abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122027040
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik heb al 20 jaar een seizoenkaart, dus vermoed wel genoeg 'stadionervaring' te hebben, maar goed. Jij hebt je punt gemaakt, ditmaal duidelijk genoeg voor mij :P , ik verwacht als supporter van Feyenoord niet dat onze directie de prijzen halveert voor de beker, ik weet niet of dat bij PSV wel normaal is.

Die 3K stond ergens hierboven in het topic vermeld (heb persoonlijk geen bron) ;)
Mooi :P . Bij PSV is het, in de beker, gebruikelijk dat prijzen gehalveerd worden. Tegen amateurs bv tientje pp. Dan is het gewoon goed gevuld/uitverkocht.
Ik zie geen reden, zolang het niet de finale is, om 37,50 voor een kaartje in de beker te kopen tegen bv NEC. Zo belangrijk is die beker nou ook weer niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:12 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

waarom gaan die mensen dan niet op oost en west zitten? Liggen daar de glasscherven van Pieters zijn akkefietje?
Oost (en West) 1e ring zullen gewoon goed verkocht zijn. 2e ring bv zit je daar al een stuk minder Je hebt palen voor je neus, en het zicht is minder. Maargoed, dat moet je aan die mensen vragen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122027077
prijs verlagen omdat ze in eindhoven niet komen :')
PSV had het in de kuip ook goed gevonden als de prijzen door midden gingen zeker :') grappenmakers.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_122027094
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Leek me duidelijk genoeg, maar goed. Als je het niet snapt, kom je zelf niet vaak genoeg in het stadion denk ik.

Natuurlijk is 37,50 in de beker (Kwartfinale tegen Feyenoord!! :N ) niet te vergelijken met 47,50 in de competitie.
In de beker hoort het gewoon goedkoper te zijn. Voor 15 euro was het stadion gewoon uitverkocht geweest. Dit zijn belachelijke prijzen.
Daarnaast die 1:1 regeling helpt ook niet mee he. Zoals ik al zei, dagjesmensen/gezinnen komen normaliter op dit soort wedstrijden af. Die moeten nu allemaal een CC hebben om aan een kaartje te kunnen komen, en dan is papa al snel meer dan 100¤ kwijt.

En ik weet niet hoe je aan 3000 sups komt, maar dat is niet veel nee. Maar wel begrijpelijk. Ik had het liever helemaal leeg gezien, maak je tenminste een statement, nu sta je nog enigszins voor lul.
Man, je praat alsof het een oefenpotje tegen AGOVV Excelsior betreft. :')

Een kwartfinale bekerduel tegen Feyenoord is toch gewoon een topwedstrijd? Of dat nu voor de beker is of voor de competitie maakt weinig uit. PSV kan notabene de halve finale halen. Het is dus een speelronde die er om gaat, en tegen een aansprekende tegenstander.

Ik snap het dus nog steeds niet. De prijzen lijken mij gewoon gerechtvaardigd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122027203
De recette van een bekerduel wordt gedeeld, toch?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_122027254
quote:
Tadic: 'Feyenoord verzilvert bijna elke kans'

De topper van dit weekend is het treffen tussen Feyenoord en koploper FC Twente. Aanvaller Dusan Tadic denkt dat de wedstrijd van cruciaal belang is in de strijd om de titel.

"Het gaat lastig worden tegen Feyenoord", zegt hij tegen Voetbal International. "Het is een goed team, met een prachtig stadion. Daarnaast staan de supporters er ook. Ronald Koeman is een geschikte coach en Feyenoord weet bijna elke kans te verzilveren."

Een verliespartij kan betekenen dat FC Twente naar de derde plaats zakt. Tadic: "We moeten er dus voor zorgen dat ze niet scoren en daar gaan wij alles aan doen. Elke wedstrijd is belangrijk, het maakt niet uit welke. Maar wij denken niet aan verliezen."

FC Twente heeft een voorsprong van één punt op PSV en Ajax. Vorig weekend speelden de Tukkers in eigen huis gelijk tegen RKC Waalwijk (0-0).

http://www.voetbalprimeur(...)vert-bijna-elke-kans
pi_122027350
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef huffderobot het volgende:

[..]

aah jullie gaan dus zielig een beetje voor de goal hangen.
* Verwijderd *
pi_122027412
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

aah jullie gaan dus zielig een beetje voor de goal hangen.
Als ik dit zo lees ben ik er bang voor ja. Nul houden, goaltje pikken en drie punten stelen.
pi_122027451
quote:
Taument: "Het lukt Feyenoord niet in uitduels"

Feyenoord zint zondag op revanche voor de nederlaag tegen Ajax. Koploper FC Twente komt op bezoek in De Kuip. Oud-speler Gaston Taument denkt dat de Rotterdammers een goede kans hebben.

In de uitwedstrijd tegen de Tukkers werd, net zoals tegen PSV en Ajax, met 3-0 verloren. Taument vraagt zich in Metro af waarom Feyenoord het niet kan bolwerken buitenshuis. "Ze komen onder druk te staan en komen daar niet meer uit. Qua motivatie mag ‘t geen verschil zijn. In de beginfase zondag (tegen Ajax, red.) zag je bij Feyenoord ook wat de intentie was, maar je moet het ook nog eens goed uitvoeren."

In De Kuip is dat doorgaans geen probleem. Taument, jeugdtrainer bij de club, wil niet al te dramatisch doen over de nederlaag in Amsterdam. "Koeman zit er dicht op, maar je moet ook niet te veel gaan zoeken naar oorzaken. Ajax was gewoon verder dan wij, constanter. Het lukt niet in uitwedstrijden. Thuis is een ander verhaal. En Twente heeft me in de laatste wedstrijden voor de winterstop ook niet echt overtuigd."

http://www.voetbalprimeur(...)enoord-niet-uitduels
pi_122027506
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Man, je praat alsof het een oefenpotje tegen AGOVV Excelsior betreft. :')

Een kwartfinale bekerduel tegen Feyenoord is toch gewoon een topwedstrijd? Of dat nu voor de beker is of voor de competitie maakt weinig uit. PSV kan notabene de halve finale halen. Het is dus een speelronde die er om gaat, en tegen een aansprekende tegenstander.

Ik snap het dus nog steeds niet.
De laatste keer dat Feyenoord een aansprekende tegenstander was, was destijds toen Kuyt er nog speelde. 2-4 oid werd het. Nu hebben ze wel hun praatjes teruggekregen, maar nog niet hun allure.

Waren het normale prijzen, was het stadion normaal gevuld. Alleen in de Bekerfinale, CL, tegen een aansprekende tegenstander, of Ajax was de kaartverkoop normaal verlopen. Dan is de keuze voor sommigen een stuk makkelijker om de wedstrijd toch maar op tv te kijken.
Heeft niks met successupport oid te maken, heeft met keuzes te maken. Er gaat al genoeg geld van mijn/onze kant op naar voetbal (jcs/thuis/uit/europees) en dan moet ik ook weer in de beker 30+ gaan betalen. Dan maar even niet nee.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_122027763
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

De laatste keer dat Feyenoord een aansprekende tegenstander was, was destijds toen Kuyt er nog speelde. 2-4 oid werd het. Nu hebben ze wel hun praatjes teruggekregen, maar nog niet hun allure.

Waren het normale prijzen, was het stadion normaal gevuld. Alleen in de Bekerfinale, CL, tegen een aansprekende tegenstander, of Ajax was de kaartverkoop normaal verlopen. Dan is de keuze voor sommigen een stuk makkelijker om de wedstrijd toch maar op tv te kijken.
Heeft niks met successupport oid te maken, heeft met keuzes te maken. Er gaat al genoeg geld van mijn/onze kant op naar voetbal (jcs/thuis/uit/europees) en dan moet ik ook weer in de beker 30+ gaan betalen. Dan maar even niet nee.
Zelfs in de bekerfinale kwam Heracles met meer supporters...
pi_122027903
quote:
Van Geel: "Kritiek op Mathijsen onterecht"

Feyenoord ging afgelopen weekend met 3-0 onderuit tegen Ajax, na afloop kreeg vooral Joris Mathijsen veel kritiek. In de ogen van technisch directeur Martin van Geel is die kritiek niet terecht, in zijn ogen haalde bijna niemand het vereiste niveau.

"Dat de kritiek zich na de nederlaag tegen Ajax toespitst op slechts één persoon is zeer onterecht", zegt Van Geel tegenover het Algemeen Dagblad. "Dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van onze technische staf. Bel Ronald Koeman of Jean-Paul van Gastel maar, die geven hetzelfde antwoord."

Van Geel erkent dat Mathijsen tegen Ajax niet het gewenste niveau haalde. "Maar dat geldt eigenlijk voor de hele ploeg op Jordy Clasie na. Clasie nam het initiatief, maar de rest van de ploeg stond er niet. Jean-Paul Boëtius wel? Die had tegen Ajax inderdaad enkele goede momenten, maar her rendement ontbrak bij hem. Dat iedereen dan weer over Mathijsen heen valt, is een terugkerend verhaal. Joris is niet anders gewend en ik denk ook dat het altijd zo zal blijven."

"Natuurlijk was hij ook niet top tegen Ajax, maar we praten eigenlijk maar over eén moment waarbij hij de bal verspeelde aan Fischer. Maar vervolgens vloog de bal wel in de korte hoek naast de keeper. Daar gaat ook iedereen maar gemakshalve aan voorbij", aldus Van Geel.

http://www.voetbalprimeur(...)-mathijsen-onterecht
pi_122028014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Lekker hooghartig beredeneerd weer tov een tegenstander die vorig seizoen boven jullie eindigde en thuis van jullie wist te winnen en nog gewoon als topclub beschouwd mag worden. Overigens wist Feyenoord in (2010?) ook van PSV te winnen voor de beker, toen met El Ahmadi en Van Bronckhorst als doelpuntenmakers (0-3 werd het toen). :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122028018
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:32 schreef portie het volgende:

[..]

Zelfs in de bekerfinale kwam Heracles met meer supporters...
PSV 16000 Heracles 18000, oehoe.

Heracles maakt zoiets ook 1x in de tig jaar mee.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:39:35 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122028055
Het aantal PSV supporters komt als een verrassing? Die kunnen het uitvak van Heracles nog miet eens uitverkopen als ze kampioen kunnen worden :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122028076
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lekker hooghartig beredeneerd weer tov een tegenstander die vorig seizoen boven jullie eindigde en thuis van jullie wist te winnen en nog gewoon als topclub beschouwd mag worden. Overigens wist Feyenoord in (2010?) ook van PSV te winnen, toen met El Ahmadi en Van Bronckhorst als doelpuntenmakers (0-3 werd het toen). :)
PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis, in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?
Feyenoord, in de Kuip, en in de beker.
En Feyenoord is al jaren geen topclub meer. Mogen ze wel weer eens een kampioenschap voor behalen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:41:07 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122028112
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?
En Feyenoord is al jaren geen topclub meer. Mogen ze wel weer eens een kampioenschap voor behalen.
Dan kan je hetzelfde zeggen over PSV nietwaar?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122028165
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet echt
pi_122028181
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis, in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?
Feyenoord, in de Kuip, en in de beker.
En toch zit de kuip vol en in die bak van jullie 3000 :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_122028190
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen 3x kampioen in 30jaar, en en 14x kampioen in 30jaar, nietwaar?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 13:43:26 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122028199
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Niet echt
Eeuwige derde op afstand van de top als je de laatste jaren bekijkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122028214
quote:

[..]

PEC wist dit seizoen ook van ons te winnen, thuis in de competitie nog wel. Maakt hen dat opeens een spraakmakende tegenstander?
Gast :')

Ben je nu aan het trollen of wat?

PEC zal niet snel boven jullie eindigen en voorronde CL halen denk ik hé. Bovendien is Feyenoord nog altijd een topclub, 9 van de 10 mensen zal dit beamen. Daar doen 10 magere jaren niets aan af. Dan vergeten we voor het gemak even de UEFA cupwinst in 2002. Hoe je het wendt of keert blijft Feyenoord altijd een aansprekende tegenstander, en dat is niet voor niets.

Maar fijn om te weten dat de arrogantie nu ook al in Eindhoven is toegeslagen. :')
pi_122028228
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Eeuwige derde op afstand van de top als je de laatste jaren bekijkt.
Valt ook wel weer mee
pi_122028231
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen 3x kampioen in 30jaar, en en 14x kampioen in 30jaar, nietwaar?
Klopt, echter is er geen verschil in 0 x kampioen in 4 jaar en 0 x kampioen in 4 jaar, het is maar net hoe je de statistieken in je eigen voordeel wil laten spreken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_122028274
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gast :')

Ben je nu aan het trollen of wat?

PEC zal niet snel boven jullie eindigen en voorronde CL halen denk ik hé. Bovendien is Feyenoord nog altijd een topclub, 9 van de 10 mensen zal dit beamen. Daar doen 10 magere jaren niets aan af. Dan vergeten we voor het gemak even de UEFA cupwinst in 2002. Hoe je het wendt of keert blijft Feyenoord altijd een aansprekende tegenstander, en dat is niet voor niets.

Maar fijn om te weten dat de arrogantie nu ook al in Eindhoven is toegeslagen. :')
Grootheidswaanzin.
pi_122028299
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, echter is er geen verschil in 0 x kampioen in 4 jaar en 0 x kampioen in 4 jaar, het is maar net hoe je de statistieken in je eigen voordeel wil laten spreken.
Beetje kort tijdsbestek he. Dan zijn Twente en AZ ook topclubs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')