Lola drinkt fruitbier, ik drink helemaal geen bierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
verder boeit het mij vrij weinig zolang het geen oranjeboom of dommelsch is
Mijn ex? Hier!?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je ook je ex niet langs zien komen in #998 zeker?
Bring your own booze zaterdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola drinkt fruitbier, ik drink helemaal geen bier.
Ja de 7 cm coladop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink ook bijna alles wel, maar dat kersenbier is echt niet weg te krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
verder boeit het mij vrij weinig zolang het geen oranjeboom of dommelsch is
Volgens mij dronken huppel en ik als enige bier donderdagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lola drinkt fruitbier, ik drink helemaal geen bier.
of rosebierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik drink ook bijna alles wel, maar dat kersenbier is echt niet weg te krijgen.
Viro en jofu ook volgens mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij dronken huppel en ik als enige bier donderdag
Vrijdag was rival er nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Donderdag niet zo veel, vrijdag des te meer
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja de 7 cm coladop!Ik snapte het al niet. Mijn ex zit amper op meer op fok en echt nooit in sexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef rival het volgende:
[..]
jij drinkt natuurlijk alleen sterke drank he, als een echte vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 1 HJ op en voor de rest wodka-colaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij dronken huppel en ik als enige bier donderdag
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet. Mijn ex zit amper op meer op fok en echt nooit in sex
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaaddat was wel de logische stap eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, wat wil je na ¾ flesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat was wel de logische stap eigenlijk
Heel soms nog in ONZquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet. Mijn ex zit amper op meer op fok en echt nooit in sex
fijne avond kerelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
Lieverds, Stommerds en mafkezen,
ik wens jullie een fijne avond
Fijne avondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef rival het volgende:
Lieverds, Stommerds en mafkezen,
ik wens jullie een fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |