SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat wil ik ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 1000 euro rijker dan ik dacht
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
WHAHAHAHAHA
En dan trek je voor DW De Duivel!!
In het boekje wat erbij zit staat een heel verhaal over ketenen bij die kaart.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat is best relaxedquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik dacht dat ik 1400 euro op de lopende rekening had, bleken het er ruim 2400 te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
En dan trek je voor DW De Duivel!!
In het boekje wat erbij zit staat een heel verhaal over ketenen bij die kaart.![]()
![]()
![]()
Nog 99,8% te gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus weer 1000 euro dichter bij een huisje![]()
De voordeur en deurmat heb je iig alquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ze moest kaarten kiezenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat lijkt er al meer opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De voordeur en deurmat heb je iig al![]()
![]()
Damn.. Hoe doe je dat.. Ik heb er maar 400 op staan..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik dacht dat ik 1400 euro op de lopende rekening had, bleken het er ruim 2400 te zijnDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goed sparenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn.. Hoe doe je dat.. Ik heb er maar 400 op staan..![]()
![]()
Met 150.000 heb je een huis met inrichtingquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb werkelijk geen idee hoeveel geld je "nodig" zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jaja, maar toch. Alleen de gedachte al![]()
![]()
Okquote:![]()
Onthoud dat ik huiverig ben en geen "professioneel oplichter" aub![]()
3 getallen aub tussen 1 en 22If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pi, e en Sqrt(2) graag!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
3 getallen aub tussen 1 en 22Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Weet ik. We gaan de goede kant op, alleen hoop ik dat de huizenmarkt snel stabiliseertquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met 150.000 heb je een huis met inrichting![]()
![]()
Hee ik was eerstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
3 getallen aub tussen 1 en 22![]()
![]()
Je bent wel wijs voor je leeftijd jonge damequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Juiste balans tussen inkomsten en uitgaven vinden
14 SHADES OF GREY
mag ik straks ook eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
3 getallen aub tussen 1 en 22geloof er net zoveel in als in horoscopen, maar vind t wel leuk
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat hoop ik, ik heb zelf een huis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik. We gaan de goede kant op, alleen hoop ik dat de huizenmarkt snel stabiliseert14 SHADES OF GREY
Gewoon zorgen dat er niet veel geld op de rekening staat als je gaat shoppenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent wel wijs voor je leeftijd jonge dame![]()
![]()
zat vandaag huizenjacht te kijken... waren mensen die een dijk-boerderij gingen kopen. Zat kwijlend voor de tv... wil ik later ookquote:
Dat is een goed ideequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er niet veel geld op de rekening staat als je gaat shoppen
14 SHADES OF GREY
Ik geef meer uit dan ik binnenkrijg, jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Juiste balans tussen inkomsten en uitgaven vinden![]()
Maar goed.. Ziektekosten ding al overgestapt, scheelt 30 euro in de maand, sportschool opzeggen scheelt 40 euro in de maand.. Maandbedrag dat ik betaal voor m'n auto van 230 naar 120 euro scheelt ook weer 110.. Das al 180 euro die ik dit jaar elke maand meer over hou
dat is altijd fijn! Moet nog steeds verzekering van mn vorige auto opzeggen, betaal maandelijks voor 2 autos.. al een jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geef meer uit dan ik binnenkrijg, ja![]()
Maar goed.. Ziektekosten ding al overgestapt, scheelt 30 euro in de maand, sportschool opzeggen scheelt 40 euro in de maand.. Maandbedrag dat ik betaal voor m'n auto van 230 naar 120 euro scheelt ook weer 110.. Das al 180 euro die ik dit jaar elke maand meer over houbest zonde.
Toch 2160 euro per jaar. Dat is aardig wat hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar goed.. Ziektekosten ding al overgestapt, scheelt 30 euro in de maand, sportschool opzeggen scheelt 40 euro in de maand.. Maandbedrag dat ik betaal voor m'n auto van 230 naar 120 euro scheelt ook weer 110.. Das al 180 euro die ik dit jaar elke maand meer over hou
Ik had net uitgevonden dat ik in feite 1,35 euro betaal voor mijn zorgpremie![]()
![]()
Dat is gewoon dom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is altijd fijn! Moet nog steeds verzekering van mn vorige auto opzeggen, betaal maandelijks voor 2 autos.. al een jaarbest zonde.
![]()
Vergeet het maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Weet ik. We gaan de goede kant op, alleen hoop ik dat de huizenmarkt snel stabiliseertI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
En dat geef je vervolgens weer uit aan nutteloze dingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Ik wil een huis met een oprit + garage van een meter of 25 lang totaal.. Never nooit niet dat ik dan iets anders zou moeten zoeken dan een boerderij woningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zat vandaag huizenjacht te kijken... waren mensen die een dijk-boerderij gingen kopen. Zat kwijlend voor de tv... wil ik later ook
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch 2160 euro per jaar. Dat is aardig wat hoor
Ik had net uitgevonden dat ik in feite 1,35 euro betaal voor mijn zorgpremie![]()
Ben je lekker vlot meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is altijd fijn! Moet nog steeds verzekering van mn vorige auto opzeggen, betaal maandelijks voor 2 autos.. al een jaarbest zonde.
![]()
Zo ergquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders had ik nu ook rood gestaan volgens mij
14 SHADES OF GREY
niet geheel mijn schuld... had mn verzekering opgezecht (auto was naar sloop gebracht) maar zij waren mn eh..hoe heet dat papiertje... kwijt geraakt. kwam er ruim een half jaar later achter dat t niet stop gezet was en toen moest ik een nieuw papiertje aanvragenquote:They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
lolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
88 euro aan zorgtoeslag krijgen en 89.35 betalen aan premie![]()
![]()
Drie jaar geleden betaalde ik iets van 55 euro premie en ontving ik ook zoiets aan zorgtoeslag. Keihard winst makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
88 euro aan zorgtoeslag krijgen en 89.35 betalen aan premie
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Games en downloadable content jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat geef je vervolgens weer uit aan nutteloze dingen
*opgezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet geheel mijn schuld... had mn verzekering opgezecht (auto was naar sloop gebracht) maar zij waren mn eh..hoe heet dat papiertje... kwijt geraakt. kwam er ruim een half jaar later achter dat t niet stop gezet was en toen moest ik een nieuw papiertje aanvragen
Vrijwaring. Maar dat heb je volgens mij niet nodig om een verzekering op te zeggen.![]()
A.K.A. plezier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat geef je vervolgens weer uit aan nutteloze dingenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is niet slim danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Games en downloadable content ja![]()
![]()
Ik verdien te veel om die toeslag te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
88 euro aan zorgtoeslag krijgen en 89.35 betalen aan premie
dat ja! zij zeiden van wel... en willen mn teveel betaalde rekeningen niet terugstortenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*opgezegd.
Vrijwaring. Maar dat heb je volgens mij niet nodig om een verzekering op te zeggen.
Balen voor jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik verdien te veel om die toeslag te krijgen![]()
![]()
Ze kunnen zo opzoeken dat die auto niet meer op jouw naam staat, beetje raarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ja! zij zeiden van wel... en willen mn teveel betaalde rekeningen niet terugstorten![]()
![]()
Nouja, dankzij C_A weet ik nu games goedkoper te krijgen enzo, dus dat gaat niet zo hard meerquote:
En jij maar betalen voor een Spook autoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ja! zij zeiden van wel... en willen mn teveel betaalde rekeningen niet terugstorten
Mja, waarom zoveel games kopen. Verveelt het na een week al ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, dankzij C_A weet ik nu games goedkoper te krijgen enzo, dus dat gaat niet zo hard meer![]()
![]()
budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, dankzij C_A weet ik nu games goedkoper te krijgen enzo, dus dat gaat niet zo hard meer![]()
ja vond ik ook... dus maar weer opnieuw proberen. ga een vriend van mij wel laten bellen, dat laat zich niet zo snel afpoeierenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze kunnen zo opzoeken dat die auto niet meer op jouw naam staat, beetje raar
die auto bestaat ook gewoon niet eens meer... snap niet dat dat geen foutmelding geeft in hun systeemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij maar betalen voor een Spook autoThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Lijkt me een goed plan. Verzekering hoor je namelijk zo op te kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja vond ik ook... dus maar weer opnieuw proberen. ga een vriend van mij wel laten bellen, dat laat zich niet zo snel afpoeieren![]()
Dat geeft alleen meldingen als het hun geld kostquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die auto bestaat ook gewoon niet eens meer... snap niet dat dat geen foutmelding geeft in hun systeem![]()
![]()
Jajaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, voor ruim twintigduizend euro aan kleren had ik vast niet gekocht
14 SHADES OF GREY
ghehe ja dat geloof ik best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geeft alleen meldingen als het hun geld kostThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Tot over een 24 minutenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muziekjes uitzoeken.. tot later![]()
![]()
Misschien luister ik ook we even!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muziekjes uitzoeken.. tot later
Anders wordt Pup weer boos op mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muziekjes uitzoeken.. tot later![]()
![]()
trouwens...!mn nieuwe cursusmap is binnen, mag in zelfstudie, dus hoef niet zoveel heen en weer te rijden in mn weekend en vrije dagen te nemen. heb map beetje doorgebladerd en tis super interessant (ethologie)
Wehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien luister ik ook we even!!
Anders wordt Pup weer boos op mij
Nee hoor![]()
![]()
Ik niet. Wel andere dingen. Muziek, legoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik zou het met gemak kunnen uitgeven aan kleding als het moest hoor14 SHADES OF GREY
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
trouwens...!mn nieuwe cursusmap is binnen, mag in zelfstudie, dus hoef niet zoveel heen en weer te rijden in mn weekend en vrije dagen te nemen. heb map beetje doorgebladerd en tis super interessant (ethologie)
![]()
![]()
in hoorn....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?nee daar heb ik geen tijd voor
wat ga je daar doen?
Pannenkoeken eten met Fokkersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in hoorn....nee daar heb ik geen tijd voor
wat ga je daar doen?
![]()
![]()
Huis is vol hé?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?![]()
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?![]()
![]()
pannenkoekenquote:, maar nee nog steeds geen tijd
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lego, jij heldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Wel andere dingen. Muziek, lego![]()
![]()
Veel plezier voor de meeters14 SHADES OF GREY
Ik ben een groot kindquote:
14 SHADES OF GREY
Sorry, ik dacht nog wat dames te regelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?![]()
![]()
Anders vergeet ik datquote:
14 SHADES OF GREY
Lego blijft leuk, het is dat ik geen ruimte heb voor lego maar anders had mijn hele huis vol gezetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, Lego is echt vet
Samen met mijn broertje zoooooooooooveel mee gedaan
14 SHADES OF GREY
Tot je 's ochtends vroeg met je blote voeten op een stukje gaat staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, Lego is echt vet
Samen met mijn broertje zoooooooooooveel mee gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is me zo vaak overkomen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot je 's ochtends vroeg met je blote voeten op een stukje gaat staan![]()
![]()
Mij ookquote:
14 SHADES OF GREY
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel pijnlijk jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot je 's ochtends vroeg met je blote voeten op een stukje gaat staan![]()
![]()
Is ook gewoon leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lego blijft leuk, het is dat ik geen ruimte heb voor lego maar anders had mijn hele huis vol gezet![]()
![]()
Zow... einde van de dag; relaxstand!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom gaat het topicnummer van 1002 naar 1004?14 SHADES OF GREY
omdat ik extreem dikke vingers heb en mis heb getypt...?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom gaat het topicnummer van 1002 naar 1004?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Het nummer hoef je niet eens te veranderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik extreem dikke vingers heb en mis heb getypt...?![]()
Nee, je moet gewoon van het nummer afblijven!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik extreem dikke vingers heb en mis heb getypt...?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pics?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik extreem dikke vingers heb en mis heb getypt...?14 SHADES OF GREY
sorry...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon van het nummer afblijven!!wist niet dat je boos werd
dacht dat t oplopend iets was. heb niet vaak lapo's
Ga eens naar het vorige deel en ram dan eens op "open nieuw deel"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik extreem dikke vingers heb en mis heb getypt...?
Kijk dan even goed naar die blauwe balk boven de TT
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan het gewoon slecht hebben dat mensen zoveel moeite hebben met zoiets simpelsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry...wist niet dat je boos werd
dacht dat t oplopend iets was. heb niet vaak lapo's
![]()
En nu vertrek ik naar het radio topic
[b]AirwiN schreef [/b]
doeggquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het gewoon slecht hebben dat mensen zoveel moeite hebben met zoiets simpels![]()
En nu vertrek ik naar het radio topic
Wij zullen nooit vriendinnen wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het gewoon slecht hebben dat mensen zoveel moeite hebben met zoiets simpels![]()
En nu vertrek ik naar het radio topic![]()
![]()
Jouw LaPo-angst vind ik ook belachelijk jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij zullen nooit vriendinnen worden
Ik had tarot-kaarten voor DW gelegd. De kaart de Duivel staat in dit deck ook voor geketend worden/zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is nog niets vergeleken met hoe ik in het echt ben!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw LaPo-angst vind ik ook belachelijk ja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw LaPo-angst vind ik ook belachelijk ja
[..]
Ik had tarot-kaarten voor DW gelegd. De kaart de Duivel staat in dit deck ook voor geketend worden/zijn![]()
![]()
Wel eng om kaarten voor iemand anders te leggen!!quote:
Ik moet Faxie nog doen trouwens!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel eng om kaarten voor iemand anders te leggen!!
Ik moet Faxie nog doen trouwens!![]()
![]()
Wat ga je met Faxie doen??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet Faxie nog doen trouwens!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Spannend. Ben benieuwd....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet Faxie nog doen trouwens!quote:![]()
Wat is daar eng aan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
3 getallen tussen 1 en 22!quote:
En o wee als De Minnaars er tussen zit!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 getallen tussen 1 en 22!
En o wee als De Minnaars er tussen zit!!!
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En o wee als De Minnaars er tussen zit!!Het zou wat zijn
![]()
Ik ben maar leek als het om Tarot gaat en geen idee hoe iemand het opvatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
14, 4, 16.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En o wee als De Minnaars er tussen zit!!
Het is maar net hoe je het interpreteert hè? Zei je zelf nog![]()
![]()
Klopt!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14, 4, 16.
Het is maar net hoe je het interpreteert hè? Zei je zelf nog
Maar jij kiest de kaarten uit!
Ik leg ze blind in een waaier, pak de kaarten uit die jij roept!
Dat ga ik nu doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Sterktequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar jij kiest de kaarten uit!
Ik leg ze blind in een waaier, pak de kaarten uit die jij roept!
Dat ga ik nu doen![]()
![]()
Geen Minnaarsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben maar leek als het om Tarot gaat en geen idee hoe iemand het opvat
Er kan toch niets engs aan kaarten zijn![]()
![]()
Jullie weten wel dat ik een leek ben he!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedereen wil
14 SHADES OF GREY
ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie weten wel dat ik een leek ben he!!
Uiteraard.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie weten wel dat ik een leek ben he!!![]()
Next?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
15, 21, 1quote:14 SHADES OF GREY
Hihi
De nominaties voor VBL•
Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 21:00:16 ]![]()
Ik zag hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi
De nominaties voor VBL
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
Ik ben genomineerd in JNG
Hoe was het trouwens?![]()
![]()
Gerechtigheid, staat voor karma.quote:
Het Oordeel, staat voor roeping
De Gehangene, staat voor tijd
Mijn interpretatie:
Wat is gebeurd, dat is gebeurd. So be it, tijd om door te gaan.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
3 getallen roepen tussen de 1 en 22.quote:
Dan trek ik die 3 kaarten namens jou
[b]AirwiN schreef [/b]
Het was heerlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik ben genomineerd in JNG
Hoe was het trouwens?
Nu allemaal rode vlekken
Gelukkig trekt dat zo weg
Nu eerst thee en Geordie Shore![]()
![]()
Goed adviesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gerechtigheid, staat voor karma.
Het Oordeel, staat voor roeping
De Gehangene, staat voor tijd
Mijn interpretatie:
Wat is gebeurd, dat is gebeurd. So be it, tijd om door te gaan.dat moet ik ook doen.
14 SHADES OF GREY
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was heerlijk
Nu allemaal rode vlekken
Gelukkig trekt dat zo weg
Nu eerst thee en Geordie Shore.
Have fun![]()
![]()
![]()
7, 13, 16quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 getallen roepen tussen de 1 en 22.
Dan trek ik die 3 kaarten namens jou![]()
Voor de toekomst en een hoer?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Allemaal mannen en 1 vrouwquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi
De nominaties voor VBL•
Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind![]()
![]()
Ik ben echt moequote:
Ik hoop dat ik de 23:00 uur haal
Telefoon ook nog eens leeg. Zeker weer meer dan 100 berichten in WA?
HuppelHoe ver ben je met GS?
![]()
Verplicht opblijven tot 23:00?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt moe
Zou kunnen, ga ze niet tellen.
![]()
Ja, want dan slaap ik beter en snellerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verplicht opblijven tot 23:00?
Zou kunnen, ga ze niet tellen.
![]()
![]()
en alleen daarom moeten wij ervoor zorgen dat jij wintquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ze zijn het er niet mee eens
Heerlijk![]()
Ah vandaar, na ja, nog iets minder dan 2 uurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, want dan slaap ik beter en sneller.
![]()
Wat een mooie kaartquote:![]()
De Dood, De Zon en De Keizer.
De Dood staat ook voor einde, De Zon voor geluk en de Keizer voor stabiliteit!
Mijn interpretatie:
De Dood heeft het over de kroeg die weg is. Behalve einde is dat natuurlijk ook een nieuw begin. Een begin vol geluk en stabiliteit!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Magaluf Madness ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt moe
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
en alleen daarom moeten wij ervoor zorgen dat jij wint
Jaaaaaaaaa![]()
![]()
Dus kan ik nog 3 afleveringen GS kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah vandaar, na ja, nog iets minder dan 2 uur.
![]()
Als ik achter de laptop vandaan ga![]()
![]()
That would be nicequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een mooie kaart![]()
Mijn interpretatie:
De Dood heeft het over de kroeg die weg is. Behalve einde is dat natuurlijk ook een nieuw begin. Een begin vol geluk en stabiliteit!!![]()
Bwehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus kan ik nog 3 afleveringen GS kijken![]()
Als ik achter de laptop vandaan ga
Have fun![]()
![]()
Pfff Django Unchained alleen nog als Screener te downloaden....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is goede kwaliteit, heb hem van de week gekekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:10 schreef fietsie het volgende:
Pfff Django Unchained alleen nog als Screener te downloaden....![]()
Ik werd echt vrolijk van jouw kaartenquote:![]()
De eerste kaart die ik omdraaide was De Dood.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dood speelt al jaren een belangrijke rol in mijn leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd echt vrolijk van jouw kaarten![]()
De eerste kaart die ik omdraaide was De Dood.
te belangrijk.![]()
quote:ook hoi
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Steen lenen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat is dit allemaal. Een leek zijn, eng vinden, iedereen vragen?
Mis ik iets of wat..![]()
De Dwaas (nieuwe ervaring), De Maan (duister), De Gehangene (tijd)quote:
Ik loop even vast op de interpretatie
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dood speelt al jaren een belangrijke rol in mijn leven.
te belangrijk.
Mooi geduidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een mooie kaart![]()
Mijn interpretatie:
De Dood heeft het over de kroeg die weg is. Behalve einde is dat natuurlijk ook een nieuw begin. Een begin vol geluk en stabiliteit!!![]()
![]()
Binnen de tarot staat De Dood zelden echt letterlijk voor de dood maar juist voor een nieuw begin, afsluiting van een hoofdstuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dood speelt al jaren een belangrijke rol in mijn leven.
te belangrijk.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De looks heb ik alquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen hoerenmadam gekkie
Zo ene
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerste kan kloppen, de rest maakt mij bangquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Dwaas (nieuwe ervaring), De Maan (duister), De Gehangene (tijd)
Ik loop even vast op de interpretatie![]()
![]()
Antwoord:quote:
Er is een topic in het crew-gedeelte, daar kunnen alle crewleden stemmen op alle genomineerden. De top 3 wordt vervolgens bekend gemaakt. Geloof ik...![]()
Pour some liquor!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.
[b]AirwiN schreef [/b]
Pourin out some liquor for the homies we lostquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik giet wel even wat van mijn vodka op de vloer.![]()
ik ook 3 kaarten ajb
3, 21 , 18They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Noem het dan "Nieuw begin" in plaats van "De dood"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen de tarot staat De Dood zelden echt letterlijk voor de dood maar juist voor een nieuw begin, afsluiting van een hoofdstuk.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Eerste kan kloppen, de rest maakt mij bang![]()
De maan, je leeft tegenwoordig voornamelijk 's nachts, de gehangene geeft aan dat dat niet heel lang meer gaat duren omdat het al bijna tijd is voor iets nieuws
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeeeeejjjj!! *ze zwaaide terug* !quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tussen 13 en 15.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
3 Nummers noemen? Tussen welke nummers?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ah ok ik dacht aan iets anders. Iets/iemand uit het verleden dat mijn niet met rust wil laten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
De maan, je leeft tegenwoordig voornamelijk 's nachts, de gehangene geeft aan dat dat niet heel lang meer gaat duren omdat het al bijna tijd is voor iets nieuws![]()
1 en 22quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
3 Nummers noemen? Tussen welke nummers?![]()
4, 8 en 22 a.u.b.![]()
ik heb zelf ook kaarten maar ik ben benieuwd welke jij voor mij trekt en wat de duiding is.... ik vind dat zelf heel lastig![]()
Waarom zijn spinnen eng?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen
Waarom zijn vlinders eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
enz enz enz![]()
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?![]()
Mijn liefde voor captain Hook is overgesprongen naar een vriendin.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Die angst is ook verzonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval niet verzonnen.![]()
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn spinnen eng?
Waarom zijn sprinkhanen eng?
enz enz enzThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
De Ster (hoop), De Zegewagen (Vrijheid), De Gehangene (tijd)quote:
Mijn interpretatie:
Je bent heel erg op zoek naar de kracht om vooruit te gaan in de juiste richting. Dan moet je eerst je eigen aard erkennen. De hoop die je ooit had moet je weer terug vinden. Maar dat komt goed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Maar waarom moet het dan eng zijn. Het is allemaal maar verzonnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken![]()
![]()
1 en 22 en hoeft niet oplopendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel ik wil ook
3 Nummers noemen? Tussen welke nummers?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar die kan toch lekker vingeren, heb ik gehoordquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn liefde voor captain Hook is overgesprongen naar een vriendin.![]()
![]()
ah das wel positiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
bent heel erg op zoek naar de kracht om vooruit te gaan in de juiste richting. Dan moet je eerst je eigen aard erkennen. De hoop die je ooit had moet je weer terug vinden. Maar dat komt goed.en klopt ook wel, ben er erg mee bezig terug te vinden wie ik ben en wat ik wil
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat heeft te maken met instinct... van nature blijven we uit de buurt van beesten die mogelijk giftig kunnen zijn. heeft met oer-instinct te maken![]()
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.quote:Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Papierfobie of wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.![]()
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is de menselijke reactie op bepaalde dieren.
Angst is niet eens enkel bij mensen![]()
![]()
hoogtes, water... idemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk alleen voor beesten. Genoeg andere shit waar je bang voor kunt zijn.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... niet iedereen is bang voor kikkers of andere dieren ... of juist weer bang voor iets waar een ander niet bang voor is....
Angst is niet eens enkel bij mensenx1000
![]()
topquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het was vandaag te donker om de golven te zien maar anders had ik zeker aan je gedacht.![]()
![]()
clowns en claustrofobie hebben dan vaak wel een achterliggende gedachte. Maar de meeste angsten zijn omdat we van nature afstand houden omdat ze gevaarlijk (kunnen) zijnThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
En jij hebt een auto terwijl je dat geldverspilling vind. Da's ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar het ontgaat mij wat er eng moet zijn aan verzonnen verhaaltjes. Net als mensen die bang zijn voor de hel of het vagevuurx1000
x 1000
![]()
Ik weet het heus wel. Maar nogmaals ontgaat me wat er eng is aan dezequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek die lijst met fobiën maar eens op.![]()
![]()
Evilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
4, 8 en 22 a.u.b.![]()
ik heb zelf ook kaarten maar ik ben benieuwd welke jij voor mij trekt en wat de duiding is.... ik vind dat zelf heel lastig![]()
Maar ok.
Gematigdheid (evenwicht), Kracht (instinct), De Gehangene (tijd)
Mijn interpretatie:
Ze roepen alledrie Instinct! Blijf dus altijd naar je innerlijke zelf luisteren. Zo te zien heb je een goede balans gevonden tussen uit de band springen en toch jezelf blijven!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt, is het ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij hebt een auto terwijl je dat geldverspilling vind. Da's ookx 1000
Toch is het af en toe wel handig
Maar dat boeit nu niet..![]()
Da's hetzelfde als dat je iemand voor gek verklaard als hij bang ergens voor is waar jij niet bang voor hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik weet het heus wel. Maar nogmaals ontgaat me wat er eng is aan dezeNou dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, is het ook.
Toch is het af en toe wel handig
Maar dat boeit nu niet..![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Maar die kan toch lekker vingeren, heb ik gehoord
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als dat je iemand voor gek verklaard als hij bang ergens voor is waar jij niet bang voor hebt.
Ik snap alleen niet wat er eng is/kan zijn aan tarotkaarten![]()
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap alleen niet wat er eng is/kan zijn aan tarotkaarten![]()
Elk bijgeloof, vrijdag 13de, etcquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap alleen niet wat er eng is/kan zijn aan tarotkaarten14 SHADES OF GREY
mensen zijn bang wanneer "hun lot" verteld wordt. alsof ze machteloos staan tegenover de nare dingen die voorspeld worden. mensen hebben graag controle (en toch lezen we stiekem allemaal wel een keer onze horoscoop)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap alleen niet wat er eng is/kan zijn aan tarotkaartenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat kan. Maar ik heb al meermaals het waarom uitgelegd. Itt de tarotkaarten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.Geloof is ook bijgeloofquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Elk bijgeloof, vrijdag 13de, etc![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb al meermaals het waarom uitgelegd. Itt de tarotkaarten.
[..]Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen zijn bang wanneer "hun lot" verteld wordt. alsof ze machteloos staan tegenover de nare dingen die voorspeld worden. mensen hebben graag controle (en toch lezen we stiekem allemaal wel een keer onze horoscoop)![]()
Ik lees er elke dag fier overheen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mensen zijn bang wanneer "hun lot" verteld wordt. alsof ze machteloos staan tegenover de nare dingen die voorspeld worden. mensen hebben graag controle (en toch lezen we stiekem allemaal wel een keer onze horoscoop)Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Enige waarin je moet geloven is jezelf en verder niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar ik heb al meermaals het waarom uitgelegd. Itt de tarotkaarten.
[..]
Geloof is ook bijgeloof![]()
14 SHADES OF GREY
De Wereld (voltooiing), De Keizer (stabiliteit), Gerechtigheid (karma)quote:
Moeite met interpreteren
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige waarin je moet geloven is jezelf en verder niet.![]()
Weet je de interpretatie van mijn kaarten al?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Wereld (voltooiing), De Keizer (stabiliteit), Gerechtigheid (karma)
Moeite met interpreteren![]()
![]()
Soms is dat helemaal niet verstandig hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige waarin je moet geloven is jezelf en verder niet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als je katten haat hoe komt het dat je wel van je eigen poes houdt? Die zou je immers ook moeten haten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wij snappen niet waarom jij zo'n kattenhaat hebt.![]()
![]()
Once you go Hook, you need a wheelchair?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet? Ik kon namelijk een week lang niet normaal lopen en zitten[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Het is eng hoe iemand het oppakt!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap alleen niet wat er eng is/kan zijn aan tarotkaarten
Viro zei al dat ie 2 van de 3 kaarten eng vondt, voor Roy trok ik De Dood.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit dit niet in lijn met de nieuwe baan in het leven van CA, die haar een stabielere basis geeft, en dat ze die aan karma te danken heeft?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreterenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tja, ze bestaan blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wazige mensen dan. Beetje bang worden van een verzinsel![]()
Goed puntquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als je katten haat hoe komt het dat je wel van je eigen poes houdt? Die zou je immers ook moeten haten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreterenIs het zo erg
![]()
![]()
Wow.... ik vind je duidingen echt prachtigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Evil![]()
Maar ok.
Gematigdheid (evenwicht), Kracht (instinct), De Gehangene (tijd)
Mijn interpretatie:
Ze roepen alledrie Instinct! Blijf dus altijd naar je innerlijke zelf luisteren. Zo te zien heb je een goede balans gevonden tussen uit de band springen en toch jezelf blijven!
Dank je wel!![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Once you go Hook, you need a wheelchair?![]()
![]()
GAT IN DE WEGquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef twi het volgende:
Godverdomme, Mirne is met de kat aan het paardjerijden bovenop me
Sowieso ergens blindelings op vertrouwen is onverstandig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms is dat helemaal niet verstandig hoor.14 SHADES OF GREY
De nagels van de kat in je borst tijdens de seks, is weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef twi het volgende:
Godverdomme, Mirne is met de kat aan het paardjerijden bovenop me![]()
Zo lees ik hem wel!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zit dit niet in lijn met de nieuwe baan in het leven van CA, die haar een stabielere basis geeft, en dat ze die aan karma te danken heeft?
Alleen omdat ik haar zo goed ken wist ik even niet of dat aan de kaarten lag of gewoon aan kennis over c_aIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies, en jezelf is daar geen uitzondering op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso ergens blindelings op vertrouwen is onverstandig.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De nagels van de kat in je borst tijdens de seks, is weer eens wat anders.
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is eng hoe iemand het oppakt!!
Viro zei al dat ie 2 van de 3 kaarten eng vondt, voor Roy trok ik De Dood.
Maar om dat nu eng te vinden vind ik wel raar![]()
![]()
World domination.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreteren
Vandaag assistent-bedrijfsleidster, morgen controle over alles![]()
Nee juist nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, en jezelf is daar geen uitzondering op.14 SHADES OF GREY
Mijn kennis over c_a beperkt is tot "Foto 13 is zalig"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lees ik hem wel!
Alleen omdat ik haar zo goed ken wist ik even niet of dat aan de kaarten lag of gewoon aan kennis over c_a
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt ik dacht aan iets naars uit het verleden. Gewoon neutraal er tegen aan kijken en niet van het ergste uitgaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro zei al dat ie 2 van de 3 kaarten eng vondt, voor Roy trok ik De Dood.![]()
Ben ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als je katten haat hoe komt het dat je wel van je eigen poes houdt? Die zou je immers ook moeten haten.![]()
![]()
![]()
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ok
Maar om dat nu eng te vinden vind ik wel raar
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb foto;s toegevoegd.... Dus klopt foto 13 nog wel?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kennis over c_a beperkt is tot "Foto 13 is zalig"![]()
ca is een maya ...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeite met interpreteren
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Klopt ik dacht aan iets naars uit het verleden. Gewoon neutraal er tegen aan kijken en niet van het ergste uitgaan.En dan vraagt foto dr eigen af waarom ik het eng vind om kaarten voor een ander te leggenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben wel bang voor de Dood, maar niet mijn eigen dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro zei al dat ie 2 van de 3 kaarten eng vondt, voor Roy trok ik De Dood.![]()
Bang voor je eigen poes?quote:14 SHADES OF GREY
Geeft toch niet; het ging er toch even om dat jij wist wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb foto;s toegevoegd.... Dus klopt foto 13 nog wel?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar![]()
![]()
Pinda-olie!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hallo, mijn naam is Myraela, ik ben twi zijn vriendin en heb sinds kort ook een account op dit forum.![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik vind jouw LaPo-angst ook raar
Maar dat probeer ik te voorkomen omdat ik jullie gewoon niet te lang wil laten wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |