Druidquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Xetran het volgende:
Wat is een beetje leuk om te spelen en vooral makkelijk om te levelen? Zoek het liefst een healer eigenlijk, maar ik heb geen idee meer
Heb ik al drie expansions gespeeld ofzo, dus zoek het liefst iets nieuws en een healer of leuke dps. Een hunter heb ik niet op level 80 helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 01:33 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Druid? Vind ik zelf wel snel lvlen. Of hunter
Ik heb wel een 80 hunter maar ben vergeten hoe ik ermee moet vechten omdat ik mijn warrior van 1 naar 87 nu heb gelvld in 1xquote:Op maandag 28 januari 2013 01:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb ik al drie expansions gespeeld ofzo, dus zoek het liefst iets nieuws en een healer of leuke dps. Een hunter heb ik niet op level 80 helaas
Dan moet je denk ik voor een pala gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 01:45 schreef Xetran het volgende:
Is dat een beetje te levelen dan? Speel nu death knight en ik maai alles in twee seconde neer, zoek het liefst naar iets vergelijkbaars.
Nog erger, op 76 krijg je pas mind searquote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik voor een pala gaanPriest lvld niet snel. DK heeft bloodboil die wel lekkere damage doet. Priest krijgt pas op 71 een AoE.
Ik heb een mistweaver monk geleveld, en dat ging opzich best wel vlug, mede door die 50% level speed buff die je elke 10 levels krijgt + elke dag door een daily. En speelt daarnaast ook erg tof. Heb je zelfs later de mogelijkheid om toch te dpsen of te tanken. Paladin kan inderdaad ookquote:Op maandag 28 januari 2013 01:06 schreef Xetran het volgende:
Wat is een beetje leuk om te spelen en vooral makkelijk om te levelen? Zoek het liefst een healer eigenlijk, maar ik heb geen idee meer
sommige tameable creatures spawnen in verschillende kleuren en behielden deze eigenschap na het temmen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
PTR patchnotes 5.2.
•Pets whose color schemes change each time they are summoned have returned. Older pets with this behavior now have it back, as well as some newcomers.
Iemand enig idee welke pets hiertoe behoren? Change color elke keer dat ze summoned worden? hmm
oke, ik heb atm bijna 400 pets maar kon me zo geen verkleurende voor de geest halen. Nu heb ik ook niet altijd een pet naast me en ook niet de meest gewone pets. hoop dat ze er weer een verschillend aantal ingame brengen want het lijkt me wel tof.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sommige tameable creaters spawnen in verschillende kleuren en behielden deze eigenschap na het temmen.
Een kever (jeweled scarab) uit halls of origination bijvoorbeeld (welke ik toevallig ook heb) , kan in 4 verschillende kleuren tevoorschijn komen.
stampede met stampede glyph levert dan bijvoorbeeld wel verschillend gekleurde pets op. of een dungeon ingaan etc kan je ook weer een andere kleur opleveren. Niet nuttig, wel grappig.
wow-petopia had er een lijst van, maar deze verwijderd met na 5.0.4. Zal wel niet lang duren voor deze weer terugkomt nu.
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter petsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
oke, ik heb atm bijna 400 pets maar kon me zo geen verkleurende voor de geest halen. Nu heb ik ook niet altijd een pet naast me en ook niet de meest gewone pets. hoop dat ze er weer een verschillend aantal ingame brengen want het lijkt me wel tof.
En dit dan niet alleen bij de "knullige' pets zoals een kevertje of een muis ofzo maar bij de pets waarmee je mensen ook echt ziet lopen.
dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter pets.
verklaart een hoop. En saai... wy alleen hunter petsquote:Op maandag 28 januari 2013 11:54 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om de companion/battle pets, maar om hunter pets.
omdat die er echt toe doen, die companion miniatuurzooi ziet toch niemandquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
verklaart een hoop. En saai... wy alleen hunter pets
maar die "companion minituurzooi" is wel het gene wat iedereen verzameld.. tis nou niet zo dat hunterpets DE verzamelobjecten zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
omdat die er echt toe doen, die companion miniatuurzooi ziet toch niemand
duidelijk nog nooit op petopia geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
maar die "companion minituurzooi" is wel het gene wat iedereen verzameld.. tis nou niet zo dat hunterpets DE verzamelobjecten zijn.
Zou wel nice zijn als je je hunterpets ook "put in cage" kunt doen om te sellen
heb ook geen hunterquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
duidelijk nog nooit op petopia geweest
heb blood dk levellen zelf als makkelijker ervaren: niet nadenken, alles pullen en nooit dood gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Kingleon het volgende:
Makkelijkst om te levelen zijn hunter en een warlock. Pull maar en laat je pet alle klappen opvangen.
Paladin is ook redelijk makkelijk
focus>>mana @ hunter.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:05 schreef Olment het volgende:
[..]
heb ook geen hunter(niet meer althans)
Sinds focusop hunters
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
focus>>mana @ hunter.
casterresource gebruiken maar nooit een shadowpriest in je groep toegewezen krijgen./sunwell-trauma
Aspect of the viper. 4 schoten en je mana was weer vol. Mana huntersquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en levellen terwijl je alleen maar leather gear met agility krijgt een constant OOM bent.
rare stuff ma nigga, loop er al jaren en ik heb nog nooit langer dan een uur moeten wachten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
http://www.gamecard.nu/ kijk in sinds ik dat bij Randyrun paar keer gehad had. Nu hier 1x bij besteld en was binnen 2 minuten binnen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef SilentHunterNL het volgende:
Ik bestel nooit meer bij RandyRun -_-
Cata cd key was binnen 2 minuten geleverd, dat was mooi.
MoP cd key gister 3 uur moeten wachten en nu wacht ik weer op gametime.
Daar begint onze GM ook beetje handje van te krijgen laatste tijd. Accepten en dan 10min voor de raid decline omdat die geen zin heeft of moe is of iets.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:45 schreef lifeblind het volgende:
Wij zouden gisteren verder gaan op elegon, maar onze raid leader was er niet![]()
(Oke, hij woont in Cairo wat sowieso al een andere tijdzone is, en hij is op maandag pas laat klaar op de universiteit, maar dan nog)
Trollbane is ook al zo'n drama. Hoop ook op een gratis transferquote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:51 schreef Kingleon het volgende:
Ik hoor heel veel geklaag over lege servers. Op 2 servers waar ik chars op heb ook al. Tallnivarr en Anachronos horde side. ik denk dat Blizzard echt snel iets moet gaan doen anders lopen er mensen weg. Ik heb nu 2 faction changes gedaan. Kost me weer 50 euro.
van zon mogu chest tog. Heb helaas alleen dat blauwe rep item 3x gehad. Kameraad van mij 3x die epic en 2x de blauwe xDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag een meevaller bij de dailies van Golden Lotus. Een mob dropte een key ( naam even kwijt wat voor key precies ) en in de chest zaten 2 rep boosters ( 385 + 185 ), erg handigEn een archievment ook nog eens!
Nice ^^quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef Olment het volgende:
[..]
van zon mogu chest tog. Heb helaas alleen dat blauwe rep item 3x gehad. Kameraad van mij 3x die epic en 2x de blauwe xD
Hij was 2 dagen eerder klaar
Doen zeker niet aan (vrijwel) pure socials? Dat andere guild waar ik ook was gaan kijken is ondertussen nog dooier dan het oude guild...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk een raidguild gevonden. 2 avonden per week, maandag en donderdag, casual opzet, maar wel serieus in de raids. Precies wat ik zoek.
Enige probleem is dat er al 2 priests zijn, dus ik join waarschijnlijk op m'n DK die gisteren 90 is geworden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Doen zeker niet aan (vrijwel) pure socials? Dat andere guild waar ik ook was gaan kijken is ondertussen nog dooier dan het oude guild...
Oude was Die Laughing. De niet al te spectaculaire overgang deed me bij Surreal belanden. Waar sap nu zit weet ik eigenlijk niet.quote:
Guild heb ik al gevonden, casual wel, maar best vaak guildruns. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben alle levels tank geweest maar ook dat wordt saai en meestal ook irritant. Ninjapullers, pets met growl, slackers, healers die ineens leaven, dps'ers die needen op tankgear als je voor de 28e x die run doet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:10 schreef Xetran het volgende:
Tanken is in ieder geval echt de moeite waard en word niet snel saai. Wel vind ik het maar moeilijk om in mijn heroic gear als tank een guild te vinden, omdat de meesten al diep in pandaria zitten terwijl ik net begin. Hopelijk ben je hier wat mee
dat ninjapullen gaat niet veranderen dus wen er maar aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Guild heb ik al gevonden, casual wel, maar best vaak guildruns. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben alle levels tank geweest maar ook dat wordt saai en meestal ook irritant. Ninjapullers, pets met growl, slackers, healers die ineens leaven, dps'ers die needen op tankgear als je voor de 28e x die run doet.
Mwahquote:Op woensdag 30 januari 2013 04:12 schreef Xetran het volgende:
Krijg morgen trouwens mijn eerste raid invite als het goed is. Is het lezen van tactics er nog bij? Ik heb de raid finder MSV bosses gewoon gedaan, is wat daar gebeurt ongeveer gelijk, of toch niet?
Hahahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:58 schreef Blistering het volgende:
WoensdagLekker alle vanity stuff doen nu.
damn je bent er vroeg bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef Blistering het volgende:
Hihi, ik doe momenteel ook ff BT. BWL/Kara/Onyxia/MC alweer gedaan
mwa, bij ons gaat die uit MC voor 200-350g each, AQ40 rond de 400-600g. BWL 2k en Naxx 3k ofzo..quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ook voor de pets!En die dan proberen te verkopen voor wat gold!
Ik trade ze ook weer. Via EU Forum zit een topic waar mensen pets uitwisselen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
mwa, bij ons gaat die uit MC voor 200-350g each, AQ40 rond de 400-600g. BWL 2k en Naxx 3k ofzo..
Niet echt waard in mijn ogen om te farmen voor cashies.
Doe ze op het moment wel nog ivm missende voor Raiding with Leashes
Succes!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:07 schreef Blistering het volgende:
Nou, Illidan time. Lucky song opzetten en hope for the best
Vorige week de verkeerde glaive, hopelijk nu de goeie
GRATZ.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:12 schreef Blistering het volgende:
Geen glaive, maar wel EINDELIJK m'n shieldDie heb ik serieus in 30 runs ook niet gezien, dus ik ben blij man! /Martinavoice
Hmm, ik heb nu 4 glaives zien droppen waarvan 3 offhands op m'n warrior en 1 mainhand op m'n DK. Maar die shield, die heb ik hooguit 3x gezien, waarvan nu dus 1x op m'n warriorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef Olment het volgende:
[..]
GRATZ.
Heb shield nou 1x gehad en die awesome leather helm 3x. Helaas nog geen enkele glaive:(
Wat is jouw class en spec? Ik heb eigenlijk nog nooit was ge-solod omdat ik low level was maar wil het nou wel is gaan proberen met een prot warrior. Ik heb dus niet echt veel AoE of zal ik ipv Shockwave die Blade Whirlwind kiezen als talent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nu 4 glaives zien droppen waarvan 3 offhands op m'n warrior en 1 mainhand op m'n DK. Maar die shield, die heb ik hooguit 3x gezien, waarvan nu dus 1x op m'n warrior
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Seleena/simplequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wat is jouw class en spec? Ik heb eigenlijk nog nooit was ge-solod omdat ik low level was maar wil het nou wel is gaan proberen met een prot warrior. Ik heb dus niet echt veel AoE of zal ik ipv Shockwave die Blade Whirlwind kiezen als talent.
Second Wind heb ik sinds het begin al. Heeft me heel erg vaak geholpenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Seleena/simple
Dit is m'n armoryMeeste doe ik gewoon als fury in dps gear. Je moet de second wind talent nemen dan, aangezien de meeste bosses je toch niet doodkrijgen < 35%.
Alleen voor zul gurub ga ik prot, want panther boss is niet te doen anders
Ik doe de meeste runs voor de mounts. BT voor de glaive, BWL voor tier 2 en MC voor m'n laatste bindingquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Second Wind heb ik sinds het begin al. Heeft me heel erg vaak geholpen
En jij doet de runs voor de transmorgs enzo?
Er valt op mijn server niet echt veel gold te verdienen met mining/skinning etc dus zoek een beetje een manier om enigsinds beetje snel gold te verdienen.
PS: Ik kan je armory nu niet bekijken, is op 1 of andere manier geblockt waar ik nu ben
Je wilt zeggen dat je in 4 terrace runs, 2 x een sha touched weapon gekregen hebt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Seleena/simple
Dit is m'n armoryMeeste doe ik gewoon als fury in dps gear. Je moet de second wind talent nemen dan, aangezien de meeste bosses je toch niet doodkrijgen < 35%.
Alleen voor zul gurub ga ik prot, want panther boss is niet te doen anders
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je in 4 terrace runs, 2 x een sha touched weapon gekregen hebt?![]()
Ik heb na 11 keer nog steeds niks
ik gebruik bagnon en altoholic voor items/gold te zien. Shared realmwide en kijkt ook in guildbanks enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb net adibags geinstalleerd. Fijne addon, alleen wat ik mis is dat je kunt zien hoeveel gold je serverwide hebt. Is daar een manier voor?
Bagnon shared bij mij altijd gold al. misschien een optie ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:52 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, ik gebruikte tot net ook altijd bagnon, maar heb adibags er nu naast draaien. Werkt prima voor o.a. die item tooltips om te zien of je dat ook op alts hebt. Alleen het gold werkt niet helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |