Succesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muziekjes uitzoeken.. tot later
Wehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien luister ik ook we even!!
Anders wordt Pup weer boos op mij
Ik niet. Wel andere dingen. Muziek, legoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik zou het met gemak kunnen uitgeven aan kleding als het moest hoor
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
trouwens...!mn nieuwe cursusmap is binnen, mag in zelfstudie, dus hoef niet zoveel heen en weer te rijden in mn weekend en vrije dagen te nemen. heb map beetje doorgebladerd en tis super interessant (ethologie)
in hoorn....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?
Pannenkoeken eten met Fokkersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in hoorn....nee daar heb ik geen tijd voor
wat ga je daar doen?
Huis is vol hé?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
pannenkoekenquote:
quote:
Lego, jij heldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Wel andere dingen. Muziek, lego
Ik ben een groot kindquote:
Sorry, ik dacht nog wat dames te regelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Anders vergeet ik datquote:
Lego blijft leuk, het is dat ik geen ruimte heb voor lego maar anders had mijn hele huis vol gezetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, Lego is echt vet
Samen met mijn broertje zoooooooooooveel mee gedaan
Tot je 's ochtends vroeg met je blote voeten op een stukje gaat staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, Lego is echt vet
Samen met mijn broertje zoooooooooooveel mee gedaan
Dat is me zo vaak overkomen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot je 's ochtends vroeg met je blote voeten op een stukje gaat staan
Mij ookquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |