focus>>mana @ hunter.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ook geen hunter(niet meer althans)
Sinds focusop hunters
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
focus>>mana @ hunter.
casterresource gebruiken maar nooit een shadowpriest in je groep toegewezen krijgen./sunwell-trauma
Aspect of the viper. 4 schoten en je mana was weer vol. Mana huntersquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.
rare stuff ma nigga, loop er al jaren en ik heb nog nooit langer dan een uur moeten wachten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
http://www.gamecard.nu/ kijk in sinds ik dat bij Randyrun paar keer gehad had. Nu hier 1x bij besteld en was binnen 2 minuten binnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
Daar begint onze GM ook beetje handje van te krijgen laatste tijd. Accepten en dan 10min voor de raid decline omdat die geen zin heeft of moe is of iets.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Wij zouden gisteren verder gaan op elegon, maar onze raid leader was er niet![]()
(Oke, hij woont in Cairo wat sowieso al een andere tijdzone is, en hij is op maandag pas laat klaar op de universiteit, maar dan nog)
Trollbane is ook al zo'n drama. Hoop ook op een gratis transferquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef Kingleon het volgende:
Ik hoor heel veel geklaag over lege servers. Op 2 servers waar ik chars op heb ook al. Tallnivarr en Anachronos horde side. ik denk dat Blizzard echt snel iets moet gaan doen anders lopen er mensen weg. Ik heb nu 2 faction changes gedaan. Kost me weer 50 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |