Hoe lelijk mooi kan zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En die prijs gepakt op de lelijkste manier in de gehele historie van de Europacup I/CL.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja 1988 is 25 jaar geleden dag hoor
Hou eens op met jezelf in ons topic voor lul te zetten joh kneusquote:
Het seizoen 87/88 is 25 jaar geleden, aangezien we nu in het seizoen 12/13 zitten.quote:
Elke PSV'er heeft het IQ van een pinda, máar er kunnen uitzonderingen zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:34 schreef De_Pel het volgende:
Drie verklaringen.
- LBM heeft de jaarwisseling niet meegekregen
- LBM heeft nog niet door dat psv ook dit jaar geen prijs pakt
- LBM heeft het iq van een pinda
of uiteraard een combinatie van bovenstaanden.
Moet ik dit gaan voorkauwen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het seizoen 87/88 is 25 jaar geleden, aangezien we nu in het seizoen 12/13 zitten.
hoeveel is 113-88?
Maar in beginsel geldt die regel idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke PSV'er heeft het IQ van een pinda, máar er kunnen uitzonderingen zijn.
Godverdommequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Ludachrist het volgende:
Ik voorspel de comeback "ja, de prijzen pakken we pas aan het einde van het seizoen. Dientengevolge is het nog geen 25 jaar, maar 24.5. Haha!"
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Ludachrist het volgende:
Ik voorspel de comeback "ja, de prijzen pakken we pas aan het einde van het seizoen. Dientengevolge is het nog geen 25 jaar, maar 24.5. Haha!"
En sindsdien zijn er (minimaal) 25 seizoenen gevolgd waarin geen prijs is gewonnen, want dit seizoen zijn jullie al uitgeschakeldquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet ik dit gaan voorkauwen?
25 jaar geleden hebben we de Europacup 1 gewonnen. Als je precies wilt zijn, zo'n 24 jaar en 9 maanden geleden.
Please..
Voor een supporter maakt de manier waarop doorgaans niet zoveel uit nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe lelijk mooi kan zijn![]()
Of hoe mooi lelijk kan zijn.
Wij op FOK! bezegelen het lot van een PSV'erquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar in beginsel geldt die regel idd.
begrijpt hij dat neit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En sindsdien zijn er (minimaal) 25 seizoenen gevolgd waarin geen prijs is gewonnen, want dit seizoen zijn jullie al uitgeschakeld![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En sindsdien zijn er (minimaal) 25 seizoenen gevolgd waarin geen prijs is gewonnen, want dit seizoen zijn jullie al uitgeschakeld![]()
Damn.
Nou terug in je hol!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Dat feitje was ik inderdaad alweer vergeten.
Mwah, ik kan mn foutje tenminste toegeven, itt een behoorlijk aantal Feyenoorder die daar meer moeite mee hebben.quote:
Snapje. Hoe grappig is 't dat PSV-ers no matter what toch niet serieus genomen worden hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij op FOK! bezegelen het lot van een PSV'er
Dat was niet de discussiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, ik kan mn foutje tenminste toegeven, itt een behoorlijk aantal Feyenoorder die daar meer moeite mee hebben.
Dit was dan ook wel een hele genante waar je niet om heen kunt draaienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwah, ik kan mn foutje tenminste toegeven, itt een behoorlijk aantal Feyenoorder die daar meer moeite mee hebben.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Dat feitje was ik inderdaad alweer vergeten.
PSV'ers kunnen alleen dit:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snapje. Hoe grappig is 't dat PSV-ers no matter what toch niet serieus genomen worden hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |