Tsja, Schaken ook. Zie ik daar liever iemand met potentie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.![]()
De Teen zal wel weer een ingevroren nagel oid hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.De Teen zal wel geblesseerd zijn lijkt mij.
bij die jodenomroep heb ik dat moment niet eens teruggezien in de samenvattingquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vette seizoenshelft hebben ze gehad zeg
Stadion is altijd beter dan thuis, welk vak je ook zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een leuk vak om in te zitten voor zondag?
Heb stiekem wel zin om naar de wedstrijd te gaan.. Zou y t waard zijn of kan ok em net zo goed edl-en?
Thuisblijven is leuker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is altijd beter dan thuis, welk vak je ook zit.
Fixdquote:
dat wel, al heb ik afento in vakken gezeten dsat ik liever thuis zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
Oprotten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef tdruppers het volgende:
Tukkers zijn de baas in Rotterdam!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef tdruppers het volgende:
Tukkers zijn de baas in Rotterdam!
Moet je niet even erbij vermelden hoe trots je wel niet bent op twente?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Wie staat bovenaan?
Wie speelt met armzalige jeugdopleiding?
Jullie spelen met onze jeugdopleiding onderhandquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Wie staat bovenaan?
Wie speelt met een armzalige jeugdopleiding?
Lief hč?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jullie spelen met onze jeugdopleiding onderhand
Jullie in ieder geval niet meer na komend weekendquote:
Je bedoelt hoe jullie al onze kutjeugd wegkopen voor maximumgeld? Cabral, Fer, dit dat zus zo....quote:Wie speelt met een armzalige jeugdopleiding?
Je vergeet Mathijsenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie in ieder geval niet meer na komend weekend.
[..]
Je bedoelt hoe jullie al onze kutjeugd wegkopen voor maximumgeld? Cabral, Fer, dit dat zus zo....
En wij ondertussen dalijk 7 spelende internationals van Nederland afgeleverd hebben? (Clasie Janmaat Fer Vrij Bruno Martins Indi Van Persie en Guzman)![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |