Speel zelf al sinds het begin wow en heb in verschillende hardcore raiding guilds gezeten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef cherrycoke het volgende:
DKP points worden meestal abused door de officers niet doen dus
Dit ken ik idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelfs nog een bidding syteem meegemaakt , dat ging helemaal nergens over.
De ene keer ging een item voor 1000 dkp , de andere keer voor 100 omdat niemand hem meer nodig had.
Onderling werden er afspraken gemaakt met bepaalde classes waardoor bijvoorbeeld alle mages niet verder dan 100dkp gingen per item en andere classes soms wel 500/600dkp moesten neer leggen , en dat soort BS.
Ja idd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Dit ken ik idd.
Alleen was het bij ons dat je 1x een bid mocht uitbrengen maar dit moest je whisperen naar de GM (/RL) en hij bepaalde dan aan de hand van wie het hoogste had gebid wie het kreeg. Hier zaten natuurlijk ook dik gaten en haken aan.
Officers kregen elke keer items die ze wonnen via bidden maar niemand (behalve RL) wist hoeveel er geboden was. Dikke vriendjespolitiek.
Iets meer informatie zou tof zijnquote:
Hier moet je wel mee opletten. Kameraad van me had ook dat idee maar degene aan wie hij die wow gaf speelde een week samen en taaide hem daarna af.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef Xetran het volgende:
Ik ging er niet vanuit dat iemand interesse zou hebben, dus zodoende.![]()
Ik heb elke dag wel tijd, maakt niet zozeer uit wanneer want ik kan mij er op aanpassen. 2x/week draai ik nachtdienst vanaf 10u. Idee was dat ik diegene in kwestie.een een kopie van WoW voorzie op mijn kosten en dat we dan één character naar 80 halen en eentje granten.
Kom naar Silvermoon, kan ik je weer lastig vallen als je weer eens op de SW fountain staat te AFK'en.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Niet dus, want Bloodfeather is helemaal dood. Daarom verhuizen we ook!Je kan al vrijwel geen extra DPS vinden voor een raid. Maar die tank WILT gewoon GAAN, dus dit weekend gaat hij ook!
Anyways! Aangezien ik dan bijna niet meer op Bloodfeather te vinden ben. Even wat geld van me horde verbruikt! Toxic Wasteling gekocht!Die had ik nog niet! Unique Companion Nr. 467!
Moet ook nog ff 8K uitgeven op mijn Ally, maar aangezien er op de alliance side niet veel op de AH staat!Effe uitzoeken dan maar!
of ie goed is maakt niet uit, als ie er maar awesome uitziet!. glyphed CL met mastery/talent proc = 10 kansen op zo'n hit. Dat moet er gewoon tof uitzienquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
Damn, de 4set bonus van de t15 elemental shaman is wel nice..
The cooldown of your Ascendance is reduced by 1 sec each time you cast Lava Burst.
de 2set bonus is ietsie minder:
Your Lightning Bolt, Chain Lighting, and Lava Beam hits have a 10% chance to cause a Lightning Strike at the targets location, dealing 64750 to 75250 Nature damage divided among all non-crowd controlled targets within 0 yards.
Dus 0y? das nie zo ver
haha, ja klopt. Alleen maak ik me wel zorgen om de AOE damage die spread wordt over all non-crowd controlled targets binnen 0 yard.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ie goed is maakt niet uit, als ie er maar awesome uitziet!. glyphed CL met mastery/talent proc = 10 kansen op zo'n hit. Dat moet er gewoon tof uitzien
Je hebt Sha of Anger (40m raid), die ene in Kun Lai Summit. En je hebt Sha of Fear in Terrace of Endless Spring.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
De vorige keer dat ik Sha deed dropte hij voor mij enkel een quest item waarmee ik shoes kon krijgen. En iemand zei tegen me dat hij echt alleen maar schoenen dropt. Hier lees ik het dus weer anders. Wat is er nu dus correct?
Tegelijk nee, maar je kan wel net zoals elke andere baas in een raid de encouter nog een keer doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kreeg een pvp belt, en met m'n coin kreeg ik iets van 34 gold..achja, die belt was alsnog beter dan degene die ik had, en wat gold is altijd welkom. Had wel gehoopt op een extra item. Kun je bij zulke events meerdere coins inzetten? Volgens mij niet, toch?
Ah, thanksquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Tegelijk nee, maar je kan wel net zoals elke andere baas in een raid de encouter nog een keer doen.
ookal heb je geen recht op loot, kan je d.m.v. een coin alsnog loot krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |