Daamn,, dit soort grapjes werk ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zat me net toch met een noob priest in de dungeon ( 2e dungeon die je kan doen in Pandaria, die tempel ). Ik joinde hem op het moment dat de 1e boss al dood was en ze bij de 2e waren ( die 2 bosses die je een voor een moet mollen ). Wat doet de priest? Hij/zij healt niemand. En vervolgens? Zichzelf healen en heeeel langzaam dps doen op de bosses. Na zeker 10 minuten ging de rest van de party weg, ik bleef wel ( had geen zin om weer 20/30 minuten in de queue te gaan staan voor random dungeon ).
Na verschillende keren gevraagd te hebben dood te gaan weigerde hij te luisteren. In de tijd ( ongeveer 30-35 minuten ) die hij nodig had om die bosses te mollen zijn er zeker 3 nieuwe groups bijgekomen die allemaal weer weggingen op het moment dat ze doorhadden dat ze de dungeon niet in konden omdat ze bezig was met combat. En ze riep alleen maar dat ze het wel kon en of ik in haar geloofde, etc. Ze bracht me wel weer tot leven nadien gelukkig. Vervolgens joinen er 3 anderen. Gaat ze opscheppen over hoe geweldig ze wel niet was ( in caps ), en vervolgens zegt ze bye en vertrekt ze ^^
Als de rest al geleaved is weet ik niet of je nog kunt kicken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo de dungeon leaven? Je kunt toch gewoon een vote to kick doen? Als er maar 1 rotte appel is, heb je het probleem zo opgelost.
Klopt. als tank is je dungeon queue zo goed als instant. Healer is ook niet zo heel lang wachten maar als dps wacht je al gauw 15-30min op je queue. Als je dan een halve dungeon queue'd met mensen die wat liggen aan te kloten is het behoorlijk kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:18 schreef Chevalric het volgende:
Nee, logisch, maar daarvoor kan het toch? Maar als 3 van de 5 weggaan vanwege de acties van 1 speler, dan blijf ik ook niet hangen. Maar goed, als tank heb ik niet veel te klagen over LFD wachttijden.
dat gaat niet tijdens een gevechtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Chevalric het volgende:
Hoezo de dungeon leaven? Je kunt toch gewoon een vote to kick doen? Als er maar 1 rotte appel is, heb je het probleem zo opgelost.
Zo herkenbaar, of een Arms Warrior die gaat tanken en ik ben dan de healer die om de 0,5 seconde moet healenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zat me net toch met een noob priest in de dungeon ( 2e dungeon die je kan doen in Pandaria, die tempel ). Ik joinde hem op het moment dat de 1e boss al dood was en ze bij de 2e waren ( die 2 bosses die je een voor een moet mollen ). Wat doet de priest? Hij/zij healt niemand. En vervolgens? Zichzelf healen en heeeel langzaam dps doen op de bosses. Na zeker 10 minuten ging de rest van de party weg, ik bleef wel ( had geen zin om weer 20/30 minuten in de queue te gaan staan voor random dungeon ).
Na verschillende keren gevraagd te hebben dood te gaan weigerde hij te luisteren. In de tijd ( ongeveer 30-35 minuten ) die hij nodig had om die bosses te mollen zijn er zeker 3 nieuwe groups bijgekomen die allemaal weer weggingen op het moment dat ze doorhadden dat ze de dungeon niet in konden omdat ze bezig was met combat. En ze riep alleen maar dat ze het wel kon en of ik in haar geloofde, etc. Ze bracht me wel weer tot leven nadien gelukkig. Vervolgens joinen er 3 anderen. Gaat ze opscheppen over hoe geweldig ze wel niet was ( in caps ), en vervolgens zegt ze bye en vertrekt ze ^^
Als de "normale" tank slacked als een gek dan heb ik hier wel vrede mee. Maar als het een ninjapuller is dan heeft hij een beperkt aantal healing wat ik hem geef.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, of een Arms Warrior die gaat tanken en ik ben dan de healer die om de 0,5 seconde moet healen
ooow.. kom ik gelukkig zo goed als niet tegen (ff afkloppen)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef Sapstengel het volgende:
ik denk dat hij arms warriors bedoelt die ook echt als tank in de queue gaan. Ben ik ook regelmatig tegengekomen.
hmm, blauw kistje.. ik krijg meestal niks van dungeons kwa extra loot. Of het moet een scenario zijn geweeest.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef Omega het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is waarom ik als elemental Shaman een agility belt krijg na een dungeon (in zo een blauw kistje), ik dacht dat die juist altijd naar je huidige spec gaat (mijn OS is trouwens healer, dus ook geen agility nodig).
En van ilvl429 naar 463 zou wel een mooie upgrade zijn voor deze alt
Rest was al geleaved, en vote to kick werkte niet op die gast omdat hij in combat was. Erg fijn dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:10 schreef Chevalric het volgende:
Dat ken ik inderdaad ook als ik speel met m'n monk ( dungeon van gister was op mn mage die nog aan het levelen is ). Een tank die in dps spec gaat tanken en dan klaagt dat hij teveel damage krijgt --> ik doe zogenaamd m'n werk niet. Of ik moet iemand spam healen omdat die veel te weinig armor heeft ( wegens verkeerde spec ) en als ik dan roep dat ik oom ben ( al gebeurd dat de laatste dagen wat minder door iets betere gear ) gaan ze gewoon door ( en whipen ze vervolgens om dan mij de schuld te geven ) of ze zeiken dat ik nooit oom kan rakenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, of een Arms Warrior die gaat tanken en ik ben dan de healer die om de 0,5 seconde moet healen
Sorry je hebt helemaal gelijk na een scenario.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm, blauw kistje.. ik krijg meestal niks van dungeons kwa extra loot. Of het moet een scenario zijn geweeest.
Ik weet van dungeons en quests en RF krijg je idd de gear van je spec, maar bij scenario's heb ik het (volgens mij) ook wel eens meegemaakt dat ik een random agility item kreeg tewijl ik resto/ele ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Omega het volgende:
[..]
Sorry je hebt helemaal gelijk na een scenario.
Het was net weer zo verquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rest was al geleaved, en vote to kick werkte niet op die gast omdat hij in combat was. Erg fijn dus.
[..]
Dat ken ik inderdaad ook als ik speel met m'n monk ( dungeon van gister was op mn mage die nog aan het levelen is ). Een tank die in dps spec gaat tanken en dan klaagt dat hij teveel damage krijgt --> ik doe zogenaamd m'n werk niet. Of ik moet iemand spam healen omdat die veel te weinig armor heeft ( wegens verkeerde spec ) en als ik dan roep dat ik oom ben ( al gebeurd dat de laatste dagen wat minder door iets betere gear ) gaan ze gewoon door ( en whipen ze vervolgens om dan mij de schuld te geven ) of ze zeiken dat ik nooit oom kan raken
Achja, merendeel van de dungeons gaat altijd wel goed. Zitten soms gewoon rare mensen tussen xD
Nee, serieus, je hebt echt kinderen die spelen en die het sociale niet zo goed begrijpen en hun char eigenlijk ook niet en gewoon oprecht lol hebben. Die snappen waarschijnlijk niet eens waarom ze dan gekicked wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:01 schreef Olment het volgende:
Daamn,, dit soort grapjes werk ik niet aan mee.
voel me dan genoodzaakt om toch de dungeon te leaven. Snap niet dat er mensen zijn die dit doen en "leuk" vinden.
True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, serieus, je hebt echt kinderen die spelen en die het sociale niet zo goed begrijpen en hun char eigenlijk ook niet en gewoon oprecht lol hebben. Die snappen waarschijnlijk niet eens waarom ze dan gekicked worden
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Olment het volgende:
True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.
Ik zou mijn kind ook geen FPS laten spelen als die nog zo jong is.
Gekke dingen of domme dingen kan ik tot op een zekere hoogte ook hebben. Als ik zie dat iemand bv de hele tijd hexed/sheeped targets eruit haalt dan zeg ik er wat van.. Dit doe ik een aantal keeer, maar op een gegeven moment ben ik het beu,, CC'en niet voor niks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
en precies om deze reden hebben we een fairly pro healer uit het raidteam gezet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Van die mensen die zichzelf heel erg geweldig vinden en anderen steeds uitschelden: dáár kan ik dus echt niet tegen hè. Dat is ook een vote to kickMaakt me geen reet uit of je dan goed bent of niet en of je dan een tank bent of niet
Iedereen ( inclusief ik zelf ) maakt foutjes en ik kick mensen dan ook niet snel ; zelfs als we een tank hebben in dps spec of iets als dat. Ik geef dan ook liever aanwijzingen. Maar je hebt bepaalde mensen ( zoals die Priest gister ) die zelfs na vriendelijke aanwijzingen zich vervelend opstellen, en dan heb ik wel de neiging om een kick voor te stellen jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste ouders hebben echt geen idee wàt hun kind precies speelt. Helaas. Zolang iemand niet een complete klootzak is (mensen uitschelden, kleineren oid), hou ik altijd in mijn achterhoofd dat het een kind kan zijn als ik iemand gekke of domme dingen zie doen. Ik kick alleen bij onacceptabel gedrag. Slecht spelen is bij mij (in een heroic althans) geen onacceptabel gedrag. Dan geef ik liever aanwijzingen om te helpen dan dat ik vote to kick aanklik.
hehe, een van onze GMs laat haar zoontje ook spelen. Jochie is 8 jaar en helemaal gek van WoW. Hij kan de hele map van Throne of Thunders al tekenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Olment het volgende:
[..]
True, maar ik vind dat als het echt een jochie is van jaar of 8-9 dat het 'probleem" bij de ouders ligt en die moeten kijken wat voor spel ze hun kind laten spelen.
Ik zou mijn kind ook geen FPS laten spelen als die nog zo jong is.
Kijk, dit soort dingen vind ik wel bij die leeftijd passen. Maar dungeons runnen.... Nope...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dochtertje van een guildie van mij vond het helemaal geweldig om te minen en vissen. Meisje was 7 jaar oud ofzo. Zij blij dat ze het spel kon spelen, hij blij dat hij niet zelf hoefte te vissen.
DAAAMN lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:03 schreef cherrycoke het volgende:
[Glory of the Cataclysmic raider]
[Glory of the Firelands Raider]
[Glory of the Dragon Soul Raider]
[Glory of the Icecrown Raider (25 player)]
[Glory of the Ulduar Raider (25 player)]
en dat alles vanavond met guild start @ 8 uur tot alles is gedaan (hardcore)
Mwa, de keren dat ik healde in LFR slacke ik over het algemeen ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net voor eerste keer LFR gedaan, Mogu'shan Vaults, ik vreesde dat ik ver onder het gemiddelde niveau zou healen omdat m'n gear nog niet helemaal geweldig was, maar ik stond op overall data gewoon #2 van de 6 healers. Zegt misschien meer over hen, maar oke
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logischquote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:25 schreef SilentHunterNL het volgende:
Mede dankzij wow gestopt met roken
Btw, ik vind cata echt een klote uitbreiding, vanmiddag gekocht maar vind er niks aan. Nog maar 1 lvl up gelukkig.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmequote:Op zaterdag 26 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
maar je hebt dus niks van cata gezien maar je vind het wel klote? dat is logisch
Je kan natuurlijk ook na 1 lvl omhoog naar het volgende gebied vertrekken, je hoeft niet onder water te blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmeMaar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
Je hoeft niet eens onder water te gaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmeMaar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
Cata zones waren tenminste nog wat afwisselend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. vond zelf cata ook de minste. De eerste drie raids waren wel leuk. BoT enz. En natuurlijk dat de hele wereld anders werd een met vliegen overal. Maar vond de zones matig en jammer dat het geen apart continent was.
Waarom zit je dan in hemelsnaam 3 lvls lang in 1 zone? Je hebt zelfs twee beginzones voor 80-81...Daarna kan je zeker per level naar een geheel ander plekje?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |