Tsja, Schaken ook. Zie ik daar liever iemand met potentie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.![]()
De Teen zal wel weer een ingevroren nagel oid hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Achahbar is toch drie keer niks op rechts.De Teen zal wel geblesseerd zijn lijkt mij.
bij die jodenomroep heb ik dat moment niet eens teruggezien in de samenvattingquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vette seizoenshelft hebben ze gehad zeg
Stadion is altijd beter dan thuis, welk vak je ook zit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een leuk vak om in te zitten voor zondag?
Heb stiekem wel zin om naar de wedstrijd te gaan.. Zou y t waard zijn of kan ok em net zo goed edl-en?
Thuisblijven is leuker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is altijd beter dan thuis, welk vak je ook zit.
Fixdquote:
dat wel, al heb ik afento in vakken gezeten dsat ik liever thuis zatquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Caland het volgende:
Oprotten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef tdruppers het volgende:
Tukkers zijn de baas in Rotterdam!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef tdruppers het volgende:
Tukkers zijn de baas in Rotterdam!
Moet je niet even erbij vermelden hoe trots je wel niet bent op twente?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Wie staat bovenaan?
Wie speelt met armzalige jeugdopleiding?
Jullie spelen met onze jeugdopleiding onderhandquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Wie staat bovenaan?
Wie speelt met een armzalige jeugdopleiding?
Lief hč?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jullie spelen met onze jeugdopleiding onderhand
Jullie in ieder geval niet meer na komend weekendquote:
Je bedoelt hoe jullie al onze kutjeugd wegkopen voor maximumgeld? Cabral, Fer, dit dat zus zo....quote:Wie speelt met een armzalige jeugdopleiding?
Je vergeet Mathijsenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie in ieder geval niet meer na komend weekend.
[..]
Je bedoelt hoe jullie al onze kutjeugd wegkopen voor maximumgeld? Cabral, Fer, dit dat zus zo....
En wij ondertussen dalijk 7 spelende internationals van Nederland afgeleverd hebben? (Clasie Janmaat Fer Vrij Bruno Martins Indi Van Persie en Guzman)![]()
![]()
Kun jij serieus zo schelden omdat ik een afwijkende mening heb over voetbal? Ik zit maar een beetje te dollenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee teringdebiel, wij leveren ze af. Hebben wij Mathijsen opgeleid? NEE dus HOUD JE DOMME MUIL. Anders had ik Vlaarke ook kunnen noemen, randdebiel
Hahahaha, leuk dat je het opmerkt, het klopt dat er veel ''succesupporters'' zijn bij FC Twente ja. Enerzijds heb ik daar een hekel aan, anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die zich juist fanatiek van dat soort mensen afzetten en zich de ''echte supporter'' noemen. Wanneer ben je een echt supporter, als je een aansteker naar een speler gooit, of wanneer je heel erg hard begint te zingen ''Hamas, hamas joden aan het gas''. Of wanneer je mensen gaat aanvallen op hun favoriete voetbalclub op een of ander kutforum.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
Heb je weer zo een mof die sinds de succesjaren 'supporter' is. Vermoeiend.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Hahahaha, leuk dat je het opmerkt, het klopt dat er veel ''succesupporters'' zijn bij FC Twente ja. Enerzijds heb ik daar een hekel aan, anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die zich juist fanatiek van dat soort mensen afzetten en zich de ''echte supporter'' noemen. Wanneer ben je een echt supporter, als je een aansteker naar een speler gooit, of wanneer je heel erg hard begint te zingen ''Hamas, hamas joden aan het gas''. Of wanneer je mensen gaat aanvallen op hun favoriete voetbalclub op een of ander kutforum.
Nee, ik kom al vķķr de succesjaren bij Twente. Ik durf zelfs te beweren dat ik vaker in het stadion kwam in de periode 2000-2008, dan in de afgelopen jaren, toen is namelijk de 'echte voetbalsfeer' een beetje verdwenen.
Als je in het stadion zit terwijl je club 15e staat en het weekend ervoor van de mat is geveegd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef tdruppers het volgende:
Wanneer ben je een echt supporter
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in het Twentse nooit inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Hahahaha, leuk dat je het opmerkt, het klopt dat er veel ''succesupporters'' zijn bij FC Twente ja. Enerzijds heb ik daar een hekel aan, anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die zich juist fanatiek van dat soort mensen afzetten en zich de ''echte supporter'' noemen. Wanneer ben je een echt supporter, als je een aansteker naar een speler gooit, of wanneer je heel erg hard begint te zingen ''Hamas, hamas joden aan het gas''. Of wanneer je mensen gaat aanvallen op hun favoriete voetbalclub op een of ander kutforum.
Nee, ik kom al vķķr de succesjaren bij Twente. Ik durf zelfs te beweren dat ik vaker in het stadion kwam in de periode 2000-2008, dan in de afgelopen jaren, toen is namelijk de 'echte voetbalsfeer' een beetje verdwenen.
Maar wanneer je club nooit 15e staat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je in het stadion zit terwijl je club 15e staat en het weekend ervoor van de mat is geveegd.
Vuige neppertquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wanneer je club nooit 15e staat?
Afgaande op de reacties op dit topic is het voor mij niet geheel onlogisch dat dit bij Feyenoord helaas vaker gebeurd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in het Twentse nooit inderdaad.
Oké man. Wil je er een lolly voor ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Afgaande op de reacties op dit topic is het voor mij niet geheel onlogisch dat dit bij Feyenoord helaas vaker gebeurd.
Bij de Duitsers gaan ze al weg na 40-45 minuten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gebeuren dat soort dingen in het Twentse nooit inderdaad.
Ik denk dat ik het nog geen 5 minuten uithou met allemaal josti's die de gehele wedstrijd monotoon op een trommel aan het rammen zijn. Chapeau voor die gasten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij de Duitsers gaan ze al weg na 40-45 minuten.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je in het stadion zit terwijl je club 15e staat en het weekend ervoor van de mat is geveegd.
Die sfeer daar is pure aids.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nog geen 5 minuten uithou met allemaal josti's die de gehele wedstrijd monotoon op een trommel aan het rammen zijn. Chapeau voor die gasten.
Het is ook niet echt mijn idee ervan maar ieder zijn ding.quote:
Blijft een baas, heeft ons door de crisis geholpen.quote:De Vrij: 'Ik wil wat terugzien in contractvoorstel Feyenoord'
Feyenoord legt momenteel de ene na de andere succesvol doorgebroken jeugdspeler voor langere tijd vast. Stefan de Vrij zit nog in de wachtkamer, terwijl ook hij een uitstekende indruk maakt. In het nieuwe ELF Voetbal Magazine een openhartig interview met de verdediger en international.
Foto
"Ik wil nog niet naar een andere club", veegt hij direct de geruchten van tafel dat hij deze winterstop al zou verkassen. "Maar omdat ik sinds mei 2011 stappen voorwaarts heb gemaakt, weet ik dat het moment dichterbij komt waarop ik er wel klaar voor ben. Het kan snel gaan in het voetbal. Misschien over een halfjaar. Of over een jaar."
De Vrij wordt in zijn hart verscheurd door een tweeledig gevoel. "Als ik mijn contract (tot 2014, red.) zou verlengen, besef ik dat Feyenoord de kaarten in handen heeft. Als ik in een later stadium voel dat ik klaar ben voor de volgende stap, dan kunnen zij voor mij vragen wat ze willen. Aan de andere kant: in een voor Feyenoord en voor mij ideale situatie ga ik hier niet transfervrij weg. Maar dat moet ook weer niet ten koste van mezelf gaan. Die balans vinden, dat vind ik moeilijk. Uiteindelijk moet ik ook een keuze maken die mijn eigen belang dient."
"Ik denk dat Feyenoord het sneller wil afhandelen dan ik", gaat De Vrij openhartig verder. "Ik heb geen haast. Ik ben inmiddels aanvoerder van de club, international en voetbal hier als een van de langst zittende in de selectie. Dat hoop ik wel terug te zien in het contractvoorstel."
Toch staart De Vrij zich niet blind op bedragen. "Dat zou niet slim zijn. Daarom wil ik niet ergens heen waar ik het meest kan verdienen, maar wat het beste is voor mijn ontwikkeling. Ik wil niet de volgende speler zijn die te vroeg de stap naar het buitenland maakt voor het grote geld. (...) Ik zit hier al zolang, de club zit in mijn hart. Ik ben altijd fan geweest van Feyenoord. Ik blijf ervan genieten om te spelen in De Kuip."
Hij verdient ook gewoon een salaris wat bij zijn status past:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:10 schreef arjan1212 het volgende:
ik maak uit dat interview op dat stefan alleen blijft als ie een miljoen gaat verdienen
De teksten van deze man zijn gewoon echt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft een baas, heeft ons door de crisis geholpen.
Hopen dat hij toch nog 1x voor 2 jaar bijtekend. Mag hij van mij een grootverdiener in de selectie worden. Kunnen we hem over 1,5 jaar nog mooi verkopen voor 12 miljoen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:06 schreef Grifte het volgende:
Op PSV Netwerk spreken ze over 2-3k verkochte kaarten voor PSV - Feyenoord tot nu toe.
Toen zaten er iets van 15k, waaronder een groot deel Feyenoorders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:15 schreef tammepiet het volgende:
Bij psv fey eena aantal jaar terug voor de beker, ik meen 0-3, zat het toch vol?
Lijkt me nu dan ook te gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |