Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
Die heeft toch veel meer met Nederland. Douglas is alleen Nederlander geworden zodat hij makkelijker naar het buitenland kon en voor oranje kon spelen, net als dat Kalou dat wou toen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.
Waarom op termijn? Stagneert al jaren op hetzelfde matige niveau. Mathijsen is evengoed op een hoog niveau niet goed genoeg meer, daar niet van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.
De beweegredenen zijn dubieus ja, maar als je hem dan toch kan gebruiken, zou ik het doen. Het is wel een lastig geval inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft toch veel meer met Nederland. Douglas is alleen Nederlander geworden zodat hij makkelijker naar het buitenland kon en voor oranje kon spelen, net als dat Kalou dat wou toen.
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Douglas speelt nu goed hoor, vind ik. Ik heb het gevoel dat Douglas op een hoger niveau goed mee kan, hij moet weg bij Twente. Maar laten we deze discussie hier niet voeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom op termijn? Stagneert al jaren op hetzelfde matige niveau. Mathijsen is evengoed op een hoog niveau niet goed genoeg meer, daar niet van.
Dat ligt vooral aan McClaren eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.
BMI ook niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.
Luuk de Jong ook niet meer oproepen dan?
Ik vind juist wel dat je ze moet oproepen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.
Luuk de Jong ook niet meer oproepen dan?
Was al aan het aanpassen.quote:
quote:Schaken twijfelde: ‘Ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen’
Het had niet veel gescheeld of Feyenoord en Ruben Schaken hadden afgelopen zomer afscheid van elkaar genomen. De dertigjarige buitenspeler, die voor anderhalf miljoen euro had mogen vertrekken uit Rotterdam, kreeg de mogelijkheid om naar Turkije te verkassen en daar flink te gaan verdienen. Trainer Ronald Koeman was er echter verantwoordelijk voor dat Schaken toch bij Feyenoord bleef.
“Er was een Turkse club die het bedrag uit de clausule in mijn contract wilde betalen”, vertelt de vleugelspits aan Voetbal International. “Ik hoefde maar ja te zeggen en ik had in Turkije gespeeld.” Dat deed Schaken uiteindelijk niet, maar tot die beslissing kwam de aanvaller niet zomaar. “Ik heb er wel van wakker gelegen. Thuis heb ik een gezin met drie kinderen en ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen.”
Zijn coach zorgde er uiteindelijk voor dat de transfer niet doorging. “Koeman wilde me per se houden. Ik ging met Feyenoord om tafel en de club was bereid mijn contract open te breken, te verlengen en te verbeteren. Dat was een mooi gebaar”, vindt de tweevoudig Oranje-international, die achteraf van mening is dat hij de juiste keuze heeft gemaakt. “De trainer die mij wilde hebben stond in Turkije na twee maanden op straat, terwijl ik door bij Feyenoord te blijven toch het Nederlands elftal heb gehaald.”
Ach ja, Douglas gaat gewoon fijn een potje kaarten. Ook goed. En kaal issie al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.
Nee hoor Douglas speelt al twee jaar matig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij zoveel krediet heeft.
Maarja, schijnt een rolmodel te zijn voor de jeugdspelers enzo.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.
Klopt inderdaad. Een handsbal in breda en wel een hele mooie kopgoal bij vvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verbaast me trouwens wel hoe weinig uitgoals Pelle heeft
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.
We hebben in uitwedstrijden sowieso maar 12 golazo's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
Prachtige goal in Heerenveen.
In Alkmaar speelde hij trouwens ook gewoon heel goed zonder te scoren.
Dat is wel het voordeel van een spits als Pelle. Die hoeft niet zo nodig 1 op 1 te blijven lopen, nu nog een speler achter hem die wel kan scoren.
was laatst een hele toffe van de kuip met allemaal stoom/rook, als je die in 1920 kan vinden..quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben op zoek naar een toffe Feyenoord gerelateerde achtergrond voor mijn laptop. Resolutie is 1920 * 1080.
Iemand suggesties?
Kan hem niet eens meer vinden. Ik weet welke het isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was laatst een hele toffe van de kuip met allemaal stoom/rook, als je die in 1920 kan vinden..
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wegwezen met die prutser.
Bestuur tegen de muur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Leukquote:Koeman laat weten dat Immers en Mathijsen niet hoeven te vrezen voor hun plek. 'We hebben met deze jongens ook een goede periode gehad' VI
quote:
En als we dan nog de overige Feijenoorders erbij pakken in de vorm van Vlaar en Schaken...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Typisch het volgende:
De Guzman ook al bij Oranje. Gaat hard met het aantal spelers uit de jeugdopleiding die Oranje halen.
Van Persie, Clasie, Fer, De Guzman, Janmaat, De Vrij en Indi.
Wel mooi dat we voor Van Persie, Fer en De Guzman de hoofdprijs hebben gepakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En als we dan nog de overige Feijenoorders erbij pakken in de vorm van Vlaar en Schaken...
Groen-wit-groene shirts dan maar bij het NL elftal voortaan.
Fer wel, gezien 1-jarigcontract.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel mooi dat we voor Van Persie, Fer en De Guzman de hoofdprijs hebben gepakt.Oh wacht.
quote:Erwin Kasakowski, algemeen directeur van Vitesse, is blij met de komst van Leerdam, die een vierjarig contract heeft getekend in Arnhem. "Wij kunnen sportief én organisatorisch al concurreren met een club als Feyenoord", zegt Kasakowski in Voetbal International. "Het is dan ook niet zo gek dat een jongen als Kelvin voor Vitesse kiest. Hij wil hogerop."
goed verhaal manquote:
WTFquote:
quote:Koeman laat falende Feyenoorders staan
Feyenoord-trainer Ronald Koeman ziet ondanks de 3-0 nederlaag bij Ajax geen aanleiding om zijn basisteam rigoureus te wijzigen. Wel liet de oefenmeester zijn spelers een kritisch groepsgesprek voeren.
"Wij hebben drie keer uit gespeeld tegen topclubs en zowel bij PSV, FC Twente als Ajax verloren we met 3-0. Dat is geen toeval meer. Als je die duels analyseert zijn we nergens weggespeeld, maar blijkbaar ontbreekt er wel iets. [goals, red] Zulke wedstrijden gaan om momenten. Dan moet je óf scoren, óf geen fouten maken", vertelt Koeman aan Voetbal International.
Koeman ziet geen aanleiding om de falende Joris Mathijsen en Lex Immers te passeren. "Ik ga niets anders doen. Nederlagen zoals deze moet je gewoon nuchter analyseren en dan kun je niet anders dan concluderen dat niet alleen deze twee spelers fouten hebben gemaakt."
http://www.voetbalprimeur(...)e-feyenoorders-staan
Ja, dat doen ze goed bij VP.quote:
Het kunnen er nog 7 wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze goed bij VP.
Maar 0 punten en een 0-9 doelsaldo tegen "de groten", dat kan natuurlijk ook niet.![]()
Aan de andere kant heeft Koeman niet veel opties, behalve dan een keer een grote jongen zijn en ome Joris op de bank zetten.
Was vorig seizoen een stuk beter, maar dat is alleen interessant als je geen kampioen bent geworden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze goed bij VP.
Maar 0 punten en een 0-9 doelsaldo tegen "de groten", dat kan natuurlijk ook niet.![]()
Aan de andere kant heeft Koeman niet veel opties, behalve dan een keer een grote jongen zijn en ome Joris op de bank zetten.
Het is bij Pelle elke night ladies night, zeker nu hij dat contract in zijn zak heeft. Jammer voor Feyenoord, fijn voor de ladies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verbaast me trouwens wel hoe weinig uitgoals Pelle heeft
Je ontkracht je 'bans' al in de zin daarboven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef huffderobot het volgende:
Pelle scoort sowieso niet in toppers. Één goal tegen Ajax, maar tegen Twente, PSV en AZ niets. Tegen Vitesse was 'ie d'r niet bij.
Dus Feyenoord kan twee bans gaan breken:
- Pelle scoort tegen een topclub
- Feyenoord scoort tegen een topclub
Die twee zouden best weleens hand in hand kunnen gaan.
O, jij vindt Ajax top?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je ontkracht je 'bans' al in de zin daarboven.
Hangt af van de context. Voor Nederlandse begrippen ja, en daar was jouw redenatie op gebaseerd. Blijf anders met je lulverhalen lekker in het Twente topic.quote:
Onze ploegen spelen binnenkort tegen elkaar. Wen er maar vast aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hangt af van de context. Voor Nederlandse begrippen ja, en daar was jouw redenatie op gebaseerd. Blijf anders met je lulverhalen lekker in het Twente topic.
Fc Twente en AZ zijn geen topclubs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef huffderobot het volgende:
Pelle scoort sowieso niet in toppers. Één goal tegen Ajax, maar tegen Twente, PSV en AZ niets. Tegen Vitesse was 'ie d'r niet bij.
Dus Feyenoord kan twee bans gaan breken:
- Pelle scoort tegen een topclub
- Feyenoord scoort tegen een topclub
Die twee zouden best weleens hand in hand kunnen gaan.
überduidelijk deze conclusie. Als zij dat zijn met hun kampioenschappen, dan is bijv. Sparta het ook (ook twee keer landskampioen).quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fc Twente en AZ zijn geen topclubs.
Met het risico dat we die eindeloze discussie weer krijgen.
Gewoon ergens gaan zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb voor AZ-thuis losse kaarten voor vak JJ gekocht om met een maatje te gaan. Ik zie nu dat de plaatsen genummerdzijn. Wordt dat in de praktijk ook nageleefd of kan ik gewoon zelf ergens gaan zitten in JJ?
we spelen wel thuis, en we hebben al lang niet verloren daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fc Twente en AZ zijn geen topclubs.
Met het risico dat we die eindeloze discussie weer krijgen.
Fey haalde toch 1 punt in 5 wedstrijden tegen top-5?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we spelen wel thuis, en we hebben al lang niet verloren daar.
komt gewoon goed dus (als we volgens de redenering in de quote werken)
Ja, waarvan 4x uit werd gespeeld. Thuis is Feyenoord al heel lang ongeslagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Fey haalde toch 1 punt in 5 wedstrijden tegen top-5?
Allerminst gunstige cijfers.
Sinds 6 november 2011 ongeslagen in De Kuip.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Daarom, ik zie Feyenoord wel winnen van Twentequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, waarvan 4x uit werd gespeeld. Thuis is Feyenoord al heel lang ongeslagen.
Ik heb laatst ook in vak JJ gezeten en kwam heel netjes naar mn eigen stoelnr toen ineens een paar bijdehande mannetjes zongen je zit op mn plekkiequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb voor AZ-thuis losse kaarten voor vak JJ gekocht om met een maatje te gaan. Ik zie nu dat de plaatsen genummerdzijn. Wordt dat in de praktijk ook nageleefd of kan ik gewoon zelf ergens gaan zitten in JJ?
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook in vak JJ gezeten en kwam heel netjes naar mn eigen stoelnr toen ineens een paar bijdehande mannetjes zongen je zit op mn plekkie![]()
Conclusie aan stoelnrs wordt in het vak zelf niet gedaan..
Allemaal uitwedstrijden ja. Thuis 21x op rij niet verloren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hmm. Eerste keer dat ik naar de Kuip ging zat ik op E en wou "netjes" op mijn plek gaan zitten. (wist ik veelquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.. 50 jarige snollen "DAAAAAAAHAAG DAAHAAAAAAG" met hun korte vlotte kapsel.
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef Multiply het volgende:
[..]
Hmm. Eerste keer dat ik naar de Kuip ging zat ik op E en wou "netjes" op mijn plek gaan zitten. (wist ik veel) En toen zei de wat agressief uitziende meneer toch echt dat ik te laat was en op moest tyfen. Wat ik ook netjes deed natuurlijk.
Gelukkig weet ik nu wel beter en zit ik niet meer aan die kant. Vakkie RR is een stuk relaxter.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Het is er weer tijd voor:
[ afbeelding ]
Y was tegen de joden wel tof. Normaal ga ik er ook nooit op hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.
Toen was het wel weer lachen ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Y was tegen de joden wel tof. Normaal ga ik er ook nooit op hoor
Nu dat uitvak is aangepast, worden die kunststof wanden op Y ook weggehaald eigenlijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen was het wel weer lachen ja.
Yesquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Straks ff kaartjes kopen, is het 2 op 1?
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Straks ff kaartjes kopen, is het 2 op 1?
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yes
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=357297
Beetje opfleuren hierquote:
Zijn trouwens nog wel iets meer vakken over dan wat zij daar hebben neergezet, checkte het net even met m'n barcode.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...
Voor ons vermaakquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat iemand bezielt om zoiets voor de camera te doen.
Gewoon gaan man, ik ga ook 7/10 keer alleen naar De Kuip, als je zeker in een fanatiek vak gewoon staat en schreeuwt/zingt is het prima, voel je je echt niet alleenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
via gogotickets stonden dr ook nog wat voor X - S - m en T
Zat zelf te denken om te gaan maar heb echt geen zin in mn solo te zitten
Voor O zijn ze nog altijd 47,50 of rond die koers...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
Die kaartjes zijn ook duurder geworden of niet?
Kon eerst volgens mij voor 12,50.
Ja, ik bedoel dus de goedkoopste.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor O zijn ze nog altijd 47,50 of rond die koers...
Second that. Saaie bedoeling daar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.
Zie dat die kaart op X2 al weg is, er is dr nu wel een op Dquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, ik ga ook 7/10 keer alleen naar De Kuip, als je zeker in een fanatiek vak gewoon staat en schreeuwt/zingt is het prima, voel je je echt niet alleen
dacht 15 - 17.50 de goedkoopste tegenwoordigquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus de goedkoopste.47,50 kun je bijna beter een (halve) seizoenkaart nemen zeg.
Niet zo veel vragen stellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat iemand bezielt om zoiets voor de camera te doen.
quote:
Ik wil in het voorjaar weer naar een wedstrijd in de Kuip dus even kijken welk vak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.. 50 jarige snollen "DAAAAAAAHAAG DAAHAAAAAAG" met hun korte vlotte kapsel.
het leukste is de zijde van Q - QQ tot U - UUquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik wil in het voorjaar weer naar een wedstrijd in de Kuip dus even kijken welk vak.
Nog tips welk vak leuk is?
Er zitten ook echt tjappies tussen idd, maar goed. Die heb je overal.
de eerste die dit op EDL flikt , die krijgt een krat pilsquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Held. Kan Immers nog wat van leren.
Behalve als het een duitser, jood of boer is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de eerste die dit op EDL flikt , die krijgt een krat pils
Uiteraard met uitzonderingen daar gelatenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Behalve als het een duitser, jood of boer is.
Er moet wel onderscheid gemaakt worden.
As. Zondag krijgt Feyenoord een penalty, Fer rood & Tony (Ja, Tony) knalt hem zo erin.
Kom op Y3 staan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...
Wat is er mis met Y3 dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, mijn (zieke) oom komt mee.
Hoeft niet per se. Meestal zitten ze daar gewoonquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar moet je staan toch? Dat kan hij niet echt lang.
Oh ok, dan ga ik straks ff langs een ticketboxquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meestal zitten ze daar gewoon.
Je kan me ook even je cc-nummer whatsappen, dan bestel ik de tickets wel voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, dan ga ik straks ff langs een ticketbox
Die heb je toch al? En ook die van mijn broer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan me ook even je cc-nummer whatsappen, dan bestel ik de tickets wel voor je?Heb je ze digitaal ipv als ticketboxticket
telefoon was toch gecrasht boelerquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb je toch al? En ook die van mijn broer.
Fuck, kan ik weer die 2 ziljard getallen gaan overtypenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
telefoon was toch gecrasht boeler.
een geluk, de helft zijn 0-enquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck, kan ik weer die 2 ziljard getallen gaan overtypen
Done, gelukkig had ik het appje nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
telefoon was toch gecrasht boeler.
jawelquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
Y3 is toch t vak voor t uitvak ?
gaan ze niet teringzooi lopen gooien dan ?
gayquote:
Tegen Twente neem ik toch aan dat iedereen staat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meestal zitten ze daar gewoon.
Als dat zo is, moet ik echt naar een ander vak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tegen Twente neem ik toch aan dat iedereen staat?
dan neem ik wel een kaartje over van je ;+quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat zo is, moet ik echt naar een ander vak.
Ik heb ze nog niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan neem ik wel een kaartje over van je ;+
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
Boetius geblesseerd het trainingsveld af.![]()
Het meespelen van Schaken is onzeker
Uit voorzorg is hij van het veld gegaan omdat hij door zijn enkel was gegaan. Hoeft nog niks te zijn. Schaken mag ff op de bank blijven. Zet achahbar daar maar neer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 24-01-2013 om 16:55:32Het NEC blad De Goffertkreet heeft het applaus in de Kuip voor de gewisselde Sno als meest indrukwekkende in de 1e seizoenshelft gekozen. reageer retweet
Wie wil je dan rechtsbuiten? Verhoek?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
Hakkebar. Of Boetius een keer vanaf die kant laten komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie wil je dan rechtsbuiten? Verhoek?
En wie dan op links?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hakkebar. Of Boetius een keer vanaf die kant laten komen.
De teen?quote:
Vette seizoenshelft hebben ze gehad zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 24-01-2013 om 16:55:32Het NEC blad De Goffertkreet heeft het applaus in de Kuip voor de gewisselde Sno als meest indrukwekkende in de 1e seizoenshelft gekozen. reageer retweet
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De teen?
Maar ik wil het wel eens zien met Hakkebar en Boetius zondag.
Tsja, Schaken ook. Zie ik daar liever iemand met potentie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.![]()
De Teen zal wel weer een ingevroren nagel oid hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.De Teen zal wel geblesseerd zijn lijkt mij.
bij die jodenomroep heb ik dat moment niet eens teruggezien in de samenvattingquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vette seizoenshelft hebben ze gehad zeg
Stadion is altijd beter dan thuis, welk vak je ook zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een leuk vak om in te zitten voor zondag?
Heb stiekem wel zin om naar de wedstrijd te gaan.. Zou y t waard zijn of kan ok em net zo goed edl-en?
Thuisblijven is leuker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is altijd beter dan thuis, welk vak je ook zit.
Fixdquote:
dat wel, al heb ik afento in vakken gezeten dsat ik liever thuis zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
Oprotten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef tdruppers het volgende:
Tukkers zijn de baas in Rotterdam!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef tdruppers het volgende:
Tukkers zijn de baas in Rotterdam!
Moet je niet even erbij vermelden hoe trots je wel niet bent op twente?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Wie staat bovenaan?
Wie speelt met armzalige jeugdopleiding?
Jullie spelen met onze jeugdopleiding onderhandquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Wie staat bovenaan?
Wie speelt met een armzalige jeugdopleiding?
Lief hè?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jullie spelen met onze jeugdopleiding onderhand
Jullie in ieder geval niet meer na komend weekendquote:
Je bedoelt hoe jullie al onze kutjeugd wegkopen voor maximumgeld? Cabral, Fer, dit dat zus zo....quote:Wie speelt met een armzalige jeugdopleiding?
Je vergeet Mathijsenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie in ieder geval niet meer na komend weekend.
[..]
Je bedoelt hoe jullie al onze kutjeugd wegkopen voor maximumgeld? Cabral, Fer, dit dat zus zo....
En wij ondertussen dalijk 7 spelende internationals van Nederland afgeleverd hebben? (Clasie Janmaat Fer Vrij Bruno Martins Indi Van Persie en Guzman)![]()
![]()
Kun jij serieus zo schelden omdat ik een afwijkende mening heb over voetbal? Ik zit maar een beetje te dollenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee teringdebiel, wij leveren ze af. Hebben wij Mathijsen opgeleid? NEE dus HOUD JE DOMME MUIL. Anders had ik Vlaarke ook kunnen noemen, randdebiel
Hahahaha, leuk dat je het opmerkt, het klopt dat er veel ''succesupporters'' zijn bij FC Twente ja. Enerzijds heb ik daar een hekel aan, anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die zich juist fanatiek van dat soort mensen afzetten en zich de ''echte supporter'' noemen. Wanneer ben je een echt supporter, als je een aansteker naar een speler gooit, of wanneer je heel erg hard begint te zingen ''Hamas, hamas joden aan het gas''. Of wanneer je mensen gaat aanvallen op hun favoriete voetbalclub op een of ander kutforum.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
Heb je weer zo een mof die sinds de succesjaren 'supporter' is. Vermoeiend.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Hahahaha, leuk dat je het opmerkt, het klopt dat er veel ''succesupporters'' zijn bij FC Twente ja. Enerzijds heb ik daar een hekel aan, anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die zich juist fanatiek van dat soort mensen afzetten en zich de ''echte supporter'' noemen. Wanneer ben je een echt supporter, als je een aansteker naar een speler gooit, of wanneer je heel erg hard begint te zingen ''Hamas, hamas joden aan het gas''. Of wanneer je mensen gaat aanvallen op hun favoriete voetbalclub op een of ander kutforum.
Nee, ik kom al vóór de succesjaren bij Twente. Ik durf zelfs te beweren dat ik vaker in het stadion kwam in de periode 2000-2008, dan in de afgelopen jaren, toen is namelijk de 'echte voetbalsfeer' een beetje verdwenen.
Als je in het stadion zit terwijl je club 15e staat en het weekend ervoor van de mat is geveegd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef tdruppers het volgende:
Wanneer ben je een echt supporter
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in het Twentse nooit inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Hahahaha, leuk dat je het opmerkt, het klopt dat er veel ''succesupporters'' zijn bij FC Twente ja. Enerzijds heb ik daar een hekel aan, anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die zich juist fanatiek van dat soort mensen afzetten en zich de ''echte supporter'' noemen. Wanneer ben je een echt supporter, als je een aansteker naar een speler gooit, of wanneer je heel erg hard begint te zingen ''Hamas, hamas joden aan het gas''. Of wanneer je mensen gaat aanvallen op hun favoriete voetbalclub op een of ander kutforum.
Nee, ik kom al vóór de succesjaren bij Twente. Ik durf zelfs te beweren dat ik vaker in het stadion kwam in de periode 2000-2008, dan in de afgelopen jaren, toen is namelijk de 'echte voetbalsfeer' een beetje verdwenen.
Maar wanneer je club nooit 15e staat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je in het stadion zit terwijl je club 15e staat en het weekend ervoor van de mat is geveegd.
Vuige neppertquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wanneer je club nooit 15e staat?
Afgaande op de reacties op dit topic is het voor mij niet geheel onlogisch dat dit bij Feyenoord helaas vaker gebeurd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in het Twentse nooit inderdaad.
Oké man. Wil je er een lolly voor ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Afgaande op de reacties op dit topic is het voor mij niet geheel onlogisch dat dit bij Feyenoord helaas vaker gebeurd.
Bij de Duitsers gaan ze al weg na 40-45 minuten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in het Twentse nooit inderdaad.
Ik denk dat ik het nog geen 5 minuten uithou met allemaal josti's die de gehele wedstrijd monotoon op een trommel aan het rammen zijn. Chapeau voor die gasten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij de Duitsers gaan ze al weg na 40-45 minuten.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je in het stadion zit terwijl je club 15e staat en het weekend ervoor van de mat is geveegd.
Die sfeer daar is pure aids.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nog geen 5 minuten uithou met allemaal josti's die de gehele wedstrijd monotoon op een trommel aan het rammen zijn. Chapeau voor die gasten.
Het is ook niet echt mijn idee ervan maar ieder zijn ding.quote:
Blijft een baas, heeft ons door de crisis geholpen.quote:De Vrij: 'Ik wil wat terugzien in contractvoorstel Feyenoord'
Feyenoord legt momenteel de ene na de andere succesvol doorgebroken jeugdspeler voor langere tijd vast. Stefan de Vrij zit nog in de wachtkamer, terwijl ook hij een uitstekende indruk maakt. In het nieuwe ELF Voetbal Magazine een openhartig interview met de verdediger en international.
Foto
"Ik wil nog niet naar een andere club", veegt hij direct de geruchten van tafel dat hij deze winterstop al zou verkassen. "Maar omdat ik sinds mei 2011 stappen voorwaarts heb gemaakt, weet ik dat het moment dichterbij komt waarop ik er wel klaar voor ben. Het kan snel gaan in het voetbal. Misschien over een halfjaar. Of over een jaar."
De Vrij wordt in zijn hart verscheurd door een tweeledig gevoel. "Als ik mijn contract (tot 2014, red.) zou verlengen, besef ik dat Feyenoord de kaarten in handen heeft. Als ik in een later stadium voel dat ik klaar ben voor de volgende stap, dan kunnen zij voor mij vragen wat ze willen. Aan de andere kant: in een voor Feyenoord en voor mij ideale situatie ga ik hier niet transfervrij weg. Maar dat moet ook weer niet ten koste van mezelf gaan. Die balans vinden, dat vind ik moeilijk. Uiteindelijk moet ik ook een keuze maken die mijn eigen belang dient."
"Ik denk dat Feyenoord het sneller wil afhandelen dan ik", gaat De Vrij openhartig verder. "Ik heb geen haast. Ik ben inmiddels aanvoerder van de club, international en voetbal hier als een van de langst zittende in de selectie. Dat hoop ik wel terug te zien in het contractvoorstel."
Toch staart De Vrij zich niet blind op bedragen. "Dat zou niet slim zijn. Daarom wil ik niet ergens heen waar ik het meest kan verdienen, maar wat het beste is voor mijn ontwikkeling. Ik wil niet de volgende speler zijn die te vroeg de stap naar het buitenland maakt voor het grote geld. (...) Ik zit hier al zolang, de club zit in mijn hart. Ik ben altijd fan geweest van Feyenoord. Ik blijf ervan genieten om te spelen in De Kuip."
Hij verdient ook gewoon een salaris wat bij zijn status past:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:10 schreef arjan1212 het volgende:
ik maak uit dat interview op dat stefan alleen blijft als ie een miljoen gaat verdienen
De teksten van deze man zijn gewoon echt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft een baas, heeft ons door de crisis geholpen.
Hopen dat hij toch nog 1x voor 2 jaar bijtekend. Mag hij van mij een grootverdiener in de selectie worden. Kunnen we hem over 1,5 jaar nog mooi verkopen voor 12 miljoen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:06 schreef Grifte het volgende:
Op PSV Netwerk spreken ze over 2-3k verkochte kaarten voor PSV - Feyenoord tot nu toe.
Toen zaten er iets van 15k, waaronder een groot deel Feyenoorders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:15 schreef tammepiet het volgende:
Bij psv fey eena aantal jaar terug voor de beker, ik meen 0-3, zat het toch vol?
Lijkt me nu dan ook te gebeuren?
Prijs komt door Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen zaten er iets van 15k, waaronder een groot deel Feyenoorders.
Kaarten te duur, 1:1 regeling etc zijn de klachten nu :p
Zeik wat je wil jong, 3k psvers voor de kwartfinale beker thuisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Prijs komt door Feyenoord.
Zij wilde dat ze 25 euro per stuk gingen kosten.
En daar zullen weer behoorlijk wat Feyenoordsupporters tussen zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:06 schreef Grifte het volgende:
Op PSV Netwerk spreken ze over 2-3k verkochte kaarten voor PSV - Feyenoord tot nu toe.
Goed zo.quote:Feyenoord wijst (laag) bod Vitesse op directe transfer Leerdam af
25 januari 2013
Feyenoord heeft volgens het Algemeen Dagblad een bod van Vitesse op een directe transfer van Kelvin Leerdam afgewezen. Feyenoord zou niet eens gereageerd hebben op het voorstel vanwege het lage geboden transferbedrag.
Nou nou, 25 hele euro's?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Prima prijs toch? 2 euro duurder dan de goedkoopste kaarten in de kuip, kan je niet voor tobben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Echt weer zo Nederlands..
Zou toch een heerlijk avondje bekervoetbal kunnen zijn. Gewoon 5.000 uitsupporters, stadion lekker vol beide clubs spelen toch geen europees voetbal....nee dan komen er gewoon maar 3.000 man. Kan je beter in het stadion van Eindhoven gaan spelen.
Nog waar ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Zou toch een heerlijk avondje bekervoetbal kunnen zijn. Gewoon 5.000 uitsupporters, stadion lekker vol beide clubs spelen toch geen europees voetbal....nee dan komen er gewoon maar 3.000 man. Kan je beter in het stadion van Eindhoven gaan spelen.
Sowieso snap ik nooit dat als je weet dat een stadion verre van uitverkocht raakt, je niet een tribune openstelt voor bezoekend publiek, à la Engeland. Maak je gewoon buiten een afscheiding waar uitsupporters aankomen, binnen zijn de meeste stadions wel afgeschermt per tribune, prima voor iedereen, maar nee dat kan weer niet in Nederland, faalneuzen hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:36 schreef Haringkop het volgende:
Het is al een wonder dat er uberhaupt Feyenoordsupporters meekunnen. Van de directie van PSV gemeente was er geen buscombi toegestaan, maar slechts een treincombi. Vervolgens had de NS geen treinen/capaciteit beschikbaar. Uiteindelijk is er toch nog een trein beschikbaar gekomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso snap ik nooit dat als je weet dat een stadion verre van uitverkocht raakt, je niet een tribune openstelt voor bezoekend publiek, à la Engeland. Maak je gewoon buiten een afscheiding waar uitsupporters aankomen, binnen zijn de meeste stadions wel afgeschermt per tribune, prima voor iedereen, maar nee dat kan weer niet in Nederland, faalneuzen hier.
WTF.quote:
Bij Ajax zit het in de CL nog niet eens gevuld. Laat staan als ze dadelijk voor deze prijzen in de EL spelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft publiek dat bij bekerwedstrijden/ELWedstrijden nooit komt opdagen. En als de CL wordt gespeeld zit het stadion zeker wel gevuld.
Alleen Oost en west zijn 25¤quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Prima prijs toch? 2 euro duurder dan de goedkoopste kaarten in de kuip, kan je niet voor tobben.
Vakken op de lange zijde in de Kuip kosten 47.50 bij competitie, dussss....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alleen Oost en west zijn 25¤
De meeste plekken waar gezinnen/dagjesmensen willen zitten (beker) is 37,50. Behoorlijk verschil.
Competitie pik. Dit is beker. Kwartfinale.Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vakken op de lange zijde in de Kuip kosten 47.50 bij competitie, dussss....
3000 supporters
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Competitie pik. Dit is beker. Kwartfinale.Feyenoord.
Leek me duidelijk genoeg, maar goed. Als je het niet snapt, kom je zelf niet vaak genoeg in het stadion denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Moet het dan duurder zijn of goedkoper? Mag ik het niet vergelijken? Probeer je me iets anders duidelijk te maken met 7 woorden verdeeld in 4 'zinnen' ?
Er wordt gezegd, ¤25,- voor een kaartje, en dat is vergelijkbaar met prijzen in de kuip. Zeg jij, ja maar op de lange zijde betaal je ¤37.50. Dan is de ¤47.50 geen goede vergelijking? Of was de reactie meer gericht op '3000 supporters'? Vind je dat zelf een schappelijk aantal?
Niet om je te stangen, maar ik snap het echt niet zo goed
Ik heb al 20 jaar een seizoenkaart, dus vermoed wel genoeg 'stadionervaring' te hebben, maar goed. Jij hebt je punt gemaakt, ditmaal duidelijk genoeg voor mijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leek me duidelijk genoeg, maar goed. Als je het niet snapt, kom je zelf niet vaak genoeg in het stadion denk ik.
Natuurlijk is 37,50 in de beker (Kwartfinale tegen Feyenoord!!) niet te vergelijken met 47,50 in de competitie.
In de beker hoort het gewoon goedkoper te zijn. Voor 15 euro was het stadion gewoon uitverkocht geweest. Dit zijn belachelijke prijzen.
Daarnaast die 1:1 regeling helpt ook niet mee he. Zoals ik al zei, dagjesmensen/gezinnen komen normaliter op dit soort wedstrijden af. Die moeten nu allemaal een CC hebben om aan een kaartje te kunnen komen, en dan is papa al snel meer dan 100¤ kwijt.
En ik weet niet hoe je aan 3000 sups komt, maar dat is niet veel nee. Maar wel begrijpelijk. Ik had het liever helemaal leeg gezien, maak je tenminste een statement, nu sta je nog enigszins voor lul.
quote:Pellè verlaat training met hamstringklachten
Graziano Pellè heeft vanochtend de training van Feyenoord voortijdig verlaten. Volgens Edward van Cuilenborg heeft de topscorer van Feyenoord hamstringklachten. Het is nog niet bekend of de wedstrijd van zondag tegen FC Twente in gevaar komt.
waarom gaan die mensen dan niet op oost en west zitten? Liggen daar de glasscherven van Pieters zijn akkefietje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alleen Oost en west zijn 25¤
De meeste plekken waar gezinnen/dagjesmensen willen zitten (beker) is 37,50. Behoorlijk verschil.
Mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb al 20 jaar een seizoenkaart, dus vermoed wel genoeg 'stadionervaring' te hebben, maar goed. Jij hebt je punt gemaakt, ditmaal duidelijk genoeg voor mij, ik verwacht als supporter van Feyenoord niet dat onze directie de prijzen halveert voor de beker, ik weet niet of dat bij PSV wel normaal is.
Die 3K stond ergens hierboven in het topic vermeld (heb persoonlijk geen bron)
Oost (en West) 1e ring zullen gewoon goed verkocht zijn. 2e ring bv zit je daar al een stuk minder Je hebt palen voor je neus, en het zicht is minder. Maargoed, dat moet je aan die mensen vragen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
waarom gaan die mensen dan niet op oost en west zitten? Liggen daar de glasscherven van Pieters zijn akkefietje?
Man, je praat alsof het een oefenpotje tegen AGOVV Excelsior betreft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leek me duidelijk genoeg, maar goed. Als je het niet snapt, kom je zelf niet vaak genoeg in het stadion denk ik.
Natuurlijk is 37,50 in de beker (Kwartfinale tegen Feyenoord!!) niet te vergelijken met 47,50 in de competitie.
In de beker hoort het gewoon goedkoper te zijn. Voor 15 euro was het stadion gewoon uitverkocht geweest. Dit zijn belachelijke prijzen.
Daarnaast die 1:1 regeling helpt ook niet mee he. Zoals ik al zei, dagjesmensen/gezinnen komen normaliter op dit soort wedstrijden af. Die moeten nu allemaal een CC hebben om aan een kaartje te kunnen komen, en dan is papa al snel meer dan 100¤ kwijt.
En ik weet niet hoe je aan 3000 sups komt, maar dat is niet veel nee. Maar wel begrijpelijk. Ik had het liever helemaal leeg gezien, maak je tenminste een statement, nu sta je nog enigszins voor lul.
quote:Tadic: 'Feyenoord verzilvert bijna elke kans'
De topper van dit weekend is het treffen tussen Feyenoord en koploper FC Twente. Aanvaller Dusan Tadic denkt dat de wedstrijd van cruciaal belang is in de strijd om de titel.
"Het gaat lastig worden tegen Feyenoord", zegt hij tegen Voetbal International. "Het is een goed team, met een prachtig stadion. Daarnaast staan de supporters er ook. Ronald Koeman is een geschikte coach en Feyenoord weet bijna elke kans te verzilveren."
Een verliespartij kan betekenen dat FC Twente naar de derde plaats zakt. Tadic: "We moeten er dus voor zorgen dat ze niet scoren en daar gaan wij alles aan doen. Elke wedstrijd is belangrijk, het maakt niet uit welke. Maar wij denken niet aan verliezen."
FC Twente heeft een voorsprong van één punt op PSV en Ajax. Vorig weekend speelden de Tukkers in eigen huis gelijk tegen RKC Waalwijk (0-0).
http://www.voetbalprimeur(...)vert-bijna-elke-kans
Als ik dit zo lees ben ik er bang voor ja. Nul houden, goaltje pikken en drie punten stelen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
aah jullie gaan dus zielig een beetje voor de goal hangen.
quote:Taument: "Het lukt Feyenoord niet in uitduels"
Feyenoord zint zondag op revanche voor de nederlaag tegen Ajax. Koploper FC Twente komt op bezoek in De Kuip. Oud-speler Gaston Taument denkt dat de Rotterdammers een goede kans hebben.
In de uitwedstrijd tegen de Tukkers werd, net zoals tegen PSV en Ajax, met 3-0 verloren. Taument vraagt zich in Metro af waarom Feyenoord het niet kan bolwerken buitenshuis. "Ze komen onder druk te staan en komen daar niet meer uit. Qua motivatie mag ‘t geen verschil zijn. In de beginfase zondag (tegen Ajax, red.) zag je bij Feyenoord ook wat de intentie was, maar je moet het ook nog eens goed uitvoeren."
In De Kuip is dat doorgaans geen probleem. Taument, jeugdtrainer bij de club, wil niet al te dramatisch doen over de nederlaag in Amsterdam. "Koeman zit er dicht op, maar je moet ook niet te veel gaan zoeken naar oorzaken. Ajax was gewoon verder dan wij, constanter. Het lukt niet in uitwedstrijden. Thuis is een ander verhaal. En Twente heeft me in de laatste wedstrijden voor de winterstop ook niet echt overtuigd."
http://www.voetbalprimeur(...)enoord-niet-uitduels
De laatste keer dat Feyenoord een aansprekende tegenstander was, was destijds toen Kuyt er nog speelde. 2-4 oid werd het. Nu hebben ze wel hun praatjes teruggekregen, maar nog niet hun allure.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Man, je praat alsof het een oefenpotje tegen AGOVV Excelsior betreft.
Een kwartfinale bekerduel tegen Feyenoord is toch gewoon een topwedstrijd? Of dat nu voor de beker is of voor de competitie maakt weinig uit. PSV kan notabene de halve finale halen. Het is dus een speelronde die er om gaat, en tegen een aansprekende tegenstander.
Ik snap het dus nog steeds niet.
Zelfs in de bekerfinale kwam Heracles met meer supporters...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De laatste keer dat Feyenoord een aansprekende tegenstander was, was destijds toen Kuyt er nog speelde. 2-4 oid werd het. Nu hebben ze wel hun praatjes teruggekregen, maar nog niet hun allure.
Waren het normale prijzen, was het stadion normaal gevuld. Alleen in de Bekerfinale, CL, tegen een aansprekende tegenstander, of Ajax was de kaartverkoop normaal verlopen. Dan is de keuze voor sommigen een stuk makkelijker om de wedstrijd toch maar op tv te kijken.
Heeft niks met successupport oid te maken, heeft met keuzes te maken. Er gaat al genoeg geld van mijn/onze kant op naar voetbal (jcs/thuis/uit/europees) en dan moet ik ook weer in de beker 30+ gaan betalen. Dan maar even niet nee.
quote:Van Geel: "Kritiek op Mathijsen onterecht"
Feyenoord ging afgelopen weekend met 3-0 onderuit tegen Ajax, na afloop kreeg vooral Joris Mathijsen veel kritiek. In de ogen van technisch directeur Martin van Geel is die kritiek niet terecht, in zijn ogen haalde bijna niemand het vereiste niveau.
"Dat de kritiek zich na de nederlaag tegen Ajax toespitst op slechts één persoon is zeer onterecht", zegt Van Geel tegenover het Algemeen Dagblad. "Dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van onze technische staf. Bel Ronald Koeman of Jean-Paul van Gastel maar, die geven hetzelfde antwoord."
Van Geel erkent dat Mathijsen tegen Ajax niet het gewenste niveau haalde. "Maar dat geldt eigenlijk voor de hele ploeg op Jordy Clasie na. Clasie nam het initiatief, maar de rest van de ploeg stond er niet. Jean-Paul Boëtius wel? Die had tegen Ajax inderdaad enkele goede momenten, maar her rendement ontbrak bij hem. Dat iedereen dan weer over Mathijsen heen valt, is een terugkerend verhaal. Joris is niet anders gewend en ik denk ook dat het altijd zo zal blijven."
"Natuurlijk was hij ook niet top tegen Ajax, maar we praten eigenlijk maar over eén moment waarbij hij de bal verspeelde aan Fischer. Maar vervolgens vloog de bal wel in de korte hoek naast de keeper. Daar gaat ook iedereen maar gemakshalve aan voorbij", aldus Van Geel.
http://www.voetbalprimeur(...)-mathijsen-onterecht
Lekker hooghartig beredeneerd weer tov een tegenstander die vorig seizoen boven jullie eindigde en thuis van jullie wist te winnen en nog gewoon als topclub beschouwd mag worden. Overigens wist Feyenoord in (2010?) ook van PSV te winnen voor de beker, toen met El Ahmadi en Van Bronckhorst als doelpuntenmakers (0-3 werd het toen).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De laatste keer dat Feyenoord een aansprekende tegenstander was, was destijds toen Kuyt er nog speelde. 2-4 oid werd het. Nu hebben ze wel hun praatjes teruggekregen, maar nog niet hun allure.
Waren het normale prijzen, was het stadion normaal gevuld. Alleen in de Bekerfinale, CL, tegen een aansprekende tegenstander, of Ajax was de kaartverkoop normaal verlopen. Dan is de keuze voor sommigen een stuk makkelijker om de wedstrijd toch maar op tv te kijken.
Heeft niks met successupport oid te maken, heeft met keuzes te maken. Er gaat al genoeg geld van mijn/onze kant op naar voetbal (jcs/thuis/uit/europees) en dan moet ik ook weer in de beker 30+ gaan betalen. Dan maar even niet nee.
PSV 16000 Heracles 18000, oehoe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:32 schreef portie het volgende:
[..]
Zelfs in de bekerfinale kwam Heracles met meer supporters...
PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis, in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker hooghartig beredeneerd weer tov een tegenstander die vorig seizoen boven jullie eindigde en thuis van jullie wist te winnen en nog gewoon als topclub beschouwd mag worden. Overigens wist Feyenoord in (2010?) ook van PSV te winnen, toen met El Ahmadi en Van Bronckhorst als doelpuntenmakers (0-3 werd het toen).
Dan kan je hetzelfde zeggen over PSV nietwaar?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?
En Feyenoord is al jaren geen topclub meer. Mogen ze wel weer eens een kampioenschap voor behalen.
Niet echtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je hetzelfde zeggen over PSV nietwaar?
En toch zit de kuip vol en in die bak van jullie 3000quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis, in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?
Feyenoord, in de Kuip, en in de beker.
En Feyenoord is al jaren geen topclub meer. Mogen ze wel weer eens een kampioenschap voor behalen.
Er is een verschil tussen 3x kampioen in 30jaar, en en 14x kampioen in 30jaar, nietwaar?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je hetzelfde zeggen over PSV nietwaar?
Eeuwige derde op afstand van de top als je de laatste jaren bekijkt.quote:
Gastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?
Valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwige derde op afstand van de top als je de laatste jaren bekijkt.
Klopt, echter is er geen verschil in 0 x kampioen in 4 jaar en 0 x kampioen in 4 jaar, het is maar net hoe je de statistieken in je eigen voordeel wil laten spreken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 3x kampioen in 30jaar, en en 14x kampioen in 30jaar, nietwaar?
Grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gast
Ben je nu aan het trollen of wat?
PEC zal niet snel boven jullie eindigen en voorronde CL halen denk ik hé. Bovendien is Feyenoord nog altijd een topclub, 9 van de 10 mensen zal dit beamen. Daar doen 10 magere jaren niets aan af. Dan vergeten we voor het gemak even de UEFA cupwinst in 2002. Hoe je het wendt of keert blijft Feyenoord altijd een aansprekende tegenstander, en dat is niet voor niets.
Maar fijn om te weten dat de arrogantie nu ook al in Eindhoven is toegeslagen.
Beetje kort tijdsbestek he. Dan zijn Twente en AZ ook topclubs.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, echter is er geen verschil in 0 x kampioen in 4 jaar en 0 x kampioen in 4 jaar, het is maar net hoe je de statistieken in je eigen voordeel wil laten spreken.
Bij PSV wellicht.quote:
Beetje kort tijdsbestek is ook maar relatief. Jullie zullen het vast vaak gebruikt hebben toen jullie 4 jaar wel achter elkaar kampioen werden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beetje kort tijdsbestek he. Dan zijn Twente en AZ ook topclubs.
Er zijn tegenwoordig zes topclubs en drie titelkandidaten (Ajax, PSV, Twente).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beetje kort tijdsbestek he. Dan zijn Twente en AZ ook topclubs.
Twente, AZ en Vitesse zijn (nog) geen topclubs.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig zes topclubs en drie titelkandidaten (Ajax, PSV, Twente).
Hoe snel word je topclub?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Nee, ik heb ietwat overdreven. Maar neemt niet weg, dat Feyenoord momenteel gewoon niet zo'n aansprekende tegenstander is als jij wilt doen geloven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij PSV wellicht.
Bovendien is het predikaat topclub alleen laten afhangen van het aantal behaalde titels behoorlijk kortzichtig.
Er bestaat geen vaste definitie van "topclub". Dit zijn volgens mij de zes clubs die de komende jaren de dienst gaan uitmaken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Twente, AZ en Vitesse zijn (nog) geen topclubs.
Schijnbaar is het begrip topclub nogal aan inflatie onderhevig. Een paar jaar leuk meedoen is al voldoende ofzo?
Ik denk dat het eerder andersom is, het team van psv is op dit moment niet echt aansprekend voor de doorsnee supporter, die heeft er gewoon geen zin in om naar dit team te kijken op een doordeweekse avond.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, ik heb ietwat overdreven. Maar neemt niet weg, dat Feyenoord momenteel gewoon niet zo'n aansprekende tegenstander is als jij wilt doen geloven.
Het is gewoon een matig team, dat goed presteert. Eens boven PSV eindigen, of winnen doet daar niet veel aan af.
Maar eenmaal uit de schulden en aansprekende spelers, en het kan zomaar weer omslaan ja.
Alleen Ajax, en een beetje Twente, brengt dat toppergevoel naar boven.
Je bedoelt de doorsnee psv supporter?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is, het team van psv is op dit moment niet echt aansprekend voor de doorsnee supporter, die heeft er gewoon geen zin in om naar dit team te kijken op een doordeweekse avond.
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat PSV per definitie geen aansprekende club is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:45 schreef Caland het volgende:
Alsof het ontbreken van een aansprekende tegenstander ook de reden is dat PSV geen fanatiek publiek heeft. Waar hebben we het over.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
quote:Keepers van clubs uit de Eredivisie kunnen alvast rekening houden met een Panenka. Nadat Feyenoorder Lex Immers voor de derde keer dit seizoen een penalty miste en vervolgens aangaf geen strafschoppen meer te willen nemen, vroeg trainer Ronald Koeman wie nu de penalty’s wil nemen. Graziano Pellè (die in het bekertoernooi tegen sc Heerenveen een Panenka produceerde) en Tonny Vilhena staken hun hand op, zo meldt RTV Rijnmond.
Edit ff naar 24 jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Psv al 25 jaar geen Europese prijs![]()
(Als we het dan toch over die boeg gaan gooien.)
Edit nou maar gewoon snel even, of ga terug naar school. Jouw keuze.quote:
Slimste regio van Nederland he? Merk er niet zo veel van.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Edit nou maar gewoon snel even, of ga terug naar school. Jouw keuze.
En die prijs gepakt op de lelijkste manier in de gehele historie van de Europacup I/CL.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Psv al 25 jaar geen Europese prijs![]()
(Als we het dan toch over die boeg gaan gooien.)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Edit nou maar gewoon snel even, of ga terug naar school. Jouw keuze.
Wtfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Slimste regio van Nederland he? Merk er niet zo veel van.
Ja 1988 is 25 jaar geleden dag hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
WtfIk zal het makkelijker voor je maken. 1988.
1988 is... jaar geleden, wat betekent dat we in ... jaar .. ke(e)r(en) Europe(e)s(e) succes(sen) hebben behaald.
Aan jou om in te vullen.
Hoe lelijk mooi kan zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En die prijs gepakt op de lelijkste manier in de gehele historie van de Europacup I/CL.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja 1988 is 25 jaar geleden dag hoor
Hou eens op met jezelf in ons topic voor lul te zetten joh kneusquote:
Het seizoen 87/88 is 25 jaar geleden, aangezien we nu in het seizoen 12/13 zitten.quote:
Elke PSV'er heeft het IQ van een pinda, máar er kunnen uitzonderingen zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:34 schreef De_Pel het volgende:
Drie verklaringen.
- LBM heeft de jaarwisseling niet meegekregen
- LBM heeft nog niet door dat psv ook dit jaar geen prijs pakt
- LBM heeft het iq van een pinda
of uiteraard een combinatie van bovenstaanden.
Moet ik dit gaan voorkauwen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het seizoen 87/88 is 25 jaar geleden, aangezien we nu in het seizoen 12/13 zitten.
hoeveel is 113-88?
Maar in beginsel geldt die regel idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke PSV'er heeft het IQ van een pinda, máar er kunnen uitzonderingen zijn.
Godverdommequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Ludachrist het volgende:
Ik voorspel de comeback "ja, de prijzen pakken we pas aan het einde van het seizoen. Dientengevolge is het nog geen 25 jaar, maar 24.5. Haha!"
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Ludachrist het volgende:
Ik voorspel de comeback "ja, de prijzen pakken we pas aan het einde van het seizoen. Dientengevolge is het nog geen 25 jaar, maar 24.5. Haha!"
En sindsdien zijn er (minimaal) 25 seizoenen gevolgd waarin geen prijs is gewonnen, want dit seizoen zijn jullie al uitgeschakeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet ik dit gaan voorkauwen?
25 jaar geleden hebben we de Europacup 1 gewonnen. Als je precies wilt zijn, zo'n 24 jaar en 9 maanden geleden.
Please..
Voor een supporter maakt de manier waarop doorgaans niet zoveel uit nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe lelijk mooi kan zijn![]()
Of hoe mooi lelijk kan zijn.
Wij op FOK! bezegelen het lot van een PSV'erquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar in beginsel geldt die regel idd.
begrijpt hij dat neit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En sindsdien zijn er (minimaal) 25 seizoenen gevolgd waarin geen prijs is gewonnen, want dit seizoen zijn jullie al uitgeschakeld![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En sindsdien zijn er (minimaal) 25 seizoenen gevolgd waarin geen prijs is gewonnen, want dit seizoen zijn jullie al uitgeschakeld![]()
Damn.
Nou terug in je hol!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Dat feitje was ik inderdaad alweer vergeten.
Mwah, ik kan mn foutje tenminste toegeven, itt een behoorlijk aantal Feyenoorder die daar meer moeite mee hebben.quote:
Snapje. Hoe grappig is 't dat PSV-ers no matter what toch niet serieus genomen worden hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij op FOK! bezegelen het lot van een PSV'er
Dat was niet de discussiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, ik kan mn foutje tenminste toegeven, itt een behoorlijk aantal Feyenoorder die daar meer moeite mee hebben.
Dit was dan ook wel een hele genante waar je niet om heen kunt draaienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, ik kan mn foutje tenminste toegeven, itt een behoorlijk aantal Feyenoorder die daar meer moeite mee hebben.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Dat feitje was ik inderdaad alweer vergeten.
PSV'ers kunnen alleen dit:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snapje. Hoe grappig is 't dat PSV-ers no matter what toch niet serieus genomen worden hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |