Cata zones waren tenminste nog wat afwisselend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. vond zelf cata ook de minste. De eerste drie raids waren wel leuk. BoT enz. En natuurlijk dat de hele wereld anders werd een met vliegen overal. Maar vond de zones matig en jammer dat het geen apart continent was.
Waarom zit je dan in hemelsnaam 3 lvls lang in 1 zone? Je hebt zelfs twee beginzones voor 80-81...Daarna kan je zeker per level naar een geheel ander plekje?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je 3 lvls achter elkaar onder water zit wek je bij mij niet echt veel enthousiasmeMaar nee ik vind het niet echt iets hebben. Beetje saai ook en hele tijd hetzelfde.
Snapte helemaal niks van die zone en wist ook niet hoe ik weg kwam want me hs stond al ingesteld op daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:29 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Tjah, als je het niet leuk vond daar, dan ga je toch naar de volgende plek?
En je hebt geen google of zo ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:31 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Snapte helemaal niks van die zone en wist ook niet hoe ik weg kwam want me hs stond al ingesteld op daar
Doe ik ook altijd ja. Eerst Hyjal en dungeons tot ik 83 ben, dan Uldum en op 84 de andere dungeons en begin van de Twilight Highlands questline.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met beide karakters heb ik alleen Mount Hyjal helemaal afgemaakt en Uldum voor de helft. En dat alleen al maakte me 85 met beide karakters. Niks gezien van de rest van Cata.
Panda zones vind ik opzich wel prima, maar het lijkt inderdaad wel enorm veel op elkaar.
Twilight heb ik nog geen enkele quest van gedaan. Doe idd ook Hyjal en dungeons tot 83, maar alleen de quests in Hyjal maken me al 83,5. Dan even Uldum de helft, en dan ben ik al 85 zonder dungeons. Heb wel altijd geleveld met blooms tot 85.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd ja. Eerst Hyjal en dungeons tot ik 83 ben, dan Uldum en op 84 de andere dungeons en begin van de Twilight Highlands questline.
Wat wil je weten dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jammer dat hier alleen over high level dingen wordt gepraat, speel zelf nog redelijk laag en snap er de ballen van..
Die tijd is ook veel mooier johquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jammer dat hier alleen over high level dingen wordt gepraat, speel zelf nog redelijk laag en snap er de ballen van..
Niks hoorr, maar leuk me leuker als er ook wat lowbees waren die in de zelfde stukken als mij zaten.quote:
Meeste hier spelen denk ik ook al een flink aantal jaar. Anders gewoon wat inbrengen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Niks hoorr, maar leuk me leuker als er ook wat lowbees waren die in de zelfde stukken als mij zaten.
M'n mage is nu 89, en dus bijna 90. Ik heb al een priest en een druid klaar staan op level 5 / 8 , met heirlblooms om die daarna te levelen ^^ dus dan kom ik ook wel in die gebieden weer. Daarnaast heb ik ze zo vaak gedaan..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:23 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Niks hoorr, maar leuk me leuker als er ook wat lowbees waren die in de zelfde stukken als mij zaten.
blizz zecht zelf het spel gaat vooruit en niet achteruit. ik zou het zelf niet willen. en ja ik heb vanilla gespeeldquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef zerokil het volgende:
Is er nog een kans aanwezig dat Blizzard een Vanilla server gaat maken?
Same. Spel is nooit meer van dezelfde kwaliteit geweest als het had bij Vanilla. Maar ik snap Blizz wel dat ze vooruit willen gaan met het spel. Wellicht zou het spel nu enorm saai zijn geworden als level 60 nog steeds het maximum level was en er geen grote raids bij waren gekomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop het wel, maar acht de kans nihil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |