abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122025313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
Gekke dingen of domme dingen kan ik tot op een zekere hoogte ook hebben. Als ik zie dat iemand bv de hele tijd hexed/sheeped targets eruit haalt dan zeg ik er wat van.. Dit doe ik een aantal keeer, maar op een gegeven moment ben ik het beu,, CC'en niet voor niks.
lowbie dps doe ik ook niet moeilijk over, meer de mensen die "expres" irritant zijn, extra veel slacken of juist expres een achievement verneuke terwijl we net hebben uitgelegd hoe en wat en "okeoke" terug kregen als response.
Dan krijgt die van mij de laars :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_122025391
Van die mensen die zichzelf heel erg geweldig vinden en anderen steeds uitschelden: dáár kan ik dus echt niet tegen hè. Dat is ook een vote to kick :Y Maakt me geen reet uit of je dan goed bent of niet en of je dan een tank bent of niet :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122025443
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Van die mensen die zichzelf heel erg geweldig vinden en anderen steeds uitschelden: dáár kan ik dus echt niet tegen hè. Dat is ook een vote to kick :Y Maakt me geen reet uit of je dan goed bent of niet en of je dan een tank bent of niet :W
en precies om deze reden hebben we een fairly pro healer uit het raidteam gezet.
Meneer had geen zin in progress wipes want hij was oooow zooo goed en wilde wel mee als we alles one-shotten.... :r
Nee dus... ff flink duidelijk gemaakt dat dit het soort attitude is waar ik niet van ben gedient en dat zolang ik samen met een kameraa raidleader ben dat hij zijn spot vaarwel kan zeggen.
pi_122025549
Hij wilde alleen maar gecarried worden :')

In ons guild soms ook gewoon mensen die de trial niet halen en er dan niets van snappen want 'ze stonden toch bovenaan in de dmg meters!'. Ja, maar als je gewoon een arrogante lul bent dan pas je ook niet in het guild :+ Of wel max dps doen, maar ondertussen alle aandacht van de healers eisen omdat je zelf continue niet beweegt of andere domme dingen doet. En dan toch niet snappen dat je geen raider wordt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122025914
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
Iedereen ( inclusief ik zelf ) maakt foutjes en ik kick mensen dan ook niet snel ; zelfs als we een tank hebben in dps spec of iets als dat. Ik geef dan ook liever aanwijzingen. Maar je hebt bepaalde mensen ( zoals die Priest gister ) die zelfs na vriendelijke aanwijzingen zich vervelend opstellen, en dan heb ik wel de neiging om een kick voor te stellen ja :P Maarja, kinderen kom je nou eenmaal in elke MMO wel tegen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:47:10 #131
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_122028373
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Olment het volgende:

[..]

True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.
Ik zou mijn kind ook geen FPS laten spelen als die nog zo jong is.
hehe, een van onze GMs laat haar zoontje ook spelen. Jochie is 8 jaar en helemaal gek van WoW. Hij kan de hele map van Throne of Thunders al tekenen :P. Hij gaat volgens mij ook geen dungeons in, dus dan boeit 't me verder niet. Ik zou zelf ook niet m'n kind WoW laten spelen op die leeftijd, maar goed.
pi_122030540
Ik laat mijn dochter alleen een beetje rennen in een grote stad als stormwind. Zij is inmiddels bijna 8. Ik hoop dat ik nog steeds lol heb met wow als zij 11 is of zo (speel sinds begin TBC, al ben ik al een aantal keer langere tijd gestopt), zodat we samen kunnen spelen. Als ze het dan nog zo leuk vindt als nu want ze wil altijd graag meedoen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_122031154
Heb geen kinderen maar ik zou er op zich geen leeftijd aan binden. Ligt meer een beetje aan hun karakter en hoe ''volwassen'' ze omgaan met het spel en de andere spelers in het spel. Je hebt immers kinderen die voor hun leeftijd al best wel volwassen zijn. Maar ik zou er wel op letten dat ze het niet te veel gaan spelen zodat het hun proces van opgroeien / sociale contacten, ed belemmert.
pi_122032024
Het is wat Omega ook doet. Het is helemaal niet erg om je zoon/dochter wow te laten spelen. Of om te laten testen en random wat rondrennen of evt questen. Maar je moet dat gewoon de dingen "aanbieden" die ze solo kunnen doen, er is toch een bepaalde mate van volwassenheid nodig om samen met andere dingen te kunnen doen.
pi_122032347
Dochtertje van een guildie van mij vond het helemaal geweldig om te minen en vissen. Meisje was 7 jaar oud ofzo. Zij blij dat ze het spel kon spelen, hij blij dat hij niet zelf hoefte te vissen _O- .
pi_122032568
Oh ja vissen laat ik haar ook wel eens doen :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_122033988
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dochtertje van een guildie van mij vond het helemaal geweldig om te minen en vissen. Meisje was 7 jaar oud ofzo. Zij blij dat ze het spel kon spelen, hij blij dat hij niet zelf hoefte te vissen _O- .
Kijk, dit soort dingen vind ik wel bij die leeftijd passen. Maar dungeons runnen.... Nope...
pi_122037543
Weer 11 Attumen kills rijker deze week, zonder mount. Goh, ongelooflijk hoe RNG soms werkt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_122039140
OH Warglaive dropt voor de 3e keer op m'n warrior, zucht :') En dat te bedenken dat ik die nog moet op m'n DK, daar heb ik de MH op. Goh..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_122040588
Net voor eerste keer LFR gedaan, Mogu'shan Vaults, ik vreesde dat ik ver onder het gemiddelde niveau zou healen omdat m'n gear nog niet helemaal geweldig was, maar ik stond op overall data gewoon #2 van de 6 healers. Zegt misschien meer over hen, maar oke :P
  vrijdag 25 januari 2013 @ 19:03:02 #141
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_122040824
[Glory of the Cataclysmic raider]
[Glory of the Firelands Raider]
[Glory of the Dragon Soul Raider]
[Glory of the Icecrown Raider (25 player)]
[Glory of the Ulduar Raider (25 player)]

en dat alles vanavond met guild start @ 8 uur tot alles is gedaan (hardcore) *O*
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_122042679
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
[Glory of the Cataclysmic raider]
[Glory of the Firelands Raider]
[Glory of the Dragon Soul Raider]
[Glory of the Icecrown Raider (25 player)]
[Glory of the Ulduar Raider (25 player)]

en dat alles vanavond met guild start @ 8 uur tot alles is gedaan (hardcore) *O*
DAAAMN lekker :D
pi_122042802
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net voor eerste keer LFR gedaan, Mogu'shan Vaults, ik vreesde dat ik ver onder het gemiddelde niveau zou healen omdat m'n gear nog niet helemaal geweldig was, maar ik stond op overall data gewoon #2 van de 6 healers. Zegt misschien meer over hen, maar oke :P
Mwa, de keren dat ik healde in LFR slacke ik over het algemeen ook.
Je hebt 6 healers.... de hele RF is met 4 healers te doen die mwa geared zijn.
pi_122059418
Mede dankzij wow gestopt met roken :D

Btw, ik vind cata echt een klote uitbreiding, vanmiddag gekocht maar vind er niks aan. Nog maar 1 lvl up gelukkig.
pi_122059916
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 02:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mede dankzij wow gestopt met roken :D

Btw, ik vind cata echt een klote uitbreiding, vanmiddag gekocht maar vind er niks aan. Nog maar 1 lvl up gelukkig.
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch :D
pi_122064798
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:

[..]

maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch :D
Hij heeft wel gelijk :P . vond zelf cata ook de minste. De eerste drie raids waren wel leuk. BoT enz. En natuurlijk dat de hele wereld anders werd een met vliegen overal. Maar vond de zones matig en jammer dat het geen apart continent was.
pi_122065716
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:

[..]

Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasme :P Maar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
pi_122067356
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasme :P Maar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
Je kan natuurlijk ook na 1 lvl omhoog naar het volgende gebied vertrekken, je hoeft niet onder water te blijven :+
Of gewoon het hele gebied overslaan, en in Mount Hyjal beginnen met levelen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_122069097

Vond ik wel toepasselijk :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_122069276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens onder water te gaan? :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')