Gewoon gaan man, ik ga ook 7/10 keer alleen naar De Kuip, als je zeker in een fanatiek vak gewoon staat en schreeuwt/zingt is het prima, voel je je echt niet alleenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
via gogotickets stonden dr ook nog wat voor X - S - m en T
Zat zelf te denken om te gaan maar heb echt geen zin in mn solo te zitten
Voor O zijn ze nog altijd 47,50 of rond die koers...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
Die kaartjes zijn ook duurder geworden of niet?
Kon eerst volgens mij voor 12,50.
Ja, ik bedoel dus de goedkoopste.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor O zijn ze nog altijd 47,50 of rond die koers...
Second that. Saaie bedoeling daar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.
Zie dat die kaart op X2 al weg is, er is dr nu wel een op Dquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, ik ga ook 7/10 keer alleen naar De Kuip, als je zeker in een fanatiek vak gewoon staat en schreeuwt/zingt is het prima, voel je je echt niet alleen
dacht 15 - 17.50 de goedkoopste tegenwoordigquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus de goedkoopste.47,50 kun je bijna beter een (halve) seizoenkaart nemen zeg.
Niet zo veel vragen stellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat iemand bezielt om zoiets voor de camera te doen.
quote:
Ik wil in het voorjaar weer naar een wedstrijd in de Kuip dus even kijken welk vak.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.. 50 jarige snollen "DAAAAAAAHAAG DAAHAAAAAAG" met hun korte vlotte kapsel.
het leukste is de zijde van Q - QQ tot U - UUquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik wil in het voorjaar weer naar een wedstrijd in de Kuip dus even kijken welk vak.
Nog tips welk vak leuk is?
Er zitten ook echt tjappies tussen idd, maar goed. Die heb je overal.
de eerste die dit op EDL flikt , die krijgt een krat pilsquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Held. Kan Immers nog wat van leren.
Behalve als het een duitser, jood of boer is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de eerste die dit op EDL flikt , die krijgt een krat pils
Uiteraard met uitzonderingen daar gelatenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Behalve als het een duitser, jood of boer is.
Er moet wel onderscheid gemaakt worden.
As. Zondag krijgt Feyenoord een penalty, Fer rood & Tony (Ja, Tony) knalt hem zo erin.
Kom op Y3 staan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...
Wat is er mis met Y3 dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, mijn (zieke) oom komt mee.
Hoeft niet per se. Meestal zitten ze daar gewoonquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar moet je staan toch? Dat kan hij niet echt lang.
Oh ok, dan ga ik straks ff langs een ticketboxquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Meestal zitten ze daar gewoon.
Je kan me ook even je cc-nummer whatsappen, dan bestel ik de tickets wel voor je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, dan ga ik straks ff langs een ticketbox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |