat achtelijke CRZ waar je totaal niks aan hebt met raiden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Niet dus, want Bloodfeather is helemaal dood. Daarom verhuizen we ook!Je kan al vrijwel geen extra DPS vinden voor een raid. Maar die tank WILT gewoon GAAN, dus dit weekend gaat hij ook!
Anyways! Aangezien ik dan bijna niet meer op Bloodfeather te vinden ben. Even wat geld van me horde verbruikt! Toxic Wasteling gekocht!Die had ik nog niet! Unique Companion Nr. 467!
Moet ook nog ff 8K uitgeven op mijn Ally, maar aangezien er op de alliance side niet veel op de AH staat!Effe uitzoeken dan maar!
Speel zelf al sinds het begin wow en heb in verschillende hardcore raiding guilds gezeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef cherrycoke het volgende:
DKP points worden meestal abused door de officers niet doen dus
Dit ken ik idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelfs nog een bidding syteem meegemaakt , dat ging helemaal nergens over.
De ene keer ging een item voor 1000 dkp , de andere keer voor 100 omdat niemand hem meer nodig had.
Onderling werden er afspraken gemaakt met bepaalde classes waardoor bijvoorbeeld alle mages niet verder dan 100dkp gingen per item en andere classes soms wel 500/600dkp moesten neer leggen , en dat soort BS.
Ja idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Dit ken ik idd.
Alleen was het bij ons dat je 1x een bid mocht uitbrengen maar dit moest je whisperen naar de GM (/RL) en hij bepaalde dan aan de hand van wie het hoogste had gebid wie het kreeg. Hier zaten natuurlijk ook dik gaten en haken aan.
Officers kregen elke keer items die ze wonnen via bidden maar niemand (behalve RL) wist hoeveel er geboden was. Dikke vriendjespolitiek.
Iets meer informatie zou tof zijnquote:
Hier moet je wel mee opletten. Kameraad van me had ook dat idee maar degene aan wie hij die wow gaf speelde een week samen en taaide hem daarna af.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef Xetran het volgende:
Ik ging er niet vanuit dat iemand interesse zou hebben, dus zodoende.![]()
Ik heb elke dag wel tijd, maakt niet zozeer uit wanneer want ik kan mij er op aanpassen. 2x/week draai ik nachtdienst vanaf 10u. Idee was dat ik diegene in kwestie.een een kopie van WoW voorzie op mijn kosten en dat we dan één character naar 80 halen en eentje granten.
Kom naar Silvermoon, kan ik je weer lastig vallen als je weer eens op de SW fountain staat te AFK'en.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Niet dus, want Bloodfeather is helemaal dood. Daarom verhuizen we ook!Je kan al vrijwel geen extra DPS vinden voor een raid. Maar die tank WILT gewoon GAAN, dus dit weekend gaat hij ook!
Anyways! Aangezien ik dan bijna niet meer op Bloodfeather te vinden ben. Even wat geld van me horde verbruikt! Toxic Wasteling gekocht!Die had ik nog niet! Unique Companion Nr. 467!
Moet ook nog ff 8K uitgeven op mijn Ally, maar aangezien er op de alliance side niet veel op de AH staat!Effe uitzoeken dan maar!
of ie goed is maakt niet uit, als ie er maar awesome uitziet!. glyphed CL met mastery/talent proc = 10 kansen op zo'n hit. Dat moet er gewoon tof uitzienquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
Damn, de 4set bonus van de t15 elemental shaman is wel nice..
The cooldown of your Ascendance is reduced by 1 sec each time you cast Lava Burst.
de 2set bonus is ietsie minder:
Your Lightning Bolt, Chain Lighting, and Lava Beam hits have a 10% chance to cause a Lightning Strike at the targets location, dealing 64750 to 75250 Nature damage divided among all non-crowd controlled targets within 0 yards.
Dus 0y? das nie zo ver
haha, ja klopt. Alleen maak ik me wel zorgen om de AOE damage die spread wordt over all non-crowd controlled targets binnen 0 yard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ie goed is maakt niet uit, als ie er maar awesome uitziet!. glyphed CL met mastery/talent proc = 10 kansen op zo'n hit. Dat moet er gewoon tof uitzien
Je hebt Sha of Anger (40m raid), die ene in Kun Lai Summit. En je hebt Sha of Fear in Terrace of Endless Spring.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
De vorige keer dat ik Sha deed dropte hij voor mij enkel een quest item waarmee ik shoes kon krijgen. En iemand zei tegen me dat hij echt alleen maar schoenen dropt. Hier lees ik het dus weer anders. Wat is er nu dus correct?
Tegelijk nee, maar je kan wel net zoals elke andere baas in een raid de encouter nog een keer doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kreeg een pvp belt, en met m'n coin kreeg ik iets van 34 gold..achja, die belt was alsnog beter dan degene die ik had, en wat gold is altijd welkom. Had wel gehoopt op een extra item. Kun je bij zulke events meerdere coins inzetten? Volgens mij niet, toch?
Ah, thanksquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Tegelijk nee, maar je kan wel net zoals elke andere baas in een raid de encouter nog een keer doen.
ookal heb je geen recht op loot, kan je d.m.v. een coin alsnog loot krijgen.
10 jaar oud?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zat me net toch met een noob priest in de dungeon ( 2e dungeon die je kan doen in Pandaria, die tempel ). Ik joinde hem op het moment dat de 1e boss al dood was en ze bij de 2e waren ( die 2 bosses die je een voor een moet mollen ). Wat doet de priest? Hij/zij healt niemand. En vervolgens? Zichzelf healen en heeeel langzaam dps doen op de bosses. Na zeker 10 minuten ging de rest van de party weg, ik bleef wel ( had geen zin om weer 20/30 minuten in de queue te gaan staan voor random dungeon ).
Na verschillende keren gevraagd te hebben dood te gaan weigerde hij te luisteren. In de tijd ( ongeveer 30-35 minuten ) die hij nodig had om die bosses te mollen zijn er zeker 3 nieuwe groups bijgekomen die allemaal weer weggingen op het moment dat ze doorhadden dat ze de dungeon niet in konden omdat ze bezig was met combat. En ze riep alleen maar dat ze het wel kon en of ik in haar geloofde, etc. Ze bracht me wel weer tot leven nadien gelukkig. Vervolgens joinen er 3 anderen. Gaat ze opscheppen over hoe geweldig ze wel niet was ( in caps ), en vervolgens zegt ze bye en vertrekt ze ^^
Daamn,, dit soort grapjes werk ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zat me net toch met een noob priest in de dungeon ( 2e dungeon die je kan doen in Pandaria, die tempel ). Ik joinde hem op het moment dat de 1e boss al dood was en ze bij de 2e waren ( die 2 bosses die je een voor een moet mollen ). Wat doet de priest? Hij/zij healt niemand. En vervolgens? Zichzelf healen en heeeel langzaam dps doen op de bosses. Na zeker 10 minuten ging de rest van de party weg, ik bleef wel ( had geen zin om weer 20/30 minuten in de queue te gaan staan voor random dungeon ).
Na verschillende keren gevraagd te hebben dood te gaan weigerde hij te luisteren. In de tijd ( ongeveer 30-35 minuten ) die hij nodig had om die bosses te mollen zijn er zeker 3 nieuwe groups bijgekomen die allemaal weer weggingen op het moment dat ze doorhadden dat ze de dungeon niet in konden omdat ze bezig was met combat. En ze riep alleen maar dat ze het wel kon en of ik in haar geloofde, etc. Ze bracht me wel weer tot leven nadien gelukkig. Vervolgens joinen er 3 anderen. Gaat ze opscheppen over hoe geweldig ze wel niet was ( in caps ), en vervolgens zegt ze bye en vertrekt ze ^^
Als de rest al geleaved is weet ik niet of je nog kunt kicken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo de dungeon leaven? Je kunt toch gewoon een vote to kick doen? Als er maar 1 rotte appel is, heb je het probleem zo opgelost.
Klopt. als tank is je dungeon queue zo goed als instant. Healer is ook niet zo heel lang wachten maar als dps wacht je al gauw 15-30min op je queue. Als je dan een halve dungeon queue'd met mensen die wat liggen aan te kloten is het behoorlijk kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:18 schreef Chevalric het volgende:
Nee, logisch, maar daarvoor kan het toch? Maar als 3 van de 5 weggaan vanwege de acties van 1 speler, dan blijf ik ook niet hangen. Maar goed, als tank heb ik niet veel te klagen over LFD wachttijden.
dat gaat niet tijdens een gevechtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo de dungeon leaven? Je kunt toch gewoon een vote to kick doen? Als er maar 1 rotte appel is, heb je het probleem zo opgelost.
Zo herkenbaar, of een Arms Warrior die gaat tanken en ik ben dan de healer die om de 0,5 seconde moet healenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als de "normale" tank slacked als een gek dan heb ik hier wel vrede mee. Maar als het een ninjapuller is dan heeft hij een beperkt aantal healing wat ik hem geef.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, of een Arms Warrior die gaat tanken en ik ben dan de healer die om de 0,5 seconde moet healen
ooow.. kom ik gelukkig zo goed als niet tegen (ff afkloppen)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
ik denk dat hij arms warriors bedoelt die ook echt als tank in de queue gaan. Ben ik ook regelmatig tegengekomen.
hmm, blauw kistje.. ik krijg meestal niks van dungeons kwa extra loot. Of het moet een scenario zijn geweeest.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef Omega het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom ik als elemental Shaman een agility belt krijg na een dungeon (in zo een blauw kistje), ik dacht dat die juist altijd naar je huidige spec gaat (mijn OS is trouwens healer, dus ook geen agility nodig).
En van ilvl429 naar 463 zou wel een mooie upgrade zijn voor deze alt
Rest was al geleaved, en vote to kick werkte niet op die gast omdat hij in combat was. Erg fijn dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Chevalric het volgende:
Dat ken ik inderdaad ook als ik speel met m'n monk ( dungeon van gister was op mn mage die nog aan het levelen is ). Een tank die in dps spec gaat tanken en dan klaagt dat hij teveel damage krijgt --> ik doe zogenaamd m'n werk niet. Of ik moet iemand spam healen omdat die veel te weinig armor heeft ( wegens verkeerde spec ) en als ik dan roep dat ik oom ben ( al gebeurd dat de laatste dagen wat minder door iets betere gear ) gaan ze gewoon door ( en whipen ze vervolgens om dan mij de schuld te geven ) of ze zeiken dat ik nooit oom kan rakenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, of een Arms Warrior die gaat tanken en ik ben dan de healer die om de 0,5 seconde moet healen
Sorry je hebt helemaal gelijk na een scenario.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm, blauw kistje.. ik krijg meestal niks van dungeons kwa extra loot. Of het moet een scenario zijn geweeest.
Ik weet van dungeons en quests en RF krijg je idd de gear van je spec, maar bij scenario's heb ik het (volgens mij) ook wel eens meegemaakt dat ik een random agility item kreeg tewijl ik resto/ele ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Sorry je hebt helemaal gelijk na een scenario.
Het was net weer zo verquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rest was al geleaved, en vote to kick werkte niet op die gast omdat hij in combat was. Erg fijn dus.
[..]
Dat ken ik inderdaad ook als ik speel met m'n monk ( dungeon van gister was op mn mage die nog aan het levelen is ). Een tank die in dps spec gaat tanken en dan klaagt dat hij teveel damage krijgt --> ik doe zogenaamd m'n werk niet. Of ik moet iemand spam healen omdat die veel te weinig armor heeft ( wegens verkeerde spec ) en als ik dan roep dat ik oom ben ( al gebeurd dat de laatste dagen wat minder door iets betere gear ) gaan ze gewoon door ( en whipen ze vervolgens om dan mij de schuld te geven ) of ze zeiken dat ik nooit oom kan raken
Achja, merendeel van de dungeons gaat altijd wel goed. Zitten soms gewoon rare mensen tussen xD
Nee, serieus, je hebt echt kinderen die spelen en die het sociale niet zo goed begrijpen en hun char eigenlijk ook niet en gewoon oprecht lol hebben. Die snappen waarschijnlijk niet eens waarom ze dan gekicked wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:01 schreef Olment het volgende:
Daamn,, dit soort grapjes werk ik niet aan mee.
voel me dan genoodzaakt om toch de dungeon te leaven. Snap niet dat er mensen zijn die dit doen en "leuk" vinden.
True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, serieus, je hebt echt kinderen die spelen en die het sociale niet zo goed begrijpen en hun char eigenlijk ook niet en gewoon oprecht lol hebben. Die snappen waarschijnlijk niet eens waarom ze dan gekicked worden
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Olment het volgende:
True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.
Ik zou mijn kind ook geen FPS laten spelen als die nog zo jong is.
Gekke dingen of domme dingen kan ik tot op een zekere hoogte ook hebben. Als ik zie dat iemand bv de hele tijd hexed/sheeped targets eruit haalt dan zeg ik er wat van.. Dit doe ik een aantal keeer, maar op een gegeven moment ben ik het beu,, CC'en niet voor niks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
en precies om deze reden hebben we een fairly pro healer uit het raidteam gezet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Van die mensen die zichzelf heel erg geweldig vinden en anderen steeds uitschelden: dáár kan ik dus echt niet tegen hè. Dat is ook een vote to kickMaakt me geen reet uit of je dan goed bent of niet en of je dan een tank bent of niet
Iedereen ( inclusief ik zelf ) maakt foutjes en ik kick mensen dan ook niet snel ; zelfs als we een tank hebben in dps spec of iets als dat. Ik geef dan ook liever aanwijzingen. Maar je hebt bepaalde mensen ( zoals die Priest gister ) die zelfs na vriendelijke aanwijzingen zich vervelend opstellen, en dan heb ik wel de neiging om een kick voor te stellen jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
hehe, een van onze GMs laat haar zoontje ook spelen. Jochie is 8 jaar en helemaal gek van WoW. Hij kan de hele map van Throne of Thunders al tekenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Olment het volgende:
[..]
True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.
Ik zou mijn kind ook geen FPS laten spelen als die nog zo jong is.
Kijk, dit soort dingen vind ik wel bij die leeftijd passen. Maar dungeons runnen.... Nope...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dochtertje van een guildie van mij vond het helemaal geweldig om te minen en vissen. Meisje was 7 jaar oud ofzo. Zij blij dat ze het spel kon spelen, hij blij dat hij niet zelf hoefte te vissen.
DAAAMN lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
[Glory of the Cataclysmic raider]
[Glory of the Firelands Raider]
[Glory of the Dragon Soul Raider]
[Glory of the Icecrown Raider (25 player)]
[Glory of the Ulduar Raider (25 player)]
en dat alles vanavond met guild start @ 8 uur tot alles is gedaan (hardcore)
Mwa, de keren dat ik healde in LFR slacke ik over het algemeen ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net voor eerste keer LFR gedaan, Mogu'shan Vaults, ik vreesde dat ik ver onder het gemiddelde niveau zou healen omdat m'n gear nog niet helemaal geweldig was, maar ik stond op overall data gewoon #2 van de 6 healers. Zegt misschien meer over hen, maar oke
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logischquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mede dankzij wow gestopt met roken
Btw, ik vind cata echt een klote uitbreiding, vanmiddag gekocht maar vind er niks aan. Nog maar 1 lvl up gelukkig.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmequote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch
Je kan natuurlijk ook na 1 lvl omhoog naar het volgende gebied vertrekken, je hoeft niet onder water te blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmeMaar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
Je hoeft niet eens onder water te gaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmeMaar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
Cata zones waren tenminste nog wat afwisselend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. vond zelf cata ook de minste. De eerste drie raids waren wel leuk. BoT enz. En natuurlijk dat de hele wereld anders werd een met vliegen overal. Maar vond de zones matig en jammer dat het geen apart continent was.
Waarom zit je dan in hemelsnaam 3 lvls lang in 1 zone? Je hebt zelfs twee beginzones voor 80-81...Daarna kan je zeker per level naar een geheel ander plekje?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Snapte helemaal niks van die zone en wist ook niet hoe ik weg kwam want me hs stond al ingesteld op daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Tjah, als je het niet leuk vond daar, dan ga je toch naar de volgende plek?
En je hebt geen google of zo ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Snapte helemaal niks van die zone en wist ook niet hoe ik weg kwam want me hs stond al ingesteld op daar
Doe ik ook altijd ja. Eerst Hyjal en dungeons tot ik 83 ben, dan Uldum en op 84 de andere dungeons en begin van de Twilight Highlands questline.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met beide karakters heb ik alleen Mount Hyjal helemaal afgemaakt en Uldum voor de helft. En dat alleen al maakte me 85 met beide karakters. Niks gezien van de rest van Cata.
Panda zones vind ik opzich wel prima, maar het lijkt inderdaad wel enorm veel op elkaar.
Twilight heb ik nog geen enkele quest van gedaan. Doe idd ook Hyjal en dungeons tot 83, maar alleen de quests in Hyjal maken me al 83,5. Dan even Uldum de helft, en dan ben ik al 85 zonder dungeons. Heb wel altijd geleveld met blooms tot 85.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd ja. Eerst Hyjal en dungeons tot ik 83 ben, dan Uldum en op 84 de andere dungeons en begin van de Twilight Highlands questline.
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jammer dat hier alleen over high level dingen wordt gepraat, speel zelf nog redelijk laag en snap er de ballen van..
Die tijd is ook veel mooier johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jammer dat hier alleen over high level dingen wordt gepraat, speel zelf nog redelijk laag en snap er de ballen van..
Niks hoorr, maar leuk me leuker als er ook wat lowbees waren die in de zelfde stukken als mij zaten.quote:
Meeste hier spelen denk ik ook al een flink aantal jaar. Anders gewoon wat inbrengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Niks hoorr, maar leuk me leuker als er ook wat lowbees waren die in de zelfde stukken als mij zaten.
M'n mage is nu 89, en dus bijna 90. Ik heb al een priest en een druid klaar staan op level 5 / 8 , met heirlblooms om die daarna te levelen ^^ dus dan kom ik ook wel in die gebieden weer. Daarnaast heb ik ze zo vaak gedaan..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Niks hoorr, maar leuk me leuker als er ook wat lowbees waren die in de zelfde stukken als mij zaten.
blizz zecht zelf het spel gaat vooruit en niet achteruit. ik zou het zelf niet willen. en ja ik heb vanilla gespeeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef zerokil het volgende:
Is er nog een kans aanwezig dat Blizzard een Vanilla server gaat maken?
Same. Spel is nooit meer van dezelfde kwaliteit geweest als het had bij Vanilla. Maar ik snap Blizz wel dat ze vooruit willen gaan met het spel. Wellicht zou het spel nu enorm saai zijn geworden als level 60 nog steeds het maximum level was en er geen grote raids bij waren gekomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop het wel, maar acht de kans nihil.
Mjah, stond ook bij de payment, dat ik niet op die character mag inloggen als de transfer bezig is!quote:Op zondag 27 januari 2013 10:46 schreef Xetran het volgende:
nee, server change als je ingelegd bent dat is nog nooit mogelijk geweest. Geen idee of ik die knop had, maar ik had hem op pending staan en afgewacht. en in die tijd moet je dus ook niet inloggen, dat is wat ik bedoelde
Nu je het zegt, volgens mij had ik mijn ideal informatie ingevoerd maar kreeg ik verder ook geen melding om te betaling of zo. Er was in ieder geval iets vreemds mee aan de hand ja.
Hoe lang duurder het ongeveer bij jou? Die transfers? Hij staat vooralsnog op Queued/Pending hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:55 schreef Blistering het volgende:
Komt wel goed, gewoon geduld hebben. Ik heb 14 server transfers gedaan, en er is nog nooit wat mis gegaan. Maar inderdaad, niet inloggen tussendoor.
Gratz, hoelang deed je over zoiets? Golden Lotus gaat al zo traag, rond de 1k per dag, pffquote:Op zondag 27 januari 2013 10:58 schreef Blistering het volgende:
Dat lag er heel erg aan wanneer ik het deed. Het langste dat het heeft geduurd is 2,5 uur ofzo. Maar vaak binnen 30 minuten wel.
edit: Yay exalted met Shado-pan! Mooie tijgertjes erbij
Golden Lotus vond ik ook het kutste, omdat het zoveel dailies waren iedere dag. Maar zodra je revered hit gaat het 2x zo snel, en dat is wel relaxed. Shado-pan heeft niet eens zo heel lang geduurd eigenlijk. Als je gewoon met levellen al heel Townlong hebt gedaan, ben je sowieso al honored. Moet je nog ff tot revered, en dan krijg je die 2x rep boost via zo'n commendationquote:Op zondag 27 januari 2013 11:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gratz, hoelang deed je over zoiets? Golden Lotus gaat al zo traag, rond de 1k per dag, pff
Op Sunstrider is het gezelligquote:Op maandag 28 januari 2013 00:27 schreef lifeblind het volgende:
Hm, 't is op ravenholdt nu zelfs zo erg dat we niet eens meer een raidingteam met onze eigen guild kunnen krijgen, we hebben gelukkig wat mensen kunnen lenen van een andere guid, maar we gaan nu serieus kijken naar een guild transfer... iemand suggesties voor pvp realms?
Druidquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Xetran het volgende:
Wat is een beetje leuk om te spelen en vooral makkelijk om te levelen? Zoek het liefst een healer eigenlijk, maar ik heb geen idee meer
Heb ik al drie expansions gespeeld ofzo, dus zoek het liefst iets nieuws en een healer of leuke dps. Een hunter heb ik niet op level 80 helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Druid? Vind ik zelf wel snel lvlen. Of hunter
Ik heb wel een 80 hunter maar ben vergeten hoe ik ermee moet vechten omdat ik mijn warrior van 1 naar 87 nu heb gelvld in 1xquote:Op maandag 28 januari 2013 01:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb ik al drie expansions gespeeld ofzo, dus zoek het liefst iets nieuws en een healer of leuke dps. Een hunter heb ik niet op level 80 helaas
Dan moet je denk ik voor een pala gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:45 schreef Xetran het volgende:
Is dat een beetje te levelen dan? Speel nu death knight en ik maai alles in twee seconde neer, zoek het liefst naar iets vergelijkbaars.
Nog erger, op 76 krijg je pas mind searquote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik voor een pala gaanPriest lvld niet snel. DK heeft bloodboil die wel lekkere damage doet. Priest krijgt pas op 71 een AoE.
Ik heb een mistweaver monk geleveld, en dat ging opzich best wel vlug, mede door die 50% level speed buff die je elke 10 levels krijgt + elke dag door een daily. En speelt daarnaast ook erg tof. Heb je zelfs later de mogelijkheid om toch te dpsen of te tanken. Paladin kan inderdaad ookquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Xetran het volgende:
Wat is een beetje leuk om te spelen en vooral makkelijk om te levelen? Zoek het liefst een healer eigenlijk, maar ik heb geen idee meer
sommige tameable creatures spawnen in verschillende kleuren en behielden deze eigenschap na het temmen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
PTR patchnotes 5.2.
•Pets whose color schemes change each time they are summoned have returned. Older pets with this behavior now have it back, as well as some newcomers.
Iemand enig idee welke pets hiertoe behoren? Change color elke keer dat ze summoned worden? hmm
oke, ik heb atm bijna 400 pets maar kon me zo geen verkleurende voor de geest halen. Nu heb ik ook niet altijd een pet naast me en ook niet de meest gewone pets. hoop dat ze er weer een verschillend aantal ingame brengen want het lijkt me wel tof.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sommige tameable creaters spawnen in verschillende kleuren en behielden deze eigenschap na het temmen.
Een kever (jeweled scarab) uit halls of origination bijvoorbeeld (welke ik toevallig ook heb) , kan in 4 verschillende kleuren tevoorschijn komen.
stampede met stampede glyph levert dan bijvoorbeeld wel verschillend gekleurde pets op. of een dungeon ingaan etc kan je ook weer een andere kleur opleveren. Niet nuttig, wel grappig.
wow-petopia had er een lijst van, maar deze verwijderd met na 5.0.4. Zal wel niet lang duren voor deze weer terugkomt nu.
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter petsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
oke, ik heb atm bijna 400 pets maar kon me zo geen verkleurende voor de geest halen. Nu heb ik ook niet altijd een pet naast me en ook niet de meest gewone pets. hoop dat ze er weer een verschillend aantal ingame brengen want het lijkt me wel tof.
En dit dan niet alleen bij de "knullige' pets zoals een kevertje of een muis ofzo maar bij de pets waarmee je mensen ook echt ziet lopen.
dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter pets.
verklaart een hoop. En saai... wy alleen hunter petsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter pets.
omdat die er echt toe doen, die companion miniatuurzooi ziet toch niemandquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
verklaart een hoop. En saai... wy alleen hunter pets
maar die "companion minituurzooi" is wel het gene wat iedereen verzameld.. tis nou niet zo dat hunterpets DE verzamelobjecten zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
omdat die er echt toe doen, die companion miniatuurzooi ziet toch niemand
duidelijk nog nooit op petopia geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
maar die "companion minituurzooi" is wel het gene wat iedereen verzameld.. tis nou niet zo dat hunterpets DE verzamelobjecten zijn.
Zou wel nice zijn als je je hunterpets ook "put in cage" kunt doen om te sellen
heb ook geen hunterquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit op petopia geweest
heb blood dk levellen zelf als makkelijker ervaren: niet nadenken, alles pullen en nooit dood gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Kingleon het volgende:
Makkelijkst om te levelen zijn hunter en een warlock. Pull maar en laat je pet alle klappen opvangen.
Paladin is ook redelijk makkelijk
focus>>mana @ hunter.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ook geen hunter(niet meer althans)
Sinds focusop hunters
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
focus>>mana @ hunter.
casterresource gebruiken maar nooit een shadowpriest in je groep toegewezen krijgen./sunwell-trauma
Aspect of the viper. 4 schoten en je mana was weer vol. Mana huntersquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.
rare stuff ma nigga, loop er al jaren en ik heb nog nooit langer dan een uur moeten wachten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
http://www.gamecard.nu/ kijk in sinds ik dat bij Randyrun paar keer gehad had. Nu hier 1x bij besteld en was binnen 2 minuten binnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
Daar begint onze GM ook beetje handje van te krijgen laatste tijd. Accepten en dan 10min voor de raid decline omdat die geen zin heeft of moe is of iets.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Wij zouden gisteren verder gaan op elegon, maar onze raid leader was er niet![]()
(Oke, hij woont in Cairo wat sowieso al een andere tijdzone is, en hij is op maandag pas laat klaar op de universiteit, maar dan nog)
Trollbane is ook al zo'n drama. Hoop ook op een gratis transferquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef Kingleon het volgende:
Ik hoor heel veel geklaag over lege servers. Op 2 servers waar ik chars op heb ook al. Tallnivarr en Anachronos horde side. ik denk dat Blizzard echt snel iets moet gaan doen anders lopen er mensen weg. Ik heb nu 2 faction changes gedaan. Kost me weer 50 euro.
van zon mogu chest tog. Heb helaas alleen dat blauwe rep item 3x gehad. Kameraad van mij 3x die epic en 2x de blauwe xDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag een meevaller bij de dailies van Golden Lotus. Een mob dropte een key ( naam even kwijt wat voor key precies ) en in de chest zaten 2 rep boosters ( 385 + 185 ), erg handigEn een archievment ook nog eens!
Nice ^^quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef Olment het volgende:
[..]
van zon mogu chest tog. Heb helaas alleen dat blauwe rep item 3x gehad. Kameraad van mij 3x die epic en 2x de blauwe xD
Hij was 2 dagen eerder klaar
Doen zeker niet aan (vrijwel) pure socials? Dat andere guild waar ik ook was gaan kijken is ondertussen nog dooier dan het oude guild...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk een raidguild gevonden. 2 avonden per week, maandag en donderdag, casual opzet, maar wel serieus in de raids. Precies wat ik zoek.
Enige probleem is dat er al 2 priests zijn, dus ik join waarschijnlijk op m'n DK die gisteren 90 is geworden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Doen zeker niet aan (vrijwel) pure socials? Dat andere guild waar ik ook was gaan kijken is ondertussen nog dooier dan het oude guild...
Oude was Die Laughing. De niet al te spectaculaire overgang deed me bij Surreal belanden. Waar sap nu zit weet ik eigenlijk niet.quote:
Guild heb ik al gevonden, casual wel, maar best vaak guildruns. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben alle levels tank geweest maar ook dat wordt saai en meestal ook irritant. Ninjapullers, pets met growl, slackers, healers die ineens leaven, dps'ers die needen op tankgear als je voor de 28e x die run doet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:10 schreef Xetran het volgende:
Tanken is in ieder geval echt de moeite waard en word niet snel saai. Wel vind ik het maar moeilijk om in mijn heroic gear als tank een guild te vinden, omdat de meesten al diep in pandaria zitten terwijl ik net begin. Hopelijk ben je hier wat mee
dat ninjapullen gaat niet veranderen dus wen er maar aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Guild heb ik al gevonden, casual wel, maar best vaak guildruns. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben alle levels tank geweest maar ook dat wordt saai en meestal ook irritant. Ninjapullers, pets met growl, slackers, healers die ineens leaven, dps'ers die needen op tankgear als je voor de 28e x die run doet.
Mwahquote:Op woensdag 30 januari 2013 04:12 schreef Xetran het volgende:
Krijg morgen trouwens mijn eerste raid invite als het goed is. Is het lezen van tactics er nog bij? Ik heb de raid finder MSV bosses gewoon gedaan, is wat daar gebeurt ongeveer gelijk, of toch niet?
Hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:58 schreef Blistering het volgende:
WoensdagLekker alle vanity stuff doen nu.
damn je bent er vroeg bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef Blistering het volgende:
Hihi, ik doe momenteel ook ff BT. BWL/Kara/Onyxia/MC alweer gedaan
mwa, bij ons gaat die uit MC voor 200-350g each, AQ40 rond de 400-600g. BWL 2k en Naxx 3k ofzo..quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ook voor de pets!En die dan proberen te verkopen voor wat gold!
Ik trade ze ook weer. Via EU Forum zit een topic waar mensen pets uitwisselen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
mwa, bij ons gaat die uit MC voor 200-350g each, AQ40 rond de 400-600g. BWL 2k en Naxx 3k ofzo..
Niet echt waard in mijn ogen om te farmen voor cashies.
Doe ze op het moment wel nog ivm missende voor Raiding with Leashes
Succes!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:07 schreef Blistering het volgende:
Nou, Illidan time. Lucky song opzetten en hope for the best
Vorige week de verkeerde glaive, hopelijk nu de goeie
GRATZ.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Blistering het volgende:
Geen glaive, maar wel EINDELIJK m'n shieldDie heb ik serieus in 30 runs ook niet gezien, dus ik ben blij man! /Martinavoice
Hmm, ik heb nu 4 glaives zien droppen waarvan 3 offhands op m'n warrior en 1 mainhand op m'n DK. Maar die shield, die heb ik hooguit 3x gezien, waarvan nu dus 1x op m'n warriorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef Olment het volgende:
[..]
GRATZ.
Heb shield nou 1x gehad en die awesome leather helm 3x. Helaas nog geen enkele glaive:(
Wat is jouw class en spec? Ik heb eigenlijk nog nooit was ge-solod omdat ik low level was maar wil het nou wel is gaan proberen met een prot warrior. Ik heb dus niet echt veel AoE of zal ik ipv Shockwave die Blade Whirlwind kiezen als talent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nu 4 glaives zien droppen waarvan 3 offhands op m'n warrior en 1 mainhand op m'n DK. Maar die shield, die heb ik hooguit 3x gezien, waarvan nu dus 1x op m'n warrior
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Seleena/simplequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wat is jouw class en spec? Ik heb eigenlijk nog nooit was ge-solod omdat ik low level was maar wil het nou wel is gaan proberen met een prot warrior. Ik heb dus niet echt veel AoE of zal ik ipv Shockwave die Blade Whirlwind kiezen als talent.
Second Wind heb ik sinds het begin al. Heeft me heel erg vaak geholpenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Seleena/simple
Dit is m'n armoryMeeste doe ik gewoon als fury in dps gear. Je moet de second wind talent nemen dan, aangezien de meeste bosses je toch niet doodkrijgen < 35%.
Alleen voor zul gurub ga ik prot, want panther boss is niet te doen anders
Ik doe de meeste runs voor de mounts. BT voor de glaive, BWL voor tier 2 en MC voor m'n laatste bindingquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Second Wind heb ik sinds het begin al. Heeft me heel erg vaak geholpen
En jij doet de runs voor de transmorgs enzo?
Er valt op mijn server niet echt veel gold te verdienen met mining/skinning etc dus zoek een beetje een manier om enigsinds beetje snel gold te verdienen.
PS: Ik kan je armory nu niet bekijken, is op 1 of andere manier geblockt waar ik nu ben
Je wilt zeggen dat je in 4 terrace runs, 2 x een sha touched weapon gekregen hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Seleena/simple
Dit is m'n armoryMeeste doe ik gewoon als fury in dps gear. Je moet de second wind talent nemen dan, aangezien de meeste bosses je toch niet doodkrijgen < 35%.
Alleen voor zul gurub ga ik prot, want panther boss is niet te doen anders
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je in 4 terrace runs, 2 x een sha touched weapon gekregen hebt?![]()
Ik heb na 11 keer nog steeds niks
ik gebruik bagnon en altoholic voor items/gold te zien. Shared realmwide en kijkt ook in guildbanks enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net adibags geinstalleerd. Fijne addon, alleen wat ik mis is dat je kunt zien hoeveel gold je serverwide hebt. Is daar een manier voor?
Bagnon shared bij mij altijd gold al. misschien een optie ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, ik gebruikte tot net ook altijd bagnon, maar heb adibags er nu naast draaien. Werkt prima voor o.a. die item tooltips om te zien of je dat ook op alts hebt. Alleen het gold werkt niet helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |