Die heb je toch al? En ook die van mijn broer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan me ook even je cc-nummer whatsappen, dan bestel ik de tickets wel voor je?Heb je ze digitaal ipv als ticketboxticket
telefoon was toch gecrasht boelerquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb je toch al? En ook die van mijn broer.
Fuck, kan ik weer die 2 ziljard getallen gaan overtypenquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
telefoon was toch gecrasht boeler.
een geluk, de helft zijn 0-enquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck, kan ik weer die 2 ziljard getallen gaan overtypen
Done, gelukkig had ik het appje nogquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
telefoon was toch gecrasht boeler.
jawelquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Jimbo het volgende:
Y3 is toch t vak voor t uitvak ?
gaan ze niet teringzooi lopen gooien dan ?
gayquote:
Tegen Twente neem ik toch aan dat iedereen staat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meestal zitten ze daar gewoon.
Als dat zo is, moet ik echt naar een ander vak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tegen Twente neem ik toch aan dat iedereen staat?
dan neem ik wel een kaartje over van je ;+quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als dat zo is, moet ik echt naar een ander vak.
Ik heb ze nog niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan neem ik wel een kaartje over van je ;+
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
Boetius geblesseerd het trainingsveld af.![]()
Het meespelen van Schaken is onzeker
Uit voorzorg is hij van het veld gegaan omdat hij door zijn enkel was gegaan. Hoeft nog niks te zijn. Schaken mag ff op de bank blijven. Zet achahbar daar maar neer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 24-01-2013 om 16:55:32Het NEC blad De Goffertkreet heeft het applaus in de Kuip voor de gewisselde Sno als meest indrukwekkende in de 1e seizoenshelft gekozen. reageer retweet
Wie wil je dan rechtsbuiten? Verhoek?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:26 schreef Caland het volgende:
Hakkebar. Of Boetius een keer vanaf die kant laten komen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie wil je dan rechtsbuiten? Verhoek?
En wie dan op links?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hakkebar. Of Boetius een keer vanaf die kant laten komen.
De teen?quote:
Vette seizoenshelft hebben ze gehad zegquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:06 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 24-01-2013 om 16:55:32Het NEC blad De Goffertkreet heeft het applaus in de Kuip voor de gewisselde Sno als meest indrukwekkende in de 1e seizoenshelft gekozen. reageer retweet
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De teen?
Maar ik wil het wel eens zien met Hakkebar en Boetius zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |