Druidquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Xetran het volgende:
Wat is een beetje leuk om te spelen en vooral makkelijk om te levelen? Zoek het liefst een healer eigenlijk, maar ik heb geen idee meer
Heb ik al drie expansions gespeeld ofzo, dus zoek het liefst iets nieuws en een healer of leuke dps. Een hunter heb ik niet op level 80 helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Druid? Vind ik zelf wel snel lvlen. Of hunter
Ik heb wel een 80 hunter maar ben vergeten hoe ik ermee moet vechten omdat ik mijn warrior van 1 naar 87 nu heb gelvld in 1xquote:Op maandag 28 januari 2013 01:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb ik al drie expansions gespeeld ofzo, dus zoek het liefst iets nieuws en een healer of leuke dps. Een hunter heb ik niet op level 80 helaas
Dan moet je denk ik voor een pala gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:45 schreef Xetran het volgende:
Is dat een beetje te levelen dan? Speel nu death knight en ik maai alles in twee seconde neer, zoek het liefst naar iets vergelijkbaars.
Nog erger, op 76 krijg je pas mind searquote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik voor een pala gaanPriest lvld niet snel. DK heeft bloodboil die wel lekkere damage doet. Priest krijgt pas op 71 een AoE.
Ik heb een mistweaver monk geleveld, en dat ging opzich best wel vlug, mede door die 50% level speed buff die je elke 10 levels krijgt + elke dag door een daily. En speelt daarnaast ook erg tof. Heb je zelfs later de mogelijkheid om toch te dpsen of te tanken. Paladin kan inderdaad ookquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Xetran het volgende:
Wat is een beetje leuk om te spelen en vooral makkelijk om te levelen? Zoek het liefst een healer eigenlijk, maar ik heb geen idee meer
sommige tameable creatures spawnen in verschillende kleuren en behielden deze eigenschap na het temmen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
PTR patchnotes 5.2.
•Pets whose color schemes change each time they are summoned have returned. Older pets with this behavior now have it back, as well as some newcomers.
Iemand enig idee welke pets hiertoe behoren? Change color elke keer dat ze summoned worden? hmm
oke, ik heb atm bijna 400 pets maar kon me zo geen verkleurende voor de geest halen. Nu heb ik ook niet altijd een pet naast me en ook niet de meest gewone pets. hoop dat ze er weer een verschillend aantal ingame brengen want het lijkt me wel tof.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sommige tameable creaters spawnen in verschillende kleuren en behielden deze eigenschap na het temmen.
Een kever (jeweled scarab) uit halls of origination bijvoorbeeld (welke ik toevallig ook heb) , kan in 4 verschillende kleuren tevoorschijn komen.
stampede met stampede glyph levert dan bijvoorbeeld wel verschillend gekleurde pets op. of een dungeon ingaan etc kan je ook weer een andere kleur opleveren. Niet nuttig, wel grappig.
wow-petopia had er een lijst van, maar deze verwijderd met na 5.0.4. Zal wel niet lang duren voor deze weer terugkomt nu.
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter petsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
oke, ik heb atm bijna 400 pets maar kon me zo geen verkleurende voor de geest halen. Nu heb ik ook niet altijd een pet naast me en ook niet de meest gewone pets. hoop dat ze er weer een verschillend aantal ingame brengen want het lijkt me wel tof.
En dit dan niet alleen bij de "knullige' pets zoals een kevertje of een muis ofzo maar bij de pets waarmee je mensen ook echt ziet lopen.
dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter pets.
verklaart een hoop. En saai... wy alleen hunter petsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter pets.
omdat die er echt toe doen, die companion miniatuurzooi ziet toch niemandquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
verklaart een hoop. En saai... wy alleen hunter pets
maar die "companion minituurzooi" is wel het gene wat iedereen verzameld.. tis nou niet zo dat hunterpets DE verzamelobjecten zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
omdat die er echt toe doen, die companion miniatuurzooi ziet toch niemand
duidelijk nog nooit op petopia geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
maar die "companion minituurzooi" is wel het gene wat iedereen verzameld.. tis nou niet zo dat hunterpets DE verzamelobjecten zijn.
Zou wel nice zijn als je je hunterpets ook "put in cage" kunt doen om te sellen
heb ook geen hunterquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit op petopia geweest
heb blood dk levellen zelf als makkelijker ervaren: niet nadenken, alles pullen en nooit dood gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Kingleon het volgende:
Makkelijkst om te levelen zijn hunter en een warlock. Pull maar en laat je pet alle klappen opvangen.
Paladin is ook redelijk makkelijk
focus>>mana @ hunter.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ook geen hunter(niet meer althans)
Sinds focusop hunters
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
focus>>mana @ hunter.
casterresource gebruiken maar nooit een shadowpriest in je groep toegewezen krijgen./sunwell-trauma
Aspect of the viper. 4 schoten en je mana was weer vol. Mana huntersquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.
rare stuff ma nigga, loop er al jaren en ik heb nog nooit langer dan een uur moeten wachten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
http://www.gamecard.nu/ kijk in sinds ik dat bij Randyrun paar keer gehad had. Nu hier 1x bij besteld en was binnen 2 minuten binnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
Daar begint onze GM ook beetje handje van te krijgen laatste tijd. Accepten en dan 10min voor de raid decline omdat die geen zin heeft of moe is of iets.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Wij zouden gisteren verder gaan op elegon, maar onze raid leader was er niet![]()
(Oke, hij woont in Cairo wat sowieso al een andere tijdzone is, en hij is op maandag pas laat klaar op de universiteit, maar dan nog)
Trollbane is ook al zo'n drama. Hoop ook op een gratis transferquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef Kingleon het volgende:
Ik hoor heel veel geklaag over lege servers. Op 2 servers waar ik chars op heb ook al. Tallnivarr en Anachronos horde side. ik denk dat Blizzard echt snel iets moet gaan doen anders lopen er mensen weg. Ik heb nu 2 faction changes gedaan. Kost me weer 50 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |