lekker slimquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje gaat in maart naar Bali om vrijwilligerswerk te doen op een toeristenvisum...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Terug van huisarts. Niks met longen of bronchien, dus gewoon een erg hardnekkige hoest.
Resultaat: Codeine
Biertjequote:
Heb altijd een kratje palm in de kastquote:
Kersenbier.quote:
Ik vind Palm alleen lekker in de zomer, bloedheet en dan een koude Palmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Heb altijd een kratje palm in de kast
Is echt heel lekker.quote:
Ik heb ook een koude palm ...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind Palm alleen lekker in de zomer, bloedheet en dan een koude Palm
Geen idee, ik drink vrijwel nooit bier.quote:
Ik wist dat je dat dronk, omdat je dat wel eens postquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das gewoon limo hewijvenbier
![]()
![]()
Maar wel lekker
dan heb je ook je ex niet langs zien komen in #998 zeker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben aan het schilderen, dus ik lette niet op
Voor bier is het wel aan de zoete kant.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink vrijwel nooit bier.
[..]
Ik wist dat je dat dronk, omdat je dat wel eens post
Good to know.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor bier is het wel aan de zoete kant.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink vrijwel nooit bier.
[..]
Ik wist dat je dat dronk, omdat je dat wel eens post
Lola drinkt fruitbier, ik drink helemaal geen bierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
verder boeit het mij vrij weinig zolang het geen oranjeboom of dommelsch is
Mijn ex? Hier!?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je ook je ex niet langs zien komen in #998 zeker?
Bring your own booze zaterdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola drinkt fruitbier, ik drink helemaal geen bier.
Ja de 7 cm coladop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink ook bijna alles wel, maar dat kersenbier is echt niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
verder boeit het mij vrij weinig zolang het geen oranjeboom of dommelsch is
Volgens mij dronken huppel en ik als enige bier donderdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola drinkt fruitbier, ik drink helemaal geen bier.
of rosebierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik drink ook bijna alles wel, maar dat kersenbier is echt niet weg te krijgen.
Viro en jofu ook volgens mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij dronken huppel en ik als enige bier donderdag
Vrijdag was rival er nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Donderdag niet zo veel, vrijdag des te meer
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de 7 cm coladop!Ik snapte het al niet. Mijn ex zit amper op meer op fok en echt nooit in sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
jij drinkt natuurlijk alleen sterke drank he, als een echte vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 1 HJ op en voor de rest wodka-colaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij dronken huppel en ik als enige bier donderdag
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet. Mijn ex zit amper op meer op fok en echt nooit in sex
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaaddat was wel de logische stap eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, wat wil je na ¾ flesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat was wel de logische stap eigenlijk
Heel soms nog in ONZquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet. Mijn ex zit amper op meer op fok en echt nooit in sex
fijne avond kerelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
Lieverds, Stommerds en mafkezen,
ik wens jullie een fijne avond
Fijne avondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
Lieverds, Stommerds en mafkezen,
ik wens jullie een fijne avond
Ik wil meeheeequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Hallon, gaarheid slaat toe. Dalijk zwemmen
.
Goed voor de gaarheidquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Hallon, gaarheid slaat toe. Dalijk zwemmen
.
ok dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Als lurker valt het op dat jij wel veel wilt
You and me babyquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef tijnbrein het volgende:
Orgie, ligt er aan wie er nog meer meedoen
Is te hopen voor jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien slaap ik vanavond eens een keer vroeg.
Beuk maar schat dan ram ik hem erinquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beuk maar schat dan ram ik hem erin
Ik ben de gever hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beuk maar schat dan ram ik hem erin
Oke dat is ook goedquote:
Tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Als mn hond nu niet snel ophoudt met rondlopen dan amputeer ik haar poten
tiktiktiktiktiktik gliijjj tiktiktiktitikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.
Om gek van te worden als je zware koppijn hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.
Ik vind het al irritant als je geen hoofdpijn hebtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om gek van te worden als je zware koppijn hebt
En toch zit je hier gerust een dag of 4quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het al irritant als je geen hoofdpijn hebt
Ja, als ik er niet bij nadenk valt 't wel meequote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch zit je hier gerust een dag of 4
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind het apart dat Vin nogsteeds niet in de trein zit.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind het apart dat Vin nogsteeds niet in de trein zit.
Kan toch niehiet!!quote:
quote:
Ik moet morgen vroeg op voor een dagje Zoetermeerquote:
Das jouw foutquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik moet morgen vroeg op voor een dagje Zoetermeer
Klopt!quote:
Zeker blond?quote:
Ligt eraan...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shit, zou iets van 2 dagen over datum nog gegeten kunnen worden?![]()
Nog dicht en alles..
Wat is het voor iets? Groente moet geen probleem zijn, vlees en zuivel zou ik mee oppassenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shit, zou iets van 2 dagen over datum nog gegeten kunnen worden?![]()
Nog dicht en alles..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |