Ik wil meeheeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Hallon, gaarheid slaat toe. Dalijk zwemmen
.
Goed voor de gaarheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Hallon, gaarheid slaat toe. Dalijk zwemmen
.
ok dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als lurker valt het op dat jij wel veel wilt
You and me babyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef tijnbrein het volgende:
Orgie, ligt er aan wie er nog meer meedoen
Is te hopen voor jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien slaap ik vanavond eens een keer vroeg.
Beuk maar schat dan ram ik hem erinquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beuk maar schat dan ram ik hem erin
Ik ben de gever hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beuk maar schat dan ram ik hem erin
Oke dat is ook goedquote:
Tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Als mn hond nu niet snel ophoudt met rondlopen dan amputeer ik haar poten
tiktiktiktiktiktik gliijjj tiktiktiktitikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.
Om gek van te worden als je zware koppijn hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.
Ik vind het al irritant als je geen hoofdpijn hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om gek van te worden als je zware koppijn hebt
En toch zit je hier gerust een dag of 4quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het al irritant als je geen hoofdpijn hebt
Ja, als ik er niet bij nadenk valt 't wel meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zit je hier gerust een dag of 4
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind het apart dat Vin nogsteeds niet in de trein zit.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind het apart dat Vin nogsteeds niet in de trein zit.
Kan toch niehiet!!quote:
quote:
Ik moet morgen vroeg op voor een dagje Zoetermeerquote:
Das jouw foutquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik moet morgen vroeg op voor een dagje Zoetermeer
Klopt!quote:
Zeker blond?quote:
Ligt eraan...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shit, zou iets van 2 dagen over datum nog gegeten kunnen worden?![]()
Nog dicht en alles..
Wat is het voor iets? Groente moet geen probleem zijn, vlees en zuivel zou ik mee oppassenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog dicht en alles..
Broccoli, groente dusquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het voor iets? Groente moet geen probleem zijn, vlees en zuivel zou ik mee oppassen
Dat moet geen probleem zijn.quote:
Op naar de 2000quote:
Ja, hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog dicht en alles..
Ik ga al bijna voor de koffie hierquote:
Niet helemaalquote:
Ik zit inmiddels al te eten, dus dan was je mooi te laat geweest!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik wist niet over welke voedselsoort het ging, dus zeg ik op alles 'ja hoor', in tegenstelling tot de rest
.
Nee, hoor. Want ik zeg 'ja, het kan', dus kein probleemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al te eten, dus dan was je mooi te laat geweest!
Is dat een leuke reeks?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog steeds aan het SOG'en trouwens. En er ligt een boek op bed te wachten tot ik haar weer open sla.
Voor Samzz, ik ben nu met deze reeks bezig.
Het eerste boek is leuk, het tweede vind ik tegenvallen tot nu toe.quote:
Ook jublieums IRL? Verjaardagen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik mis jubileumtopics altijd
Net als mijn 50k post enzo
The story of my life
Als je antwoord nee had geweest, had ik nu mezelf ziek zitten maken omdat je te laat wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Want ik zeg 'ja, het kan', dus kein probleem.
Minder, daar herinneren kalenders me aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook jublieums IRL? Verjaardagen?
Hmm, apart.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het eerste boek is leuk, het tweede vind ik tegenvallen tot nu toe.
En ze stonden bij de vampierboeken, wat ik een beetje vreemd vond, want het gaat niet over vampiers.
Blijft je eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je antwoord nee had geweest, had ik nu mezelf ziek zitten maken omdat je te laat was
Bij meeste voedsel kan je ruim over de datum heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je antwoord nee had geweest, had ik nu mezelf ziek zitten maken omdat je te laat was
Ik heb er wel goede verhalen over gehoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmm, apart.
Ik zit erover te denken the Vampire Diaries te kopen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Minder, daar herinneren kalenders me aan
Als je wilt zijn de kaarten altijd lief voor jequote:
Mja oke, zit wat inquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wilt zijn de kaarten altijd lief voor je![]()
Het is maar hoe je ze interpreteert![]()
Ik vind ze gewoon mooi
Zou je ze niet nog een keer voor mij gaan leggen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wilt zijn de kaarten altijd lief voor je![]()
Het is maar hoe je ze interpreteert![]()
Ik vind ze gewoon mooi
Ik vind de tv-serie erg leuk, met name omdat Ian Somerhalder (quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er wel goede verhalen over gehoord.
En anders kan je altijd nog Dark Slayer gaan lezen.
Ik ken de tv-serie niet, mijn vader kijkt hem wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de tv-serie erg leuk, met name omdat Ian Somerhalder () zo'n toffe rol heeft als Damon. Ik vind Nina Dobrev en Paul Wesley vooral irritant nu
.
Dat je een doolhof op je buik hebt.quote:
Het heeft ergens wat weg van Twilight, maar dan toffer, duisterder en bloederiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken de tv-serie niet, mijn vader kijkt hem wel.
Mjah maar ik ben huiverig om de kaarten voor een ander te leggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou je ze niet nog een keer voor mij gaan leggen?
Dat zei ik zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat je een doolhof op je buik hebt.
Twilight trekt mij ook helemaal niet, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het heeft ergens wat weg van Twilight, maar dan toffer, duisterder en bloederiger.
Hoezo, bang hoe je ze interpreteert en hoe ze ermee omgaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah maar ik ben huiverig om de kaarten voor een ander te leggen![]()
En dit deck heb ik pas sinds donderdag, moet het eerst nog goed eigen maken
Ik vind Twilight ook niet leuk. The Vampire Diaries wel, het is op een of andere manier geloofwaardiger ( uhuhquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Twilight trekt mij ook helemaal niet, eerlijk gezegd.
Dat zijn wel de leukere boeken ja. Kijk naar Harry Potter en LotR.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Twilight ook niet leuk. The Vampire Diaries wel, het is op een of andere manier geloofwaardiger ( uhuh).
Niet bang, huiverigquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo, bang hoe je ze interpreteert en hoe ze ermee omgaan?
Preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukere boeken ja. Kijk naar Harry Potter en LotR.
Niet zoals met die spin dus?quote:
Vampiers zoals ze horen te zijn dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. In the Vampire Diaries zijn de vampiers gewoon monsters en veranderen de weerwolven alleen bij Volle Maan. En kan je de vampiers wel met een houten staak doodmaken, kunnen ze niet tegen zonlicht e.d.
.
Jupquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vampiers zoals ze horen te zijn dus.
Van dat ding schrok ik mn eigen gewoon de tering!!quote:
Ik stond naast je op de bank weet je nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van dat ding schrok ik mn eigen gewoon de tering!!
Zo groot had ik ze nog niet gezien![]()
Maar wil je grote arcana? Of hele deck? Want de kleine arcana kan ik echt nog niet "lezen"
Grote arcana is uhm eigenlijk dat gedeelte van een deck wat je altijd in films ziet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik stond naast je op de bank weet je nog.
Ik wel. Toen ik alleen thuis was. En mijn hond wou ermee spelen. En toen vluchtte het beest onder de bank waar ik op zat. Ik ben er 2 uur lang blijven zitten.
Geen idee eigenlijk, zo goed ken ik het nou ook weer niet.
Ja jij daar!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grote arcana is uhm eigenlijk dat gedeelte van een deck wat je altijd in films ziet.
Kleine arcana is eigenlijk een gewoon kaartdeck. Aas tot koning van 4 verschillende uhm dingussen.
Dan moet je voor Rock Band gaan, al werken de drums ook op de game die ik nu gekocht hebquote:
Grote arcana maar dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grote arcana is uhm eigenlijk dat gedeelte van een deck wat je altijd in films ziet.
Kleine arcana is eigenlijk een gewoon kaartdeck. Aas tot koning van 4 verschillende uhm dingussen.
Ik heb nog geen XBOX (wel zo goed als geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet je voor Rock Band gaan, al werken de drums ook op de game die ik nu gekocht heb
Ik luister nu goede muziek.quote:
Noem 3 getallen tussen de 1 en 22!quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaAls Samzz mijn Pm heeft bevestigd
Zoals?quote:
13, 19, 2quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem 3 getallen tussen de 1 en 22!
Hoeft niet oplopend oid.
13, 7, 18quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem 3 getallen tussen de 1 en 22!
Hoeft niet oplopend oid.
Bingoquote:
Jij bent niet DWquote:
Ssshhht!quote:
Leonard Cohen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals?
Ik luister nu Dream Theater
Hallo Snarfquote:
Vast wel, jij hebt er in ieder geval al plezier aan, daar gaat het omquote:
Van alles ! Wat ik tegenkomquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel, jij hebt er in ieder geval al plezier aan, daar gaat het om
Speciaal thema nog ofzo?
Oh cool, toch ergens vandaan weten te slepen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen XBOX (wel zo goed als geloof ik) dus moet nog even wachten
Broertje van C_A waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh cool, toch ergens vandaan weten te slepen?
Hun maten. Geef jij die van jou ook meteen ff.quote:
Ah coolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Broertje van C_A waarschijnlijk.
ghehe een heupomtrek van 12..?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hun maten. Geef jij die van jou ook meteen ff.
Vreemde maten inderdaadquote:
gezelligquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga ik even meeluisteren denk ik
Wespentaille.quote:
Dafuq?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 1000 euro rijker dan ik dacht
Relaxquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 1000 euro rijker dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |