van zon mogu chest tog. Heb helaas alleen dat blauwe rep item 3x gehad. Kameraad van mij 3x die epic en 2x de blauwe xDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag een meevaller bij de dailies van Golden Lotus. Een mob dropte een key ( naam even kwijt wat voor key precies ) en in de chest zaten 2 rep boosters ( 385 + 185 ), erg handigEn een archievment ook nog eens!
Nice ^^quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef Olment het volgende:
[..]
van zon mogu chest tog. Heb helaas alleen dat blauwe rep item 3x gehad. Kameraad van mij 3x die epic en 2x de blauwe xD
Hij was 2 dagen eerder klaar
Doen zeker niet aan (vrijwel) pure socials? Dat andere guild waar ik ook was gaan kijken is ondertussen nog dooier dan het oude guild...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk een raidguild gevonden. 2 avonden per week, maandag en donderdag, casual opzet, maar wel serieus in de raids. Precies wat ik zoek.
Enige probleem is dat er al 2 priests zijn, dus ik join waarschijnlijk op m'n DK die gisteren 90 is geworden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Doen zeker niet aan (vrijwel) pure socials? Dat andere guild waar ik ook was gaan kijken is ondertussen nog dooier dan het oude guild...
Oude was Die Laughing. De niet al te spectaculaire overgang deed me bij Surreal belanden. Waar sap nu zit weet ik eigenlijk niet.quote:
Guild heb ik al gevonden, casual wel, maar best vaak guildruns. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben alle levels tank geweest maar ook dat wordt saai en meestal ook irritant. Ninjapullers, pets met growl, slackers, healers die ineens leaven, dps'ers die needen op tankgear als je voor de 28e x die run doet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:10 schreef Xetran het volgende:
Tanken is in ieder geval echt de moeite waard en word niet snel saai. Wel vind ik het maar moeilijk om in mijn heroic gear als tank een guild te vinden, omdat de meesten al diep in pandaria zitten terwijl ik net begin. Hopelijk ben je hier wat mee
dat ninjapullen gaat niet veranderen dus wen er maar aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Guild heb ik al gevonden, casual wel, maar best vaak guildruns. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben alle levels tank geweest maar ook dat wordt saai en meestal ook irritant. Ninjapullers, pets met growl, slackers, healers die ineens leaven, dps'ers die needen op tankgear als je voor de 28e x die run doet.
Mwahquote:Op woensdag 30 januari 2013 04:12 schreef Xetran het volgende:
Krijg morgen trouwens mijn eerste raid invite als het goed is. Is het lezen van tactics er nog bij? Ik heb de raid finder MSV bosses gewoon gedaan, is wat daar gebeurt ongeveer gelijk, of toch niet?
Hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:58 schreef Blistering het volgende:
WoensdagLekker alle vanity stuff doen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |