Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
Die heeft toch veel meer met Nederland. Douglas is alleen Nederlander geworden zodat hij makkelijker naar het buitenland kon en voor oranje kon spelen, net als dat Kalou dat wou toen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.
Waarom op termijn? Stagneert al jaren op hetzelfde matige niveau. Mathijsen is evengoed op een hoog niveau niet goed genoeg meer, daar niet van.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op termijn heb je veel meer aan Douglas. Bovendien mag hij gewoon voor Nederland spelen, dan moet je De Guzman ook niet gaan oproepen.
De beweegredenen zijn dubieus ja, maar als je hem dan toch kan gebruiken, zou ik het doen. Het is wel een lastig geval inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft toch veel meer met Nederland. Douglas is alleen Nederlander geworden zodat hij makkelijker naar het buitenland kon en voor oranje kon spelen, net als dat Kalou dat wou toen.
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Douglas speelt nu goed hoor, vind ik. Ik heb het gevoel dat Douglas op een hoger niveau goed mee kan, hij moet weg bij Twente. Maar laten we deze discussie hier niet voeren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarom op termijn? Stagneert al jaren op hetzelfde matige niveau. Mathijsen is evengoed op een hoog niveau niet goed genoeg meer, daar niet van.
Dat ligt vooral aan McClaren eigenlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.
BMI ook niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.
Luuk de Jong ook niet meer oproepen dan?
Ik vind juist wel dat je ze moet oproepen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De Guzman heeft vanaf zijn twaalfe in NL gewoond.
Luuk de Jong ook niet meer oproepen dan?
Was al aan het aanpassen.quote:
quote:Schaken twijfelde: ‘Ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen’
Het had niet veel gescheeld of Feyenoord en Ruben Schaken hadden afgelopen zomer afscheid van elkaar genomen. De dertigjarige buitenspeler, die voor anderhalf miljoen euro had mogen vertrekken uit Rotterdam, kreeg de mogelijkheid om naar Turkije te verkassen en daar flink te gaan verdienen. Trainer Ronald Koeman was er echter verantwoordelijk voor dat Schaken toch bij Feyenoord bleef.
“Er was een Turkse club die het bedrag uit de clausule in mijn contract wilde betalen”, vertelt de vleugelspits aan Voetbal International. “Ik hoefde maar ja te zeggen en ik had in Turkije gespeeld.” Dat deed Schaken uiteindelijk niet, maar tot die beslissing kwam de aanvaller niet zomaar. “Ik heb er wel van wakker gelegen. Thuis heb ik een gezin met drie kinderen en ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen.”
Zijn coach zorgde er uiteindelijk voor dat de transfer niet doorging. “Koeman wilde me per se houden. Ik ging met Feyenoord om tafel en de club was bereid mijn contract open te breken, te verlengen en te verbeteren. Dat was een mooi gebaar”, vindt de tweevoudig Oranje-international, die achteraf van mening is dat hij de juiste keuze heeft gemaakt. “De trainer die mij wilde hebben stond in Turkije na twee maanden op straat, terwijl ik door bij Feyenoord te blijven toch het Nederlands elftal heb gehaald.”
Ach ja, Douglas gaat gewoon fijn een potje kaarten. Ook goed. En kaal issie al.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op een één of andere manier heeft Twente wel met afstand de minste tegendoelpunten en dat zal toch niet aan Bengtsson/Wisgerhof/Rosales liggen.
Nee hoor Douglas speelt al twee jaar matig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij zoveel krediet heeft.
Maarja, schijnt een rolmodel te zijn voor de jeugdspelers enzo.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.
Klopt inderdaad. Een handsbal in breda en wel een hele mooie kopgoal bij vvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verbaast me trouwens wel hoe weinig uitgoals Pelle heeft
quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigen voetbalschooltje he. Schaken is momenteel nog 20 kleine versies van zichzelf aan het kweken voor Feyenoord.
We hebben in uitwedstrijden sowieso maar 12 golazo's.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:53 schreef Caland het volgende:
Prachtige goal in Heerenveen.
In Alkmaar speelde hij trouwens ook gewoon heel goed zonder te scoren.
Dat is wel het voordeel van een spits als Pelle. Die hoeft niet zo nodig 1 op 1 te blijven lopen, nu nog een speler achter hem die wel kan scoren.
was laatst een hele toffe van de kuip met allemaal stoom/rook, als je die in 1920 kan vinden..quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben op zoek naar een toffe Feyenoord gerelateerde achtergrond voor mijn laptop. Resolutie is 1920 * 1080.
Iemand suggesties?
Kan hem niet eens meer vinden. Ik weet welke het isquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was laatst een hele toffe van de kuip met allemaal stoom/rook, als je die in 1920 kan vinden..
quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wegwezen met die prutser.
Bestuur tegen de muur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Leukquote:Koeman laat weten dat Immers en Mathijsen niet hoeven te vrezen voor hun plek. 'We hebben met deze jongens ook een goede periode gehad' VI
quote:
En als we dan nog de overige Feijenoorders erbij pakken in de vorm van Vlaar en Schaken...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef Typisch het volgende:
De Guzman ook al bij Oranje. Gaat hard met het aantal spelers uit de jeugdopleiding die Oranje halen.
Van Persie, Clasie, Fer, De Guzman, Janmaat, De Vrij en Indi.
Wel mooi dat we voor Van Persie, Fer en De Guzman de hoofdprijs hebben gepakt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En als we dan nog de overige Feijenoorders erbij pakken in de vorm van Vlaar en Schaken...
Groen-wit-groene shirts dan maar bij het NL elftal voortaan.
Fer wel, gezien 1-jarigcontract.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel mooi dat we voor Van Persie, Fer en De Guzman de hoofdprijs hebben gepakt.Oh wacht.
quote:Erwin Kasakowski, algemeen directeur van Vitesse, is blij met de komst van Leerdam, die een vierjarig contract heeft getekend in Arnhem. "Wij kunnen sportief én organisatorisch al concurreren met een club als Feyenoord", zegt Kasakowski in Voetbal International. "Het is dan ook niet zo gek dat een jongen als Kelvin voor Vitesse kiest. Hij wil hogerop."
goed verhaal manquote:
WTFquote:
quote:Koeman laat falende Feyenoorders staan
Feyenoord-trainer Ronald Koeman ziet ondanks de 3-0 nederlaag bij Ajax geen aanleiding om zijn basisteam rigoureus te wijzigen. Wel liet de oefenmeester zijn spelers een kritisch groepsgesprek voeren.
"Wij hebben drie keer uit gespeeld tegen topclubs en zowel bij PSV, FC Twente als Ajax verloren we met 3-0. Dat is geen toeval meer. Als je die duels analyseert zijn we nergens weggespeeld, maar blijkbaar ontbreekt er wel iets. [goals, red] Zulke wedstrijden gaan om momenten. Dan moet je óf scoren, óf geen fouten maken", vertelt Koeman aan Voetbal International.
Koeman ziet geen aanleiding om de falende Joris Mathijsen en Lex Immers te passeren. "Ik ga niets anders doen. Nederlagen zoals deze moet je gewoon nuchter analyseren en dan kun je niet anders dan concluderen dat niet alleen deze twee spelers fouten hebben gemaakt."
http://www.voetbalprimeur(...)e-feyenoorders-staan
Ja, dat doen ze goed bij VP.quote:
Het kunnen er nog 7 wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze goed bij VP.
Maar 0 punten en een 0-9 doelsaldo tegen "de groten", dat kan natuurlijk ook niet.![]()
Aan de andere kant heeft Koeman niet veel opties, behalve dan een keer een grote jongen zijn en ome Joris op de bank zetten.
Was vorig seizoen een stuk beter, maar dat is alleen interessant als je geen kampioen bent geworden...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze goed bij VP.
Maar 0 punten en een 0-9 doelsaldo tegen "de groten", dat kan natuurlijk ook niet.![]()
Aan de andere kant heeft Koeman niet veel opties, behalve dan een keer een grote jongen zijn en ome Joris op de bank zetten.
Het is bij Pelle elke night ladies night, zeker nu hij dat contract in zijn zak heeft. Jammer voor Feyenoord, fijn voor de ladies.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verbaast me trouwens wel hoe weinig uitgoals Pelle heeft
Je ontkracht je 'bans' al in de zin daarboven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef huffderobot het volgende:
Pelle scoort sowieso niet in toppers. Één goal tegen Ajax, maar tegen Twente, PSV en AZ niets. Tegen Vitesse was 'ie d'r niet bij.
Dus Feyenoord kan twee bans gaan breken:
- Pelle scoort tegen een topclub
- Feyenoord scoort tegen een topclub
Die twee zouden best weleens hand in hand kunnen gaan.
O, jij vindt Ajax top?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je ontkracht je 'bans' al in de zin daarboven.
Hangt af van de context. Voor Nederlandse begrippen ja, en daar was jouw redenatie op gebaseerd. Blijf anders met je lulverhalen lekker in het Twente topic.quote:
Onze ploegen spelen binnenkort tegen elkaar. Wen er maar vast aan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hangt af van de context. Voor Nederlandse begrippen ja, en daar was jouw redenatie op gebaseerd. Blijf anders met je lulverhalen lekker in het Twente topic.
Fc Twente en AZ zijn geen topclubs.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:23 schreef huffderobot het volgende:
Pelle scoort sowieso niet in toppers. Één goal tegen Ajax, maar tegen Twente, PSV en AZ niets. Tegen Vitesse was 'ie d'r niet bij.
Dus Feyenoord kan twee bans gaan breken:
- Pelle scoort tegen een topclub
- Feyenoord scoort tegen een topclub
Die twee zouden best weleens hand in hand kunnen gaan.
überduidelijk deze conclusie. Als zij dat zijn met hun kampioenschappen, dan is bijv. Sparta het ook (ook twee keer landskampioen).quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fc Twente en AZ zijn geen topclubs.
Met het risico dat we die eindeloze discussie weer krijgen.
Gewoon ergens gaan zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb voor AZ-thuis losse kaarten voor vak JJ gekocht om met een maatje te gaan. Ik zie nu dat de plaatsen genummerdzijn. Wordt dat in de praktijk ook nageleefd of kan ik gewoon zelf ergens gaan zitten in JJ?
we spelen wel thuis, en we hebben al lang niet verloren daar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fc Twente en AZ zijn geen topclubs.
Met het risico dat we die eindeloze discussie weer krijgen.
Fey haalde toch 1 punt in 5 wedstrijden tegen top-5?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we spelen wel thuis, en we hebben al lang niet verloren daar.
komt gewoon goed dus (als we volgens de redenering in de quote werken)
Ja, waarvan 4x uit werd gespeeld. Thuis is Feyenoord al heel lang ongeslagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Fey haalde toch 1 punt in 5 wedstrijden tegen top-5?
Allerminst gunstige cijfers.
Sinds 6 november 2011 ongeslagen in De Kuip.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Daarom, ik zie Feyenoord wel winnen van Twentequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, waarvan 4x uit werd gespeeld. Thuis is Feyenoord al heel lang ongeslagen.
Ik heb laatst ook in vak JJ gezeten en kwam heel netjes naar mn eigen stoelnr toen ineens een paar bijdehande mannetjes zongen je zit op mn plekkiequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb voor AZ-thuis losse kaarten voor vak JJ gekocht om met een maatje te gaan. Ik zie nu dat de plaatsen genummerdzijn. Wordt dat in de praktijk ook nageleefd of kan ik gewoon zelf ergens gaan zitten in JJ?
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook in vak JJ gezeten en kwam heel netjes naar mn eigen stoelnr toen ineens een paar bijdehande mannetjes zongen je zit op mn plekkie![]()
Conclusie aan stoelnrs wordt in het vak zelf niet gedaan..
Allemaal uitwedstrijden ja. Thuis 21x op rij niet verloren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hmm. Eerste keer dat ik naar de Kuip ging zat ik op E en wou "netjes" op mijn plek gaan zitten. (wist ik veelquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet je eens op E doen. Nog nooit zulk teringvolk meegemaakt.. 50 jarige snollen "DAAAAAAAHAAG DAAHAAAAAAG" met hun korte vlotte kapsel.
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef Multiply het volgende:
[..]
Hmm. Eerste keer dat ik naar de Kuip ging zat ik op E en wou "netjes" op mijn plek gaan zitten. (wist ik veel) En toen zei de wat agressief uitziende meneer toch echt dat ik te laat was en op moest tyfen. Wat ik ook netjes deed natuurlijk.
Gelukkig weet ik nu wel beter en zit ik niet meer aan die kant. Vakkie RR is een stuk relaxter.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Het is er weer tijd voor:
[ afbeelding ]
Y was tegen de joden wel tof. Normaal ga ik er ook nooit op hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga echt nooit meer aan de Y-kant zitten.
Toen was het wel weer lachen ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Y was tegen de joden wel tof. Normaal ga ik er ook nooit op hoor
Nu dat uitvak is aangepast, worden die kunststof wanden op Y ook weggehaald eigenlijk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen was het wel weer lachen ja.
Yesquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Straks ff kaartjes kopen, is het 2 op 1?
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
Straks ff kaartjes kopen, is het 2 op 1?
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yes
https://feyenoord.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=357297
Beetje opfleuren hierquote:
Zijn trouwens nog wel iets meer vakken over dan wat zij daar hebben neergezet, checkte het net even met m'n barcode.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ook ff de kaart van mijn broertje meepakken. Heb 4 kaartjes nodig...
Voor ons vermaakquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af wat iemand bezielt om zoiets voor de camera te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |