Pi, e en Sqrt(2) graag!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
Onthoud dat ik huiverig ben en geen "professioneel oplichter" aub![]()
3 getallen aub tussen 1 en 22
Weet ik. We gaan de goede kant op, alleen hoop ik dat de huizenmarkt snel stabiliseertquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met 150.000 heb je een huis met inrichting
Hee ik was eerstquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
Je bent wel wijs voor je leeftijd jonge damequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Juiste balans tussen inkomsten en uitgaven vinden
mag ik straks ook eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
Dat hoop ik, ik heb zelf een huis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet ik. We gaan de goede kant op, alleen hoop ik dat de huizenmarkt snel stabiliseert
Gewoon zorgen dat er niet veel geld op de rekening staat als je gaat shoppenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent wel wijs voor je leeftijd jonge dame
zat vandaag huizenjacht te kijken... waren mensen die een dijk-boerderij gingen kopen. Zat kwijlend voor de tv... wil ik later ookquote:
Dat is een goed ideequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er niet veel geld op de rekening staat als je gaat shoppen
Ik geef meer uit dan ik binnenkrijg, jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Juiste balans tussen inkomsten en uitgaven vinden
dat is altijd fijn! Moet nog steeds verzekering van mn vorige auto opzeggen, betaal maandelijks voor 2 autos.. al een jaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geef meer uit dan ik binnenkrijg, ja![]()
Maar goed.. Ziektekosten ding al overgestapt, scheelt 30 euro in de maand, sportschool opzeggen scheelt 40 euro in de maand.. Maandbedrag dat ik betaal voor m'n auto van 230 naar 120 euro scheelt ook weer 110.. Das al 180 euro die ik dit jaar elke maand meer over hou
Toch 2160 euro per jaar. Dat is aardig wat hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar goed.. Ziektekosten ding al overgestapt, scheelt 30 euro in de maand, sportschool opzeggen scheelt 40 euro in de maand.. Maandbedrag dat ik betaal voor m'n auto van 230 naar 120 euro scheelt ook weer 110.. Das al 180 euro die ik dit jaar elke maand meer over hou
Dat is gewoon dom.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is altijd fijn! Moet nog steeds verzekering van mn vorige auto opzeggen, betaal maandelijks voor 2 autos.. al een jaarbest zonde.
Vergeet het maar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
Weet ik. We gaan de goede kant op, alleen hoop ik dat de huizenmarkt snel stabiliseert
En dat geef je vervolgens weer uit aan nutteloze dingenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil een huis met een oprit + garage van een meter of 25 lang totaal.. Never nooit niet dat ik dan iets anders zou moeten zoeken dan een boerderij woningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zat vandaag huizenjacht te kijken... waren mensen die een dijk-boerderij gingen kopen. Zat kwijlend voor de tv... wil ik later ook
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch 2160 euro per jaar. Dat is aardig wat hoor
Ik had net uitgevonden dat ik in feite 1,35 euro betaal voor mijn zorgpremie
Ben je lekker vlot meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is altijd fijn! Moet nog steeds verzekering van mn vorige auto opzeggen, betaal maandelijks voor 2 autos.. al een jaarbest zonde.
Zo ergquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Anders had ik nu ook rood gestaan volgens mij
niet geheel mijn schuld... had mn verzekering opgezecht (auto was naar sloop gebracht) maar zij waren mn eh..hoe heet dat papiertje... kwijt geraakt. kwam er ruim een half jaar later achter dat t niet stop gezet was en toen moest ik een nieuw papiertje aanvragenquote:
lolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
88 euro aan zorgtoeslag krijgen en 89.35 betalen aan premie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |