Drie jaar geleden betaalde ik iets van 55 euro premie en ontving ik ook zoiets aan zorgtoeslag. Keihard winst makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
88 euro aan zorgtoeslag krijgen en 89.35 betalen aan premie
Games en downloadable content jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat geef je vervolgens weer uit aan nutteloze dingen
*opgezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet geheel mijn schuld... had mn verzekering opgezecht (auto was naar sloop gebracht) maar zij waren mn eh..hoe heet dat papiertje... kwijt geraakt. kwam er ruim een half jaar later achter dat t niet stop gezet was en toen moest ik een nieuw papiertje aanvragen
A.K.A. plezier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat geef je vervolgens weer uit aan nutteloze dingen
Dat is niet slim danquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Games en downloadable content ja
Ik verdien te veel om die toeslag te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
88 euro aan zorgtoeslag krijgen en 89.35 betalen aan premie
dat ja! zij zeiden van wel... en willen mn teveel betaalde rekeningen niet terugstortenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*opgezegd.
Vrijwaring. Maar dat heb je volgens mij niet nodig om een verzekering op te zeggen.
Balen voor jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik verdien te veel om die toeslag te krijgen
Ze kunnen zo opzoeken dat die auto niet meer op jouw naam staat, beetje raarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ja! zij zeiden van wel... en willen mn teveel betaalde rekeningen niet terugstorten
Nouja, dankzij C_A weet ik nu games goedkoper te krijgen enzo, dus dat gaat niet zo hard meerquote:
En jij maar betalen voor een Spook autoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ja! zij zeiden van wel... en willen mn teveel betaalde rekeningen niet terugstorten
Mja, waarom zoveel games kopen. Verveelt het na een week al ofzo?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, dankzij C_A weet ik nu games goedkoper te krijgen enzo, dus dat gaat niet zo hard meer
budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, dankzij C_A weet ik nu games goedkoper te krijgen enzo, dus dat gaat niet zo hard meer
ja vond ik ook... dus maar weer opnieuw proberen. ga een vriend van mij wel laten bellen, dat laat zich niet zo snel afpoeierenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze kunnen zo opzoeken dat die auto niet meer op jouw naam staat, beetje raar
die auto bestaat ook gewoon niet eens meer... snap niet dat dat geen foutmelding geeft in hun systeemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij maar betalen voor een Spook auto
Lijkt me een goed plan. Verzekering hoor je namelijk zo op te kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja vond ik ook... dus maar weer opnieuw proberen. ga een vriend van mij wel laten bellen, dat laat zich niet zo snel afpoeieren
Dat geeft alleen meldingen als het hun geld kostquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die auto bestaat ook gewoon niet eens meer... snap niet dat dat geen foutmelding geeft in hun systeem
Jajaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, voor ruim twintigduizend euro aan kleren had ik vast niet gekocht
ghehe ja dat geloof ik best!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geeft alleen meldingen als het hun geld kost
Tot over een 24 minutenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga muziekjes uitzoeken.. tot later
Misschien luister ik ook we even!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Wehehequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien luister ik ook we even!!
Anders wordt Pup weer boos op mij
Ik niet. Wel andere dingen. Muziek, legoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik zou het met gemak kunnen uitgeven aan kleding als het moest hoor
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
trouwens...!mn nieuwe cursusmap is binnen, mag in zelfstudie, dus hoef niet zoveel heen en weer te rijden in mn weekend en vrije dagen te nemen. heb map beetje doorgebladerd en tis super interessant (ethologie)
in hoorn....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je tijd om langs te komen in Hoorn dit weekend?
Pannenkoeken eten met Fokkersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in hoorn....nee daar heb ik geen tijd voor
wat ga je daar doen?
Huis is vol hé?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
pannenkoekenquote:
quote:
Lego, jij heldquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Wel andere dingen. Muziek, lego
Ik ben een groot kindquote:
Sorry, ik dacht nog wat dames te regelenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
Anders vergeet ik datquote:
Lego blijft leuk, het is dat ik geen ruimte heb voor lego maar anders had mijn hele huis vol gezetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, Lego is echt vet
Samen met mijn broertje zoooooooooooveel mee gedaan
Tot je 's ochtends vroeg met je blote voeten op een stukje gaat staanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Serieus, Lego is echt vet
Samen met mijn broertje zoooooooooooveel mee gedaan
Dat is me zo vaak overkomen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot je 's ochtends vroeg met je blote voeten op een stukje gaat staan
Mij ookquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |