Sinds 6 november 2011 ongeslagen in De Kuip.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Fey haalde toch 1 punt in 5 wedstrijden tegen top-5?
Allerminst gunstige cijfers.
Daarom, ik zie Feyenoord wel winnen van Twentequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, waarvan 4x uit werd gespeeld. Thuis is Feyenoord al heel lang ongeslagen.
Ik heb laatst ook in vak JJ gezeten en kwam heel netjes naar mn eigen stoelnr toen ineens een paar bijdehande mannetjes zongen je zit op mn plekkiequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb voor AZ-thuis losse kaarten voor vak JJ gekocht om met een maatje te gaan. Ik zie nu dat de plaatsen genummerdzijn. Wordt dat in de praktijk ook nageleefd of kan ik gewoon zelf ergens gaan zitten in JJ?
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook in vak JJ gezeten en kwam heel netjes naar mn eigen stoelnr toen ineens een paar bijdehande mannetjes zongen je zit op mn plekkie![]()
Conclusie aan stoelnrs wordt in het vak zelf niet gedaan..
Allemaal uitwedstrijden ja. Thuis 21x op rij niet verloren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Fey haalde toch 1 punt in 5 wedstrijden tegen top-5?
Allerminst gunstige cijfers.
Hmm. Eerste keer dat ik naar de Kuip ging zat ik op E en wou "netjes" op mijn plek gaan zitten. (wist ik veelquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.. 50 jarige snollen "DAAAAAAAHAAG DAAHAAAAAAG" met hun korte vlotte kapsel.
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef Multiply het volgende:
[..]
Hmm. Eerste keer dat ik naar de Kuip ging zat ik op E en wou "netjes" op mijn plek gaan zitten. (wist ik veel) En toen zei de wat agressief uitziende meneer toch echt dat ik te laat was en op moest tyfen. Wat ik ook netjes deed natuurlijk.
Gelukkig weet ik nu wel beter en zit ik niet meer aan die kant. Vakkie RR is een stuk relaxter.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Het is er weer tijd voor:
[ afbeelding ]
Y was tegen de joden wel tof. Normaal ga ik er ook nooit op hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.
Toen was het wel weer lachen ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Y was tegen de joden wel tof. Normaal ga ik er ook nooit op hoor
Nu dat uitvak is aangepast, worden die kunststof wanden op Y ook weggehaald eigenlijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen was het wel weer lachen ja.
Yesquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Straks ff kaartjes kopen, is het 2 op 1?
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Straks ff kaartjes kopen, is het 2 op 1?
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yes
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=357297
Beetje opfleuren hierquote:
Zijn trouwens nog wel iets meer vakken over dan wat zij daar hebben neergezet, checkte het net even met m'n barcode.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...
Voor ons vermaakquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat iemand bezielt om zoiets voor de camera te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |