Mjah, stond ook bij de payment, dat ik niet op die character mag inloggen als de transfer bezig is!quote:Op zondag 27 januari 2013 10:46 schreef Xetran het volgende:
nee, server change als je ingelegd bent dat is nog nooit mogelijk geweest. Geen idee of ik die knop had, maar ik had hem op pending staan en afgewacht. en in die tijd moet je dus ook niet inloggen, dat is wat ik bedoelde
Nu je het zegt, volgens mij had ik mijn ideal informatie ingevoerd maar kreeg ik verder ook geen melding om te betaling of zo. Er was in ieder geval iets vreemds mee aan de hand ja.
Hoe lang duurder het ongeveer bij jou? Die transfers? Hij staat vooralsnog op Queued/Pending hier.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:55 schreef Blistering het volgende:
Komt wel goed, gewoon geduld hebben. Ik heb 14 server transfers gedaan, en er is nog nooit wat mis gegaan. Maar inderdaad, niet inloggen tussendoor.
Gratz, hoelang deed je over zoiets? Golden Lotus gaat al zo traag, rond de 1k per dag, pffquote:Op zondag 27 januari 2013 10:58 schreef Blistering het volgende:
Dat lag er heel erg aan wanneer ik het deed. Het langste dat het heeft geduurd is 2,5 uur ofzo. Maar vaak binnen 30 minuten wel.
edit: Yay exalted met Shado-pan! Mooie tijgertjes erbij
Golden Lotus vond ik ook het kutste, omdat het zoveel dailies waren iedere dag. Maar zodra je revered hit gaat het 2x zo snel, en dat is wel relaxed. Shado-pan heeft niet eens zo heel lang geduurd eigenlijk. Als je gewoon met levellen al heel Townlong hebt gedaan, ben je sowieso al honored. Moet je nog ff tot revered, en dan krijg je die 2x rep boost via zo'n commendationquote:Op zondag 27 januari 2013 11:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Gratz, hoelang deed je over zoiets? Golden Lotus gaat al zo traag, rond de 1k per dag, pff
Op Sunstrider is het gezelligquote:Op maandag 28 januari 2013 00:27 schreef lifeblind het volgende:
Hm, 't is op ravenholdt nu zelfs zo erg dat we niet eens meer een raidingteam met onze eigen guild kunnen krijgen, we hebben gelukkig wat mensen kunnen lenen van een andere guid, maar we gaan nu serieus kijken naar een guild transfer... iemand suggesties voor pvp realms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |