Hij werkt zo hard.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef PIETR het volgende:
Waarschijnlijk niet neeSnap niet wat Koeman in hem ziet. Kan gewoon niet voetballen. Geen inzicht, geen steekpass, geen vernuft, dramatische afronding, altijd te laat. Echt een miskoop.
Vormer moet een snelcursus 'spelen op 10' doen en dan moet hij erin in plaats van Immers. Kan hij ook mooi de strafschoppen nemen.quote:
Wel Mathijsen en geen Douglas, dat snapt niemand.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:21 schreef Muto het volgende:
Zes Feyenoorders bij Oranje. Waaronder Schaken
Douglas is beter dan Mathijsen hoor, kom op man.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:28 schreef PIETR het volgende:
Ik wel. Douglas is geen Nederlander. En daarbij een matige verdediger.
niet echt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Douglas is beter dan Mathijsen hoor, kom op man.
Douglas spreekt amper Nederlands manquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Douglas is beter dan Mathijsen hoor, kom op man.
Dat is een hele andere discussie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Douglas spreekt amper Nederlands man
Heeft een Nederlandse vriendin.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Douglas spreekt amper Nederlands man
picsquote:
Hij is wel Nederlander.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:37 schreef Caland het volgende:
Douglas is net zo goed een matige verdediger. Bovendien ook nog eens geen nederlander.
quote:
Ja op valse voorwendselen Nederlander geworden. Behalve dat hij er één neukt heb ik er niks mee.quote:
uitzetten die hapquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op valse voorwendselen Nederlander geworden. Behalve dat hij er één neukt heb ik er niks mee.
RIP Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:21 schreef Muto het volgende:
Zes Feyenoorders bij Oranje. Waaronder Schaken
scheer u weg heidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |