Gekke dingen of domme dingen kan ik tot op een zekere hoogte ook hebben. Als ik zie dat iemand bv de hele tijd hexed/sheeped targets eruit haalt dan zeg ik er wat van.. Dit doe ik een aantal keeer, maar op een gegeven moment ben ik het beu,, CC'en niet voor niks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
en precies om deze reden hebben we een fairly pro healer uit het raidteam gezet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Van die mensen die zichzelf heel erg geweldig vinden en anderen steeds uitschelden: dáár kan ik dus echt niet tegen hè. Dat is ook een vote to kickMaakt me geen reet uit of je dan goed bent of niet en of je dan een tank bent of niet
Iedereen ( inclusief ik zelf ) maakt foutjes en ik kick mensen dan ook niet snel ; zelfs als we een tank hebben in dps spec of iets als dat. Ik geef dan ook liever aanwijzingen. Maar je hebt bepaalde mensen ( zoals die Priest gister ) die zelfs na vriendelijke aanwijzingen zich vervelend opstellen, en dan heb ik wel de neiging om een kick voor te stellen jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
hehe, een van onze GMs laat haar zoontje ook spelen. Jochie is 8 jaar en helemaal gek van WoW. Hij kan de hele map van Throne of Thunders al tekenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Olment het volgende:
[..]
True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.
Ik zou mijn kind ook geen FPS laten spelen als die nog zo jong is.
Kijk, dit soort dingen vind ik wel bij die leeftijd passen. Maar dungeons runnen.... Nope...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dochtertje van een guildie van mij vond het helemaal geweldig om te minen en vissen. Meisje was 7 jaar oud ofzo. Zij blij dat ze het spel kon spelen, hij blij dat hij niet zelf hoefte te vissen.
DAAAMN lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
[Glory of the Cataclysmic raider]
[Glory of the Firelands Raider]
[Glory of the Dragon Soul Raider]
[Glory of the Icecrown Raider (25 player)]
[Glory of the Ulduar Raider (25 player)]
en dat alles vanavond met guild start @ 8 uur tot alles is gedaan (hardcore)
Mwa, de keren dat ik healde in LFR slacke ik over het algemeen ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net voor eerste keer LFR gedaan, Mogu'shan Vaults, ik vreesde dat ik ver onder het gemiddelde niveau zou healen omdat m'n gear nog niet helemaal geweldig was, maar ik stond op overall data gewoon #2 van de 6 healers. Zegt misschien meer over hen, maar oke
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logischquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mede dankzij wow gestopt met roken
Btw, ik vind cata echt een klote uitbreiding, vanmiddag gekocht maar vind er niks aan. Nog maar 1 lvl up gelukkig.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmequote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch
Je kan natuurlijk ook na 1 lvl omhoog naar het volgende gebied vertrekken, je hoeft niet onder water te blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmeMaar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
Je hoeft niet eens onder water te gaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmeMaar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |